X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
בדרכם השחיתו תשתיות עירוניות, תלשו וקרעו את דגלי המדינה, יידו אבנים לעבר בתי יהודים במסלול הלוויה תוך ניפוץ שמשותיהם וקראו קריאות לאומניות וקריאות נגד היהודים הוארך בשלושה ימים מעצרם של שלושה יהודים שהיו מעורבים בירי השופט: "גרסתם להגנה עצמית אינה מתיישבת עם ממצאים אובייקטיביים"
▪  ▪  ▪
ניידת משטרה שהוצתה בלוד

המוני ערבים השתתפו (יום ג', 11.5.21) בלוויה הסוערת של מוסא חסונה, תושב לוד שנורה למוות בידי תושב יהודי שטען כי חש סכנה לחייו, כאשר אספסוף ערבי ובו חסונה ניסה לפגוע בו ובמשפחתו. התושבים הערבים, הטוענים כי מדובר ברצח בדם קר בידי מתנחלים, השחיתו בדרכם תשתיות עירוניות, תלשו וקרעו את דגלי המדינה, יידו אבנים לעבר בתי יהודים במסלול הלוויה תוך ניפוץ שמשותיהם וקראו קריאות לאומניות וקריאות נגד היהודים.
בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרם של שלושת החשודים במעורבות באירוע הירי שאירע הלילה במהלכו נהרג פורע ערבי בלוד. השופט טל ענר אמר: "מבלי לקבוע מסמרות, מבחינה ראשונית עולה כי גרסתם להגנה עצמית אינה מתיישבת עם ממצאים אובייקטיביים".
תנועת "אם תרצו" קיימה מפגן לחיזוק תושבי לוד היהודים. המפגן אמור היה להתקיים מחוץ לכותלי המכינה הקדם צבאית בעיר שהוצתה אמש על-ידי פורעים, אך זה הועבר לבית המשפט המחוזי בלוד מפאת שלום הציבור.
באירועי אמש נשרפו בנייני העירייה, מכינה קדם צבאית, תלמוד תורה, מוזאון, בנייני מגורים, מכוניות וכן דגלי ישראל. ‏ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר על אירועי הירי בעיר הלילה, והמהומות היום: "נפעל במלוא החומרה נגד מפרי החוק שפוגעים בביטחון האישי של התושבים. לא נאפשר לפורעים הקיצוניים לחבל בעיר ולשבש את חיינו".
דבורה גונן, תושבת לוד אשר איבדה את בנה דני בפיגוע טרור וחברה בפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אמרה: "נשבר לנו לראות את שונאי ישראל מרימים ראש. הנפת דגל אש"ף כאן בלוד הוא חציית קו אדום. אנו קוראים לממשלה ולרשויות החוק לשים סוף לבלאגן המתרחש בערי ישראל. יש להוריד את ראשי הנחש בהקדם האפשרי.
את שונאי ישראל אשר מצליחים להפר את האיזון ואת הדו-קיום הקיים בעיר בדרך כלל.
דו-קיום אשר מושקעים בו כוחות ומאמצים רבים על-ידי אזרחים שרק רוצים לחיות."
איתן מאיר תושב לוד שהשתתף אף הוא במחאה אמר כי: "אנו נרגשים לראות את החיבוק הגדול לו אנו זוכים מתושבי ישראל. עברנו פה יממה נוראית בה ניסו לפגוע בחיים שלנו כאן בלוד. אנו קוראים לצה"ל ולכוחות הביטחון שלא להירתע ולהמשיך להילחם בטרור ביד קשה".

תאריך:  11/05/2021   |   עודכן:  11/05/2021
+פעילות ארגון נשות הכותל לא הגיעו לתפילת ראש חודש
10:11 12/05/21  |  עידן יוסף

מפגן התפילה הקבוע בראש-חודש של ארגון נשות הכותל בוטל. מארגון נשות הכותל נמסר כי "לאור המצב המתוח נשות הכותל קיימו הבוקר תפילה מרחוק ולא הגיעו לכותל". הכותל המערבי היה פתוח היום כרגיל ויהודים רבים הגיעו להתפלל על המצב, אך בארגון לא נתנו תשובה מספקת מדוע נמנעו מלהגיע.

