X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מאז ומתמיד רגש האמפתיה הוביל אנשים לעשות טוב אחד עבור השני. החמלה והאהבה בהזדהות עם צרכיו של אדם אחר, הם אלה שמניעים אותנו לכדי שמירה על קבוצה שמטרותיה משותפות. התחושה המדבקת של שמחה, מרגע ששימחת אדם אחר והעלית על פניו חיוך, הם הסיבה לכך שאנו מוכנים להתנדב על חשבון זמננו עבור אדם שאינו אנחנו, ולהעניק מעט טוב עבור האחר.
המצוקה הנפשית והכלכלית של השנה האחרונה
בשנה זו חווינו טראומה גלובלית של קריסת עסקים ואובדן מקומות עבודה. נכון, ישנם כאלה שבעוד כשנה שנתיים יקומו על הרגליים ויצליחו להחזיר את העסק שלהם לחיים ואפילו להרוויח ממנו. אבל - לא מעט אזרחים במדינה חוו נפילה שאי אפשר להשתקם ממנה ללא חמלה של המדינה או תרומת כספים. אנשים שמעולם לא ביקשו עזרה קודם-לכן, מוצאים את עצמם ללא כל ברירה אחרת, נאבקים על כל שקל ומוכנים למחול על כבודם עבור טובת המשפחה.
נוסף על הטראומה הכלכלית, הבדידות שנגרמה עקב צמצום כללי של מפגשים חברתיים, לימודיים, עסקיים ועוד - גרמה להחרפה במצבם הנפשי של רבים. המצב הכל-כך לא טבעי שנקלענו אליו, בו נאסר על האדם לקחת חלק בחברה, ונאלצנו איש איש להסתגר בביתו, גרם לתחושות קשות מאוד. מתמודדים רבים עם מחלות והפרעות נפשיות חוו החרפה במצבם ולא מעט התקשו לחזור לשגרה אחרי הסגרים.
דרכים לתרום לקהילה ב-2021
שנה זו, לצערנו, הפילה עלינו עוד אינספור אפשרויות ודרכים לתרום לקהילה ולהתנדב. לפניכם מספר רעיונות שיעזרו בהשתקמות ממשבר הקורונה:
1. אמץ סבא
- בילוי שבועי עם קשיש בודד (ישנן עמותות שעורכות את החיבור הזה עבורכם). במפגשים אלה תוכלו לצאת לטיולים רגליים בשכונה, תוכלו לכתוב יחד ספר (זאת אומרת, הוא מכתיב את זכרונותיו, אתם מוציאים לפועל), תוכלו לאכול או להכין יחד ארוחות טעימות, ועוד ועוד.
2. פעילויות לילדים במהלך הסגרים
- בהתאם להנחיות תוכלו להעביר פעילויות לקבוצה סגורה של ילדים, בתחומי העניין שלכם. אם אלה לימודי ריקוד במרחב הפתוח, רכיבת אופניים או אפילו ארגון משחקי מחבואים קהילתיים.
3. התנדבות בבריאות הנפש
- מסגרות רבות של בריאות הנפש (דיור מוגן / קהילות תומכות / הוסטלים ועוד) צמאות למתנדבים. בין אם יש לכם תחום בו תרצו להעביר סדנה, ובין אם תרצו לקבוע פגישה שבועית עם מתמודד אחד - אתם תגלו שכל שעה היא גדולה ומספקת - ותעשיר אתכם לא פחות מאשר את האחר.
4. בייביסיטר במתנה
- בזמן שההורים מוסיפים שעות בעבודה בכדי לפצות על השנה שחלפה, תוכלו להציע באופן חד-פעמי או קבוע, את שירותיכם כבייביסיטר בשעות אחר-הצהריים.
5. שיעורים פרטיים
- עקב הלימודים בזום, תלמידים רבים טוענים כי לא הבינו דבר מן החומר הנלמד. הפער הזה, עבור אלה שאין ביכולתם לממן מורה פרטי, עלול להעמיק בהמשך. לכן מי שביכולתו ללמד אפילו אדם אחד, הרי זה מבורך!

תאריך:  14/04/2021   |   עודכן:  14/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il