X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: תאנאסיס סטראקיס/AP]
תרגיל ״איניוחוס״
חיל-האוויר מתאמן ביוון במגוון תרחישים
התרגיל כולל עשרות מטסים לצד צבאות אוויר נוספים הלוחמים יתרגלו תרחישי קרבות אוויר, תקיפות אוויר-קרקע, התמודדות עם איום טיל קרקע-אוויר מתקדם ומתארי לחימה בשטח אויב מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין: ״הלימוד המשותף יהפוך אותנו למוכנים יותר למגוון רחב של תרחישים בזמן אמת״

מטוסי קרב של חיל-האוויר משתתפים בתרגיל ״איניוחוס״ ביוון. התרגיל, שהחל היום (א', 18.4.21) כולל עשרות מטסים, בהם ישתתף חיל-האוויר לצד צבאות אוויר נוספים. הם יתרגלו תרחישי קרבות אוויר, תקיפות אוויר-קרקע, התמודדות עם איום טיל קרקע-אוויר מתקדם ומתארי לחימה בשטח אויב.
הפריסה נועדה לחזק את שיתוף הפעולה בין הצבאות המשתתפים ואת המשך אימונים איכותיים מול שותפים מגוונים תוך למידה הדדית בין הצבאות. ריבוי השותפים בתרגיל מזמן אתגר ייחודי לצוותי האוויר המשפר את יכולתם להיערך לתרחישי לחימה שונים.
חיל-האוויר ממשיך לבצע תרגילים בינלאומיים גם בצל הנגיף הקורונה, וזאת כדי לחזק את הכשירות והמוכנות למגוון רחב של תרחישים ובמטרה להדק את קשריו הבינלאומיים.
בתרגיל ביוון ישתתפו מטוסי ״רעם״ (F15I) מטייסת 69, ״סופה״ (F16I) מטייסת 107, מטוסי ״ראם״ מטייסת 120 ומטוסי ״עיטם״ מטייסת 122.
מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין, אמר כי ״קיום תרגילים בינלאומיים, בתוכם שיתופי פעולה ראשונים מסוגם, פותח דלת ללמידה משותפת ולחיזוק היכולת האסטרטגית של חיל-האוויר הישראלי. אנחנו מחזקים את הקשרים שלנו עם מדינות אסטרטגיות, מתוך הבנה כי הלימוד המשותף יהפוך אותנו למוכנים יותר למגוון רחב של תרחישים בזמן אמת״.

תאריך:  18/04/2021   |   עודכן:  21/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיל-האוויר מתאמן ביוון במגוון תרחישים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הצהיר שבכוונתו להקים "ממשלת אחדות ישראלית" שתכלול שלוש מפלגות ימין, שתי מפלגות מרכז ושתי מפלגות שמאל    "אנחנו מאמינים בטוב משותף. יש תפיסות עולם שונות אבל כולנו ציונים וכולנו פטריוטים. זה יכול לקרות בתוך שלושה שבועות"
איתמר לוין
השופט הרי קירש דוחה את הטענה לפיה יש לספור את שלוש השנים מאז שהחוב הפך לאבוד: לשונו של מחוקק המשנה ברורה ביותר; כוונה אחרת הייתה מצריכה לשון שונה לחלוטין
איתמר לוין
המדינה אינה רשאית לתפוס כסף מזומן בשלב החקירה, אם העבירות המיוחסות לחשוד הן עבירות מס בלבד ולא גם עבירות הלבנת הון    הנימוק: החפץ ששימש לביצוע העבירה אינו הכסף, אלא פנקסי החשבונות או הדוחות מהם הועלמו ההכנסות
איתמר לוין
מקס אדרי, שהיה קצין אבטחה ורישוי עסקים, קיבל 53,000 שקל מאנשי עסקים שנזקקו לעזרתו והעביר להם מידע; אנשי עסקים אחרים סירבו להלוות לו 60,000 שקל
איציק וולף
ראש ישיבת ההסדר ביפו, הרב אליהו מאלי, ומנהל הישיבה, משה שנדוביץ, הותקפו על-ידי ערבים מן העיר כשהגיעו לקנות דירה עבור הישיבה    "כשצועקים עליך בגלל שאתה חובש כיפה, שאתה מתנחל ושתעוף משם כנראה שהרקע לא פלילי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il