+כפר יאסיף: יהודי נפצע קל מאבן שהשליכו פורעים
09:19 12/05/21  |  עידן יוסף

נהג משאית יהודי שנסע אמש בכפר יאסיף שבגליל המערבי הותקף בידי פורעים ערבים. אבן פגעה בראשו והוא נפצע באורח קל.

+גנץ הכריז על אירוע חירום אזרחי בעיר לוד
08:47 12/05/21  |  מירב ארד

שר הביטחון בני גנץ הכריז (יום ד') לפנות בוקר על אירוע חירום אזרחי בעיר לוד, על רקע המתקפות האלימות בעיר. גנץ פעל מתוקף הסמכויות שמקנה לו ההכרזה על מצב חירום בעורף. הצו מאפשר להכפיף כוחות הצלה תחת פיקוד המשטרה, להשתמש בציוד נדרש של גופים שונים, להגביל שהייה של אדם במקומות מסוימים או להישאר שטחים בשל חשש לפגיעה. זאת מתוקף סעיף 90 לפקודת המשטרה

+כששגרה הנקלת פגשה בייאוש וברפיסות
08:36 12/05/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בתל אביב ובירושלים טרם נלכדו באסון השגרה וזה נותן תקווה אל מול 'ניהול המוות והפחד' המתקיים בעוטף ישראל  ▪  הייאוש, החולי הרע הזה הגורם להנהגה הישראלית להסתפק בהצהרות ריקות מתוכן, מעוקרות תכלית

אש השנאה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+מג'ד אל כרום: ניידות משטרה נרגמו באבנים
01:17 12/05/21  |  עידן יוסף

בכפר מג'ד אל כרום בגליל פרץ המון זועם לכיוון תחנת המשטרה, יידה אבנים והעלה ניידות משטרה באש.

[צילום: עמאר אסדי]
+עוצר אזרחי הוכרז בלוד
00:54 12/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לאחר התייעצויות ביטחוניות הוחלט הכרזת מצב חרום ועל גיוס 16 פלוגות מג"ב במילואים, פינוי פלוגות מג"ב איו"ש לטובת לוד ותגבור כוחות המשטרה לאלתר  ▪  בית כנסת הוצת ועלה בלהבות, רכוש יהודים הושחת ויהודי נרגם ובית כנסת הוצת

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
תושב לוד ליד מכוניתו השרופה [צילום: היידי לוין/AP]
+פורעים ערבים רגמו אוטובוסים באזור ערד
00:43 12/05/21  |  עידן יוסף

אוטובוסים נפגעו מאבנים שיידו פורעים ערבים בכביש 31 ליד ערד. באחד מהם הייתה נפגעת חרדה אשר טופלה במקום. מקטע כביש 25 מצומת שרה עד צומת כביש 80 נסגר לתנועה. קטע כביש 31 מלהבים עד תל ערד נסגר לתנועה. מקטע כביש 60 מתל שבע עד שוקת.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+תל אביב: שני עצורים בתקיפת יהודים
00:34 12/05/21  |  עידן יוסף

מאחורי כיכר הבימה בתל אביב תקפו פורעים ערבים עוברי אורח יהודים. שניים מהתוקפים נעצרו.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+נתניהו קיים דיון חרום בעקבות מאורעות לוד
00:25 12/05/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הלילה דיון עם שר הביטחון, שר הבט״פ, המפכ״ל, ראש המל״ל, מנכ״ל משרד רה״מ, היועמ״ש ומזכ״צ רה״מ בעקבות האירועים בלוד. שלוש פלוגות מג"ב הגיעו לפאתי העיר.
בדיון סיכם נתניהו על הכרזת מצב חירום מיוחד בלוד והשר לביטחון פנים אוחנה הודיע שהוא יפעיל את סמכותו בעניין לאלתר. בנוסף סוכם שפלוגות מג״ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה.
ראש הממשלה הנחה לפעול ביד קשה עם מפרי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב לעיר את השקט והסדר בהקדם האפשר.

