X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנוסף, בוקינג לא תוכל למנוע מבתי מלון להציע מחירים או תנאים טובים יותר באמצעים שאינם מקוונים (offline)
▪  ▪  ▪
אתר בוקינג. ההסכמות מקדמות את התחרות

בית הדין לתחרות אישר (יום ד', 21.4.21) את ההסכמות אליהן הגיעה הממונה על התחרות עם בוקינג. תוך חצי שנה מהיום בוקינג תסיר מגבלות שהיו קיימות בהסכמיה עם בתי מלון ומקומות אירוח.
על-פי הוראות הצו המוסכם, שאושרו במלואן על-ידי בית הדין לתחרות, בוקינג לא תוכל למנוע מבתי מלון להציע ללקוחותיהם מחירים ותנאים טובים יותר מאלו שמוצעים באתר Booking.com בפלטפורמות online מתחרות. בנוסף, בוקינג לא תוכל למנוע מבתי מלון להציע מחירים או תנאים טובים יותר באמצעים שאינם מקוונים (offline). כך למשל, מלונות יוכלו להציע ללקוחות מחיר נמוך יותר בטלפון או בדלפק המלון. מלונות יוכלו להציע גם סוגי חדרים שונים בפלטפורמות אונליין מתחרות או באתר הבית שלהם מאלו שמוצגים בבוקינג.
הוראות הצו דומות להתחייבויות שבוקינג נטלה על עצמה באירופה בשנת 2015, בעקבות בדיקה משותפת של רשויות התחרות באיטליה, צרפת ושבדיה.
ההסתייגויות שהגישה התאחדות בתי המלון נגד ההסכמות אליהן הגיעה הממונה על התחרות נדחו על-ידי בית הדין באופן מלא. בית הדין קבע כי לא ברור כיצד התאחדות בתי המלון המייצגת את חבריה, מייצגת את האינטרס הציבורי.
כמו-כן קבע בית הדין, כי ההסכמות אליהן הגיעה הממונה מקדמות את התחרות וראויות. ההתחייבויות מושא הצו יעמדו בתוקפן לפרק זמן של 4 שנים.
תגובת Booking.com: "כחברה אחראית, אנו מייחסים חשיבות רבה לשמירה על הוראות הדין והרגולציה בישראל, בדיוק כפי שאנו שואפים לעשות בכל מקום אחר בו אנו פועלים. על כן, אנו מברכים על ההסכמות אליהן הגענו עם רשות התחרות, אשר אינן כוללות, במפורש או במשתמע, כל ממצא של הרשות בדבר הפרת חוק התחרות בידי Booking.com. כעת אנו יכולים להמשיך בגיבושן של שותפויות חזקות עם מקומות אירוח בישראל, כפי שעשינו עד כה. אנו מצפים להמשיך לקיים את השותפות החזקה שיש לנו עם ספקי מקומות אירוח מכל הסוגים בישראל, באופן שיבטיח להם גישה לביקושים באמצעות היצע גלובאלי, כפי שעשינו מאז ומתמיד, וכתוצאה מכך נסייע בהתאוששות הענף שלנו".

תאריך:  22/04/2021   |   עודכן:  29/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוקינג לא תימנע מבתי מלון לפרסם מחירים זולים יותר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
רב טפסר דדי שמחי חתם על צו האוסר הדלקת מדורות, לרבות הבערת אש בשטחים פתוחים, והוא יחול על כל אזורי הארץ    לגבי אתר מירון, ייקבעו תנאים מיוחדים
מירב ארד
הוועדה ממליצה כי להחזיר את קצבאות האבטלה לרמתן מלפני הקורונה רק לאחר ששיעור האבטלה יירד מתחת ל-7.5%    עוד במסקנות: הסדר תשלום דמי אבטלה לעצמאיים, הארכת תקופת ההכשרה המקצועית והמשך תשלום דמי האבטלה במהלכה
מירב ארד
גנץ הוסיף: "אף עובד במשרד הביטחון לא יחטט בעברו של כל לוחם ולוחם. כל תקנה העוסקת בכך תבוטל"    הודיע כי יביא את ההצעה לאישור הממשלה ביחד עם ראש הממשלה בשבוע הבא
איתמר לוין
השופט דניאל בן-טוליליה גזר 5.5 שנות מאסר על אלכס קוגן ששדד קשישים בבית דיור מוגן    אלרון: העניק משקל גדול מדי לחלוף הזמן מאז ביצוע השוד
מירב ארד
הוסיפה: "אנו פועלים לדירוג הסיכונים ויש מדינות שמאד בטוח לנסוע אליהן. אחד האתגרים בשנה החולפת הייתה ההבנה שיש תחלואה מיובאת ונלוות - אי-הקפדה על בידוד, אנשים שלא באמת נכנסים לבידוד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il