X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
בשיתוף רוי שוקולד
▪  ▪  ▪
[צילום: רוי שוקולד]

נזכרתם ברגע האחרון ביום הולדת של אדם אהוב? לא נעים, אבל גם לא נורא. עם מעט השקעה ומחשבה, תוכלו למצוא לו את המתנה האולטימטיבית שתעלה חיוך מתוק על השפתיים שלו.
כולנו יודעים כמה חשוב להתארגן מראש, להיות מסודרים ולתכנן קדימה, נכון? וכולנו גם יודעים שכמה שלא ננסה, לא תמיד נצליח. נכון, יש אנשים שלא שוכחים כלום, אנשים שאצלם הכל רשום בצורה מסודרת והם גם זוכרים להציץ מדי פעם במה שהם רשמו, אבל רובנו עלולים בהחלט למצוא את עצמנו מופתעים מיום הולדת של חבר קרוב או של בן משפחה אהוב שאמור לחול... אופס, מחר.
אז אם נקלעתם למצב לא נעים כמו זה ולא קניתם מתנה למי שחוגג מחר (או אפילו היום!) יום הולדת, הכל בסדר. בזכות מהפכת הקניות המקוונות, אתם לא חייבים עכשיו לרוץ החוצה מהעבודה, להיכנס למכונית ולנסוע בבהילות לקניון הקרוב, אתם יכולים פשוט לפתוח את המחשב ולמצוא את המתנה האולטימטיבית שתגיע לביתו של הנמען אפילו באותו היום. ומה יותר כיף ל"ילד היום הולדת" מלפתוח את הדלת לשליח ולקבל מארז שוקולדים טעימים-טעימים שיהפכו את היום המיוחד הזה למתוק אפילו יותר?
טעם אישי
גם אם שכחתם את תאריך יום ההולדת של בעל השמחה, אין זה אומר שאתם לא מכירים אותו היטב ויודעים מה הוא הכי אוהב. עצרו רגע לחשוב מהם הטעמים שעושים אותו שמח - האם הוא טיפוס של טעמים מרירים? האם הוא חובב קפה? האם הוא אוהב שילובי מתוק-מלוח?
אם יש לכם תשובות לשאלות הללו, תוכלו לבחור את תכולת מארז השוקולדים בצורה אישית ומדויקת יותר: פרלין במילוי קרמל עם מלח אטלנטי או קוקוס-לימון, טראפלס צ'אי מסאללה או ג'אנדויה אגוזי לוז ועוד שלל אפשרויות טעימות ומיוחדות. ואם המקבל הוא טבעוני, הוא עדיין יכול ליהנות משוקולד איכותי וטעים, כמו טראפלס מרציפן בציפוי שוקולד מריר שלא רק טבעונים ייהנו ממנו.
מסר אישי
דרך נהדרת להפוך את מתנת יום ההולדת לאישית ומיוחדת הרבה יותר היא לשלב במארז גם שוקולדים עם מסר אישי. תוכלו למשל לכתוב ברכה משעשעת או את הכינוי המיוחד של מקבל המתנה על-גבי שוקולד על מקל, וזה בטוח יעלה חיוך על פניו ויגרום לו להרגיש שהקדישו מחשבה למתנה שלו.
דרך אחרת להפוך את מארז השוקולדים לאישי ומיוחד היא לשלב בו מתנה נוספת, שתעשיר את המארז ותהפוך אותו לאישי ומשמח אפילו יותר. אם מקבל המתנה הוא חובב יין, תוכלו לשלב במארז בקבוק יין איכותי שילווה את השוקולדים בצורה נפלאה, ואם הוא חובב ספרים, תוכלו לבחור בספר שיצורף למארז ויעניק ערך מוסף למתנת היום הולדת.
התאמה אישית
בבחירת מארז המתנה המושלם, חשוב מאוד להתייחס גם להעדפות התזונה של הנמען. אם מדובר באדם שהוא טבעוני, תוכלו להתאים לו מארז מתנה המכיל שוקולדים איכותיים וטבעוניים, כמו פרלינים במילוי קרם סילאן או טארפלס מרציפן בציפוי שוקולד מריר. כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יוכל ליהנות מהמתנה שלכם עד הסוף, בלי להתפשר ובלי לוותר על העדפותיו.
אז גם אם הפעם קצת פספסתם ושכחתם להכין מראש מתנה מושקעת ליום הולדת של אדם שאתם אוהבים - זה עוד לא מאוחר. כל שנדרש הוא להשקיע מעט מחשבה ומאמץ והרבה אהבה - והמתנה המושלמת כבר בדרך להפיץ שמחה.
מחפשים רעיונות למתנה? היכנסו להזמנת משלוח ליום הולדת באתר רוי שוקולד המציעים משלוחי שוקולד לכל הארץ בהזמנה אונליין באתר.

תאריך:  14/04/2021   |   עודכן:  14/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו גם תוכלו לנפוש וגם לערוך מסיבה? וילות במרכז הוא כל מה שאתם צריכים
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו תוכלו לנפוש עם האישה, הילדים והכלב? צימרים במרכז הם הפתרון המושלם
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il