X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: מתוך טיק טוק]
אחרי פרסום התקיפה ברכבת הקלה

ערבי נעצר בחשד שסטר לחרדי

בן 21 מבית חנינא נעצר הלילה בחשד שסטר לנער חרדי ברכבת הקלה בירושלים הסרטון פורסם אמש ברשתות החברתיות ובעקבותיו נפתחה חקירה יובא היום להארכת מעצר
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך טיק טוק]

+ ערבי תקף נער חרדי ברכבת הקלה
משטרת ישראל עצרה צעיר ערבי בן 21 מבית חנינא בחשד שסטר לנער חרדי ברכבת הקלה. המעצר בוצע לאחר שאמש הופץ ברשתות החברתיות סרטון שהועלה לרשת טיק טוק בשפה הערבית המתעד את המקרה.
מייד לאחר פרסום הסרטון הודיעה המשטרה כי פתחה בבדיקת הפרטים, והתפרסמו הודעות גינוי מכל קצווי הקשת הפוליטית - מעופר כסיף ממפלגת חד"ש ועד לאיתמר בן-גביר ממפלגת הציונות הדתית.
הבוקר יובא החשוד בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

תאריך:  16/04/2021   |   עודכן:  16/04/2021
ערבי תקף נער חרדי ברכבת הקלה

[צילום: מתוך טיק טוק]
שני נערים חרדים הותקפו על-ידי פלשתיני ברכבת הקלה בירושלים. התקיפה תועדה בוידאו והועלתה לחשבון טיק טוק בשפה הערבית. בעקבות פרסום הסרטון (יום ה', 15.4.21) ברשתות החברתיות הודיעה משטרת ישראל כי החלה בבדיקת האירוע המתועד בו וכי היא פועלת לאיתור המעורבים.
בתגובה לפרסום הסרטון ברשתות החברתיות טען ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) כי נער גבעות שהיה מעלה לרשת סרטון שלו מכה ערבי היה נעצר תוך דקות. "אם הבחור הזה לא עצור הלילה אפשר לקפל את משטרת ירושלים", טען.
ח״כ אוריאל בוסו (ש"ס) אמר בתגובה לתיעוד בו צעיר ערבי סטר לבחור ישיבה כי השילוב הוא שנאה וטרור יחד עם תופעה החדשה שנוצרה שצעירים ערבים מעלים סרטונים ברשתות מכל מיני סיטואציות אלימות ומזעזעות. "תפקידה של המשטרה להצמד כעת לתיעוד הזה ולשים את ידיה על הפושע האלים. פניתי הערב למפכ״ל בדרישה שיטפלו באירוע הזה במלוא החומרה לפני שהתופעה תתפרץ. והסרטונים הבאים יהיו יותר קשים לצפיה", אמר.
ח"כ עופר כסיף (חד"ש) כינה את התקיפה ברכבת הקלה "‏אלימות מעוררת חלחלה על-רקע גזעני". "אני מבקש לשלוח חיזוקים לבחור שהותקף, ודורש כי המדינה הזאת תילחם סוף-סוף נגד כל סוגי הגזענות ותבטיח לכולם מרחב בטוח ונקי מאלימות", אמר.
שרת התחבורה, מירי רגב, הודיעה כי הנחתה את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מיד מול משטרת ישראל, כדי להביא לחקירה מהירה של האירוע ומיצוי של מלוא חומרת הדין עם האחראים לכך.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלברט בורלא העריך ב-CNBC כי אחד התרחישים הסבירים הוא שיידרש מתן מנת דחף שלישית לחיסון הקורונה בפרק הזמן שבין חצי שנה לשנה ממתן המנה השנייה    "תרחיש סביר שיידרש חיסון שנתי מחודש"    מניית פייזר עלתה ב-1.2%
איציק וולף
ארגון נכי צה"ל תוקף את שר הביטחון, בני גנץ, בעקבות החלטתו להקים ועדה ציבורית לבחינת פעילות אגף השיקום במשרד    "כבר לפני שנה פורסם דוח על-ידי אלוף במילואים בן ראובן, לא צריך עוד ועדה, צריך צדק ומעשים מיידים"    "נראה שמשרד הביטחון והעומד בראשו, שר הביטחון בני גנץ, בוחרים שוב לעסוק ביחסי ציבור ולא בשיקום נכי צה"ל"
איציק וולף
בראש הוועדה יישב נכה צה"ל זיו שילון, שנפצע במהלך הלחימה ברצועת עזה ב-2012 ואיבד את ידו השמאלית אך הצליח להשתקם באופן מרשים    הוועדה תפעל במקביל לצוות הבדיקה הפנימי שהוקם במשרד הביטחון
איציק וולף
הנחיה יצאה לאחר קבלת עמדת אנשי המקצוע במשרד לפיה נוכח התחלואה הנמוכה אין עוד צורך במסכות בשטח פתוח    בשטח סגור עדיין תחול חובת עטית מסכה
איציק וולף
כלת פרס ישראל מיכל בת אדם ביקשה זכות דיבור אחרי שקיבלה את הפרס והביעה מחאה על ההימנעות מהענקת הפרס לפרופ' עודד גולדרייך    "מאוד שמחה לקבל את הפרס, ואני מאוד עצובה שאנחנו ארבעה וארבע הערב, בגלל שחסר כאן זוכה אחד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il