X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כולכם בוודאי מכירים היטב טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית, שמיום ליום גדלה הפופולריות שלו מן ההיבט הבריאותי, כאשר קיימת נטייה לשווק אותו בתור מזון אפקטיבי בתחום הבריאות. השייקים הכי אלמנטריים מתאפיינים בשני מרכיבים הכרחיים - נוזלים ובסיס, שאחרי שימושם אפשר לבצע סינרגיה של מרכיבים שאתם אוהבים.
מדוע טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית ידוע בפוטנציאל של הסגולות הבריאותיות?
הרבה אנשים אינם אוכלים את הכמות הנדרשת של ירקות או פירות מדי יום, מסיבות כאלו או אחרות, ועל-מנת לאזן את הבריאות שלהם, כדאי שיכירו היטב את טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית. המון בני אדם מקפידים להכין שייק מדי יום כחטיף שבין הארוחות, או בתור ארוחת הבוקר, מה שבלי כל ספק מהווה סינרגיה מוצלחת של מזון יותר בריא בתפריט התזונה.
על-פי ההמלצות של טובי הדיאטנים, כדאי מאוד לאכול מינימום חמישה ירקות וחמישה פירות מדי יום, אבל מעטים הם אלו שעושים זאת. הפתרון הוא להכין שייק על בסיס פירות או ירקות, קפואים או טריים, ועל-ידי כך לספק לגופכם מנעד רב של נוגדי חמצון, ויטמינים חשובים, סיבים או מינרלים שנדרשים לבריאות תקינה. כמו-כן, כל הנאמר לעיל מסייע בבעיות נפשיות, מפחית דלקות, מונע מצבי השמנה, מצמצם סיכונים לחלות במחלות כרוניות, כמו למשל - אוסטאופורוזיס או מחלות לב כאלו ואחרות.
האם אפשר לומר כי טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית עשוי לתפקד במקום ארוחה?
התשובה לשאלה זאת אינה חד-משמעית. לא תמיד טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית עשוי לתפקד במקום ארוחה, אלא אם כן עליכם להבטיח כי השייק יכיל תערובת של מזונות שזהים למה שמרכיב ארוחה. אין די בהוספת מעט פירות, כי אם יש להוסיף חלבונים בצורת אבקה, ירקות, יוגורט, אגוזים, שקדים, וכיוצא בזה.
איזה מוצרים כדאי להוסיף אל טרנד השייקים והקערות שמכינים בבית?
היריעה קצרה מלהכיל את כל השפע של מוצרים לשייקים שאפשר להוסיף, אבל נחלוק עמכם את הפופולריים שבהם, כלהלן:
  • מוצרים שונים בתפזורת רנדומלית שמומלץ להוסיף לשייק - יוגורט, קוטג', טופו, תמצית של וניל, שעועית לבנה שבושלה, או שיבולת שועל וכיוצא בכך.
  • כדאי להוסיף לשייקים מבחר פירות, כמו לדוגמה - אננס, פירות יער, מנגו, בננות, אפרסקים או תפוחים ירוקים או תפוחים אדומים, תפוזים, לימונים וכיוצא בזאת.
  • השייקים ישודרגו אם תוסיפו להם מוצרים שממתיקים - כגון סורבה, סירופ שוקולד או סירופ מייפל, כל מיני טעמים של גלידות, סוכרים גולמיים, תרכיזים של מיצי פירות, דבש, תמרים וכיוצא בזה.
  • השבחת השייק יכולה להתרחש כאשר מוסיפים ירקות מיוחדים - לרבות גזרים, כרובים, סלקים, תרד, מלפפונים, ארוגולה, אבוקדו, עגבניות שרי וכיוצא בכך.
  • דילול ואיכות השייק יחולו עם הוספת כל מיני נוזלים - בין השאר נס קפה קריר, מים, תה קר, מיצי פירות, מי קוקוס, מיצי ירקות או חלב וכיוצא בזאת.
  • הנאה רבה תפיקו משייק שמוסיפים לו שפע של זרעים או אגוזים - בהם ניתן לציין את הפשתן, חמאת השקדים, זרעים של צ'יה, חמאת בוטנים, חמאה מזרעים של חמנית או חמאת אגוזים וכיוצא בזה.
  • כל שייק יהיה טעים יותר אם תצרפו לו תבלינים, כמו גם עשבי תיבול, כאשר הראויים לציון הם הבזיליקום, הג'ינג'ר, הפטרוזיליה, הכורכום או הקינמון וכולי.
  • האפשרות לגוון שייקים מותנית באספקת צמחים או תוספי תזונה, כמו למשל מינרלים באבקה, אבקה של דבורה, תוספים של ויטמינים, אבקות עם חלבונים וכיוצא בזאת.

תאריך:  28/04/2021   |   עודכן:  28/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il