X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עולם המסיבות והבילויים עובר שינויים ועידכונים תכופים ללא הפסקה, הן בהתאם לאופנות ולטרנדים תרבותיים שונים והן בהתאמה לגורמים רלוונטיים אחרים, דוגמת התפתחויות טכנולוגיות. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת כיום ניתן לערוך מסיבות מסוגים מסוימים בכל מקום ובכל שעה, ללא כל צורך לדאוג מהסביבה וההשפעה של המסיבה עליה. הכוונה היא למה שנקרא כיום - "מסיבת אוזניות" - טרנד פופולרי ביותר בשנים האחרונות אשר הולך ותופס תאוצה ככל שעובר הזמן. מהי מסיבת אוזניות ומהם היתרונות של מסיבה שכזו אשר הופכים אותה לטרנד פופולרי כל-כך כבר תקופה ארוכה ביותר?
פול ווליום בלי להפריע לשכנים הצמודים - מהי מסיבת אוזניות?
מהי מסיבת אוזניות? ובכן, עבור מי שעדיין לא נתקל בטרנד פופולרי זה, מדובר בסוג חדש לחלוטין של דרך לחגוג ולערוך מסיבה, באופן המתחשב בסביבה האנושית בתוכה רובנו חיים. בניגוד למסיבה רגילה, במקרה של מסיבת אוזניות אין רמקולים גדולים המוצבים בקדמת רחבת הריקודים ומפציצים את האוויר בסאונד בווליום גבוה במיוחד. אין גם רמקולים קטנים ועדינים המנגנים מוזיקה נעימה ופסטורלית כמו במסיבות קוקטייל או קבלות פנים באירועים. במקום כל זה, מה שיש זה סטים רבים של אוזניות אלחוטיות מיוחדות (או הן אוזניות למסיבת אוזניות - כאלו הנמכרות במיוחד עבור מטרה זו) המחולקות לכל אחת ואחד מהחוגגים, ומשדר מרכזי המשדר לכל אותן זוגות אוזניות את מה שמנגן התקליטן. כך, כולם שומעים את אותה המוזיקה בדיוק ובאותו הזמן, כמו במסיבה "רגילה", אבל הסאונד כולו נשמר בטווח שבין האוזניות לבין האוזניים של האדם הלובש אותן.
אדם אשר מגיע מבחוץ וללא אוזניות או מסיר את האוזניות שלו, יצפה בסיטואציה שתראה לו אולי מעט מוזרה - חבורה של אנשים משתוללים ורוקדים, כמו בכל מסיבה, אבל ללא מוזיקה או סאונד באשר הוא. ברגע ששמים את האוזניות על הראש, לעומת זאת, מייד מקבלים סאונד איכותי בווליום גבוה אשר מכניס אתכם מיידית לתוך המסיבה.
יתרונות רבים שהופכים את הטרנד למגמה של ממש - מסיבת אוזניות
כאמור, בשנים האחרונות הופכות מסיבות אוזניות למגמה של ממש - ניתן למצוא מסיבות רבות כאלו בכל רחבי העולם, במקרים רבים מוחלפות מסיבות "רגילות" במסיבות אוזניות משיקולים שונים ובאופן כללי נראה כי ממש לא מדובר בטרנד חולף. רחוק מכך - זו נראית כמו אחת האופנות שכאן על-מנת להישאר (מסיבות אוזניות אינן דבר חדש. הן מתרחשות כבר שנים רבות והפופולריות שלהן רק הולכת ועולה בהתמדה בכל רחבי העולם).
קיימות סיבות מובנות וברורות לכך שמדובר במגמה של ממש אשר רק הולכת ותופסת תאוצה - כמובן שעניין השמירה על השקט הוא אחד היתרונות המרכזיים. בצורה כזו ניתן לערוך מסיבה בכל מקום ובכל שעה ללא חשש כי נפריע לסביבה. גם בבנייני מגורים או בסביבות עירוניות צפופות וגם בשעות הקטנות של הלילה או באמצע היום - זה כלל לא משנה. מסיבת אוזניות אינה מפריעה לסביבה יותר מאשר חבורה של אנשים שהתקבצו יחדיו והחליטו לשמור על שקט - זו אפילו סביבה שקטה יותר מאשר מפגש של אנשים ללא כל מוזיקה או מסיבה. בעוד אלו האחרונים ידברו וייצרו הרבה רעש בדיבורים, במסיבת אוזניות מרבית המשתתפים בשקט רוב הזמן...
בנוסף, מסיבה שכזו אינה מצריכה ציוד גדול, כבד ויקר - כל מה שצריך זה לרכוש או לשכור מספיק זוגות של אוזניות למסיבת אוזניות (אוזניות ייעודיות) ואת המשדר המרכזי המשדר את המוזיקה לכל המשתתפים. התקליטן יכול להתחבר עם הציוד הרגיל שלו ואין כל צורך במגברי ענק, רמקולים ששוקלים עשרות קילוגרמים וכד'.
מכל הבחינות, כאמור, מדובר במסיבה האולטימטיבית וכזו שגם יחסית קל, פשוט וזול להפיק.
היכנסו לחנות אונליין טרטל ציוד הגברה, החברה המובילה בתחום של מערכות הגברה, מיקרופונים, בידורית קריוקי, אוזניות ועוד.

תאריך:  14/04/2021   |   עודכן:  14/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
בשיתוף רוי שוקולד
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו גם תוכלו לנפוש וגם לערוך מסיבה? וילות במרכז הוא כל מה שאתם צריכים
כתיבת המומחים
מחפשים מקום שבו תוכלו לנפוש עם האישה, הילדים והכלב? צימרים במרכז הם הפתרון המושלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il