+עבאס: להמשיך להפגין באופן חוקי
00:22 12/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

אחרי שעות ארוכות של שתיקה קורא יו"ר רע"ם שלא לפגוע בחיי אדם וברכוש  ▪  שתיקה רועמת בקרב מנהיגי הציבור הערבי  ▪  סמוטריץ': ‏מחדל לוד הלילה הוא מחדל יום הכיפורים  ▪  זוהר קרא לא לתת יד לממשלת שמאל עם המשותפת אך התעלם מרע"ם

מכונית שהוצתה בלוד [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+פלוגות של מג"ב מיו"ש יסייעו להשבת הסדר בערים המעורבות
23:53 11/05/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ הנחו את צה"ל להקצות את כל פלוגות מג"ב שמוקצות למשימות צה"ל ביהודה והשומרון לטובת סיוע מיידי להשבת הסדר בלוד ובערים מעורבות. נשקלת האפשרות להכריז על מצב חרום בלוד.

+לוד: יהודי נפצע קשה בתקיפת פורעים ערבים
23:48 11/05/21  |  עידן יוסף

פורעים ערבים פצעו באורח קשה נהג רכב יהודי. הפצוע, גבר בן 56, פונה לבית החולים שמיר עם חבלת ראש, כשהוא מורדם ומונשם.

+ראש עיריית לוד: זה כמו ליל הבדולח
23:41 11/05/21  |  עידן יוסף

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו: "איבדנו שליטה, זה כמו ליל הבדולח, לדעתי אפשר להכריז על מלחמת אזרחים. אני קורא לראש הממשלה להכניס צבא לעיר ולהטיל עוצר. אני אמרתי לנתניהו להכניס את רע״מ לממשלה אבל מי שמתסיס פה זו התנועה האיסלאמית".

+פרעות בלוד: תושבים יהודיים נמלטים מבתיהם
23:39 11/05/21  |  עידן יוסף

בלוד מתפרעים מאות ערבים, מציתים רכוש יהודי ומאיימים לפגוע ביהודים. תושבים יהודיים מחולצים או נמלטים מבתיהם. התושבים היהודים אומרים כי במשטרה ל אנענים לפניותיהם ולא מזרימים כוחות. אזרחים נושאי נשק דרוכים להגן על עצמם.

+המשטרה פורצת בשעה זו לרחבת הר-הבית
23:28 11/05/21  |  עידן יוסף

המשטרה פורצת בשעה זו לרחבת הר-הבית בסיוע כוחות משמר הגבול ועושה שימוש ברימוני הלם לפיזור ההמון שמיידה אבנים לעבר כוחות המשטרה. נעצר מפר סדר אחד. כלי תקשורת פלשתיניים מדווחים על עימותים גם בשער שכם.

+עכו: בית מלון ומסעדה של יהודים הוצתו
23:01 11/05/21  |  עידן יוסף

‏עוד בפרעות הערב בעכו: ערביי האזור הציתו את בית המלון 'האפנדי' והמסעדה של אורי בורי (אורי ירמיאס) שבעיר העתיקה. מוקדם יותר הוצתה תחנת המשטרה בעיר העתיקה.

[צילום: דוברות המשטרה]
+לוד: מכוניות יהודים הוצתו; ניסיון להצתת בית כנסת; הרכבות לת"א הופסקו
22:49 11/05/21  |  עידן יוסף

פורעים ערבים ניסו להצית בית כנסת בלוד. עץ סמוך נשרף. כמו-כן הוצתו מכוניות של יהודים בעיר. תנועת הרכבות בין תחנות ת"א ההגנה ללוד הופסקה זמנית.

+לוחמי צה"ל הותקפו בידי פורעים בחבל עירון
22:43 11/05/21  |  עידן יוסף

אוטובוס של לוחמים שהוקפץ מהצפון לאזור הדרום נרגם באבנים בצומת פאחם בחבל עירון. החיילים ירדו מהאוטובוס וביצעו ירי באוויר. המשטרה מסרה כי כוחותיה חילצו את האוטובוס מהצומת וסובבו אותו חזרה לדרכו.

