X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כאן תרבות תתחיל בשבוע הבא בלוח שידורים מחודש, שיכלול רצועות מוזיקה, תרבות ונוסטלגיה מתובלת בהרבה הומור במגישי התוכניות החדשות: חן אלמליח, גון בן-ארי וג'רמי פוגל
▪  ▪  ▪
אולפן כאן תרבות

תחנת הרדיו כאן תרבות תשיק בשבוע הבא לוח שידורים מחודש, שיכלול רצועות מוזיקה, תרבות ונוסטלגיה מתובלת בהרבה הומור.
מיום ראשון הקרוב יחולו השינויים הבאים:
בימים ראשון עד חמישי, בשעה 16:00, תשודר התוכנית "זינוק לאתמול", רצועה יומית בהגשת צוות מגוון של קומיקאים ומגישים הנוברים בארכיון העצום של רשות השידור, הטלוויזיה החינוכית וקול ישראל ושולפים משם אוצרות, שלעיתים נשמעים כאילו הוקלטו ממש היום ולעיתים נשמעים כמי שלקוחים מיקום מקביל.
הכל יש שם, מאירועי ענק בהיסטוריה הישראלית עד קטעים איזוטריים שלא ייאמן שהתרחשו כאן. והכל במבט עכשווי, מפוכח וציני על ישראל של פעם. בהשתתפות: שיר ראובן, יואב רבינוביץ', מיה סלע, מנדי גרוזמן, אליה גרינפלד, אביתר חלימי, אייל שינדלר ושחר גבע.
בשעה 17:00 תשודר רצועת "כאן שכונה", השכונה המזרח תיכונית קרובה יותר מתמיד ומגיעה לכאן תרבות עם רצועת תרבות ומוזיקה מכאן ומהאזור בהשתתפות מגישים מתחלפים, כאשר רק אחת התוכניות תהיה חדשה:
  • יום ראשון - רדיו אזורי עם די ג'יי חן אלמליח החוזרת לרדיו בתוכנית מוזיקה שבועית חדשה שמחוברת למה שקורה סביבנו - הלהיטים הכי גדולים במצעדי הפופ במדינות סביבנו - ממרוקו דרך לבנון עד איחוד האמירויות, ותחבר את המאזינים לסוגות ולמגמות שקורות אצלנו ב"שכונה" במומחיות שצברה לאורך השנים.
  • יום שני - מאסטרו ניזאר אלח'אטר בתוכנית המוזיקה הקלאסית הערבית "אלחאן" - אום כלתום, פריד אל אטרש ונכסי צאן הברזל של היצירה הערבית הגדולה.
  • יום שלישי - איבון סאבא, עם רצועת האלטרנטיב הערבי והאמנים החדשים מישראל ומהמרחב הערבי. תוכנית זו שודרה בכאן 88.
  • יום רביעי - אפריקאן אורטל מוגוס מתחברת לאפריקה השחורה, ומארחת אנשי תרבות ואמנים ישראלים עם שורשים באתיופיה וברחבי היבשת.
  • יום חמישי - "קפה גיברלטר", אופיר טובול על החיבור היהודי מסורתי של יוצאי ארצות האיסלאם, לתרבות הישראלית והמזרח תיכונית.
בימי חמישי בכאן תרבות, רצועת לילה יוצאת דופן ומעוררת מחשבה:
בשעה 22:00 - "הממדיון" - תוכנית שבועית חדשה של הסופר והמוזיקאי, גון בן-ארי, על רוחניות ומיסטיקה. בעידן שבו פרקטיקות רוחניות ומיסטיות כמו אסטרולוגיה, מדיטציה, יוגה, קלפי טארוט וחומרים משני תודעה הפכו לחלק מהזרם המרכזי, הגיעה העת לדבר עליהם ברצינות, עם מנה של ספקנות וציניות בריאה. מדי שבוע יארח בן-ארי אישיות מוכרת לשיחה על הצד הנסתר של חייה, ויחד הם יצללו לאזורים שאף פעם לא מגיעים אליהם בראיונות דומים.
