X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

במהלך השנים האחרונות קיימת מגמה בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים והחוץ של שילוב בין פנים הבית לבין החוץ, באופן היוצר המשכיות בקווים ואלמנטים מסוימים, ומאפשר לאור טבעי (אור שמש) להיכנס לפנים הבית ולהשתלב יחד עם תאורת הפנים.
באופן דומה, גם תאורת החוץ בה משתמשים בבתים חדשים כיום מותאם למגמה זו של שילוב בין החוץ לפנים, ויצירת המשכיות "טבעית" וסימביוזה של ממש בין החללים השונים (החלל הפנימי והחלל החיצוני לבית). מהו התפקיד שמשחקים גופי תאורה שונים במסגרת מגמה חדשה זו בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים וכיצד בחירה נכונה של מנורות יכולה לתרום משמעותית להמשכיות שבין פנים הבית לבין הגינה, החצר, המרפסת או הנוף הנשקף מהחלונות?
אפיון משולב לתאורת החוץ והפנים
על-מנת לבחור גופי תאורה מתאימים אשר יסייעו ליצור את אותו חיבור בין פנים הבית לחוץ ולייצר תחושה של המשכיות אורגנית בין החלל הפנימי לחיצוני, יש לאפיין את תאורת החוץ והפנים באופן משולב ואינטגרלי. כלומר, מנורות וגופי תאורה שנבחר לחוץ הבית יצטרכו להתאים לאלמנטים עיצוביים שונים מפנים הבית, ולהפך. עבור מרבית האנשים מדובר בחידוש ושינוי של האופן בו הם תופסים את עיצוב הבית שלהם ובפרט את עיצוב תאורת החוץ, בעיקר מפני שרובנו איננו נוטים לחשוב בכלל במונחים של "עיצוב תאורת חוץ".
עבור רבים, תאורת חוץ נחשבת עדיין לעניין פונקציונלי גרידא - כדרך להאיר את שביל הכניסה לבית או לספק תאורה שימושית עבור פינת הישיבה בגינה. בפועל, ובפרט לאור המגמה החדשה המדוברת של שילוב פנים וחוץ הבית, לעיצוב תאורת חוץ ובחירה מוקפדת של מנורות וגופי תאורה ייעודיים קיימת חשיבות רבה ביותר. תאורת חוץ כבר אינה נתפסת כתחום שימושי ופונקציונלי בלבד, אלא כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מעיצוב הבית כולו, בדומה לתאורת הפנים וגופי התאורה שאנחנו בוחרים לפנים הבית.
לכן, בעת תכנון התאורה ואפיון צרכי התאורה בגינה או במרפסת, נרצה לשלב גם את אפיון התאורה של פנים הבית, או לפחות של האזורים בפנים הבית המשיקים לגינה, למרפסת ולשאר האזורים בחוץ הבית אותם אנו מאירים.
גופי תאורה מעוצבים לחוץ הבית - אין צורך להתפשר על העיצוב או האסתטיקה
מגמת שילוב הפנים והחוץ בעולם עיצוב הפנים, ובעקבות כך גם בעולם התאורה, הביאה מעצבי ויצרני גופי תאורה רבים לעצב ולתכנן גופי תאורת חוץ אשר מתכתבים עם גופי תאורת הפנים הרלוונטיים. במקרים רבים ניתן למצוא אף דגמים ספציפיים של גופי תאורה לפנים הבית אשר נחשבים מזה שנים לאייקונים, פופולריים ואהודים ביותר, אשר עברו הסבה מסוימת וכיום ניתן למצוא את גרסת תאורת החוץ שלהם.
כלומר, אין כל צורך להתפשר על העיצוב או על האסתטיקה של תאורת החוץ. ניתן להשיג גופי תאורת חוץ מעוצבים ומושקעים ביותר מסוגים וסגנונות רבים ומגוונים, כך שניתן ליצור שילוב אסתטי ואלגנטי ביותר בין תאורת החוץ לתאורת הפנים, וכך ליצור את אותה המשכיות מבוקשת של פנים הבית אל הגינה והחוץ באופן כללי.

תאריך:  22/04/2021   |   עודכן:  22/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il