X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התעשייה האווירית: היישר מקו הייצור- מערכת ההגנה האווירית 'ברק' מסיימת סדרת ניסויים מוצלחת של מיירט Barak ER לטווח 150 ק"מ ומתחילה אספקה ללקוחות
▪  ▪  ▪
[צילום: התעשיה האווירית]

התעשייה האווירית הודיעה כי סיימה בהצלחה ניסוי ביירוט טיל בליסטי תוקף באמצעות הטיל המיירט ברק ER (Extended Range), שפותח בתעשייה האווירית. טיל ברק מאפשר יירוט איומים ימיים אוויריים ויבשתיים בטווחים מוגדלים של 150 ק"מ. הטיל הוא חלק ממשפחת מיירטי ההגנה האווירית במערכת ברק של התעשייה האווירית, הכוללת בנוסף מיירטים לטווחים של 35 ק"מ ו- 70 ק"מ ומותאמת לשימוש בפלטפורמות ימיות ויבשתיות.
מערכת ההגנה "ברק" של התעשייה האווירית, היא מערכת הגנה מבצעית מהמתקדמת בעולם, מוכחת מבצעית ונמצאת בשימוש של מספר צבאות בעולם, בהם זרוע הים הישראלית וזרועות היבשה, האוויר והים בהודו, כמו גם לקוחות נוספים. "ברק" מקנה הגנה אזורית רחבה ונקודתית, בו זמנית, מפני מגוון איומי תקיפה מהאוויר, מהים ומהיבשה ובהם טילים בליסטיים, טילי קרקע קרקע, טילי שיוט, מלט"ים ומסוקים. המערכת מאגדת מספר מערכות מפתח הנמצאות בחזית הטכנולוגיה: מגוון מיירטים בטווחים שונים בעלי ראש ביות מתקדם, מכ"ם דיגיטלי MMR או מכ"ם ה-MFSTAR לפלטפורמות ימיות, מערך שליטה ובקרה וכן משגרים- לרבות אפשרות למשגר אחוד של מיירטים בטווחים שונים מאותו משגר, וכן תקשורת וקישוריות מערכתית פורצת דרך המאפשרת למשתמש הפעלת כוח אופטימלית תוך שימוש במספר סוללות או ספינות לטובת ניהול קרב רב ממדי.
המיירט ברק ER, שנבחן במסגרת סדרת הניסויים, נלקח מקו ייצור במסגרת אספקה ללקוחות החברה. מערכת ההגנה האווירית 'ברק' מציגה מהפכה בעולם ההגנה האווירית ומאפשרת גמישות חסרת-תקדים למשתמשים. הגמישות במערכת מושגת על-ידי משגרים חכמים המסוגלים לשגר ולנהל עצמאית כל תמהיל של מיירטים, ועל מערכת ניהול קרב מתוחכמת המבצעת אופטימיזציה בזמן הקרב של התאמת המיירטים לאיומים. גמישות זאת מאפשרת גם למשתמשים לבנות תמהיל מיירטים ייחודי ביציאה לכל משימה שהיא, וכן להצטייד באופן הדרגתי, בהתאם למסגרת התקציבית.
"מערכת ברק הינה מערכת הגנה אווירית ואקטיבית בשלה ומוכחת-מבצעית שמאפשרת מקסום היכולות הנדרשות אל מול האיומים השונים ובפרט נגד מטרות בליסטיות ומספקת פתרון לשדה הקרב הנוכחי והעתידי. למערכת גירסה ימית וגירסה יבשתית הבנויות מאותן אבני בנין, ונשענות על הידע שנרכש בתעשייה האווירית בעשורים האחרונים בתחום ההגנה האווירית. התעשייה האווירית מפתחת ומייצרת את כלל מרכיבי המערכת - מכ"מים, משגרים, טילים ומרכז השליטה והבקרה - יכולת העומדת לרשות מספר מועט מאוד של חברות בעולם", אמר מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי. לדבריו, סדרת ניסויי היירוט הארוכה והנרחבת שעברה המערכת, וזאת בתנאים קשים בים וביבשה, מהווה הוכחה ליכולות המערכת בצורה מלאה. תפיסת המודולריות והמשגרים החכמים, משתלבת היטב בדרישות הלקוחות לגמישות מרבית הן בזמן ניהול הקרב והן בהצטיידות לנוכח אתגרי התקציב הקיימים.

תאריך:  19/04/2021   |   עודכן:  19/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניסוי מוצלח במיירט ברק לטווח 150 ק"מ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ימינה הצביעה בעד הצעת הליכוד, אך ברגע האחרון הושג הרוב של המתנגדים עם ההצבעות של שלושה ח"כים מרע"ם    ח"כ מיקי זוהר: "הלכה למעשה בנט היום יכריע לא בעניין הוועדה המסדרת אלא יכריע מי הולך להרכיב ממשלה"    ח"כ מאיר כהן הציג ת הצעת יש עתיד: "יש גם בשמאל ויש גם בימין אנשים שהמשותף להם הוא הרבה יותר מה מפריד"
עידן יוסף
יו"ר הליכוד נועד עם יו"ר ימינה ובפתח ישיבת הסיעה הצהיר כי מינויו לראשות הממשלה היא אבסורד    "עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל יחד עם לפיד, מרצ והעבודה. עליו לתמוך בהצעתנו לוועדה המסדרת שמונעת את העברת הכוח בכנסת לשמאל ואף משאירה בידיו את זכות הוטו ולתמוך בפתרון הבחירה הישירה"
איתמר לוין
מנכ"ל וואלה לשעבר התייעץ עם עורכי דינו לאחר פרסום התחקיר בעיתון הארץ על יחסי האתר עם נתניהו    אומר שתגובתו לתחקיר תואמה עם אלוביץ וחפץ ו"לא הייתה נכונה"
עידן יוסף
מנסור עבאס אינו שולל ישיבה בממשלה תחת נפתלי בנט    דוחה את התייחסות הציונות הדתית למפלגתו כאל תומכת טרור וטוען שמדובר ב"שיח גזעני"
מירב ארד
יצחק הלוי: התוצאה היא שתושב אילת הנדרש לשהות מחוץ לאילת "נאנס" לסיים את יומו לא יאוחר מהשעה 15:00. מצב זה פוגע קשות בשגרת החיים של תושבי העיר אילת ברצותם לקבל טיפולים רפואיים, עסקים, לימודים וכיו"ב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il