מיד אחר כך, בשעה 23:00, "הקרקס המטאפיזי" עם ג'רמי פוגל, פילוסוף, משורר וסטאנדאפיסט שהופעותיו הפכו לרבות-מכר בכל מקום שבו הוא מופיע. פוגל יארח מדענים, משוררות וחוקרי תודעה לשיחות על אהבה, אלוהים והיקום, והכל בסגנון המוטרף שלו.
עוד תוכניות חדשות בכאן תרבות -
"פופ אפ" עם אלעד בר-נוי (ימי חמישי ב-10:00) - מגזין תרבות שלוקח פופ ברצינות. איש כאן תרבות מתמקד בכל מה שנמוך וטוב, ולפעמים גם במה שנמוך ורע, ולוקח את זה גבוה. טיקטוק, ריאליטי, אופנות ויראליות ולהיטי טראפ - וגם המקורות ההיסטוריים של כל מה שגורם לנו עונג רווי אשמה היום.
"נגד הזרם" עם רועי חסן (ימי ראשון ב-22:00): תוכנית ראיונות חדשה עם המשורר, הסופר והפזמונאי רועי חסן. התרבות הישראלית מלאה באמנים שהולכים עם הזרם, אבל אלה המוזרים שמצליחים למרות זרותם - בלעדיהם היה פה משעמם. מדי שבוע רועי חסן משוחח עם אמן שמקבל במה מרכזית בתרבות הישראלית למרות שהם עוף מוזר, ממש כמו חסן עצמו.

תאריך:  11/05/2021   |   עודכן:  11/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוצרות השידור הציבורי מגיעים לכאן תרבות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
בפנייה ליועץ המשפטי לממשלה כתב הארגון: מנע את מהלכיו של שר הביטחון לסגירת גלי צה"ל    "אין לקבל את עמדת משרד הביטחון ולפיה מדובר בסגירת יחידת צבאית, כזאת ששר הביטחון ורמטכ"ל יכולים להביא לסגירתה, ללא חקיקה"
עידן יוסף
במענה לתלונת התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית נגד המגיש רוני קובן, כתבה נציבת תלונות הציבור של כאן כי מי שמחזיק בדעות קיצוניות בסוגיות כמו יחס לקהילת הלהט"ב, כולל החלת דין תורה ומלכות בית דוד - הינו איש חשוך בדעותיו"    "לא מדובר במילת גנאי אלא מילת המתארת יחס בין תפיסות ליברליות ומתקדמות לתפיסות המאפיינות זמנים שלפני אלפי שנים"
עידן יוסף
היועץ המשפטי של הליכוד פנה להנהלת תאגיד השידור הציבורי: ״שדרו את הראיון שצילמתם וגנזתם עם ראש הממשלה נתניהו״    טוען כי הראיון בערוץ בערבית כמו גם ברדיו רק"ע אינו משודר לנוכח סירובו של נתניהו להתראיין לכאן 11
בעז שפירא
תחילה העביר קובן הסתייגויות ניכרות מעצם הרעיון להעלות את בן-גביר לשידור והכריז כי אין לו מה לשאול איש כזה וממילא ישתוק. שיחוד הדעת והדעה השלילית ומלאת הסטיגמות כנגד בן-גביר, שלא לומר תיעוב ניכר, "הציפו" את קובן, שהסיר מעצמו את אצטלת המראיין/שדרן נטול הפניות
עידן יוסף
בניגוד לכל האזהרות, מסרה הנהלת התאגיד את המיקרופונים להגשת מהדורות חדשות הלילה העמוק מהקריינים לידי העורכים - והתוצאה בהתאם    השבוע דחה ביה"ד לעבודה בקשה לבטל את השינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il