+עכו: המון ערבי הצית אכסניה; יהודי נפצע קשה
22:41 11/05/21  |  עידן יוסף

כוחות המשטרה פינו את אכסניית אפנדי הנמצאת בעיר העתיקה בעכו בשל גרימת נזק קשה מצד פורעים ערבים למבנה וחשש לפגיעה בבאי המקום. שוטרים רבים פעלו להשלטת סדר בעיר ולשמירה על שלומם וביטחונם של תושבי ואורחי המקום. מתאכסן יהודי נפצע באורח קשה ופונה עם כוויות לבית החולים רמב"ם בחיפה.

+26 פורעים ערבים נעצרו במהומות בצפון הארץ
22:33 11/05/21  |  עידן יוסף

המשטרה עצרה עד כה כ-26 ערבים במהלך ההתפרעויות שהתקיימו בחיפה, בעכו, באבו סנאן ובבסמת טבעון בחשד להפרות סדר קשות שכללו תקיפת שוטרים, יידוי אבנים, חסימות כבישים, השלכת בקבוקי זכוכית וירי זיקוקים.
שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ויס"ם פעלו בגזרות השונות להשלטת הסדר ופתיחת צירי התנועה שנחסמו. במהלך האירועים נפצעו 3 שוטרים באורח קל כתוצאה מיידוי אבנים וקיבלו טיפול רפואי.

צומת ערערה [צילום: נתיבי ישראל]
+עכו: אספסוף ערבי הצית כליל את תחנת המשטרה
21:48 11/05/21  |  עידן יוסף

‏תחנת המשטרה בעיר העתיקה בעכו הוצתה ונשרפה כליל כעת בפרעות בהשתתפות מאות פורעים ערבים.

+לוד: נהג ערבי פילס דרכו במהירות וכמעט דרס יהודים
20:06 11/05/21  |  עידן יוסף

נהג ערבי פילס דרכו בין מפגינים יהודים בלוד. הוא האיץ ולטענת המפגינים כמעט דרס אותם.

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+סער: למגר את האלימות ברחובות ביד ברזל
19:41 11/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער: "‏שנים של הזנחה תרמו להידרדרות ביטחון הפנים ולקריסת המשילות בדרום, בצפון הארץ ובמרכזה. על הממשלה להתעשת ולהחזיר את הביטחון האישי, בדגש על הערים המעורבות. יש למגר את האלימות ברחובות ביד ברזל ולהורות על מבצע רחב לאיסוף הנשק הבלתי חוקי במגזר הערבי".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המונים ליוו את הערבי שנהרג מירי יהודי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פשוט אביב ערבי קצת באיחור
עינבל1  |  12/05/21 00:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
עידן יוסף
בשל ההתפרעויות נגרמו נזקים במיליוני שקלים מכספי משלמי המיסים אשר השחיתו אמצעי בטיחות ברשת הכבישים    חברת נתיבי ישראל: חלק מההשחתות לא ניתן לתיקון ונשקפת סכנה לנוסעים בכבישים
דוד ארגז
מי שצפה אתמול בערוצי השטנה של הטלוויזיה ראה מסע הפחדה, ניסיון מאורגן לזרוע פניקה מהול בשמחה לאיד    הפוגרום הערבי והפגיעה בריבונות ישראל לא באמת הזיזו לשדרנים באולפן    מבחינתם הסכנה האמיתית היא שהאירועים יעכבו הקמת "ממשלת ריפוי"
אביתר ב-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ליודעים לשאול, מסך עשן, יאמיר, מומחוי וכוחות מיוחדים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
עמנואל בן-סבו
המראות משכונה זו בלב בירת העם היהודי מחרידים. יהודים מופקרים לגורלם, ערבים תוקפים את היהודים, מציתים את רכביהם, שורפים את בתיהם ובהעדר תחושת ביטחון נאלצים היהודים תושבי השכונה להשתמש באקדחיהם להגן על חיי ילדיהם, נשותיהם ובתיהם אל מול המון ערבי פורע
עידן יוסף
נתניהו הפך את החלטת המשטרה והורה כי ריקוד הדגלים לא ייכנס משער שכם    עמותת עם כלביא מבטלת את מצעד הריקוד דגלים: "גם בזמנים קשים של האינתיפאדה הראשונה והשנייה לא הורד דגל ישראל מהעיר העתיקה. לא נרקוד רק בשטחי ירושלים המחולקת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il