X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים
ח"כ איתמר בן-גביר בתגובה לתדרוכים נגדו כאילו הוא הצית את המהומות: "שקוף שבמשטרה רוצים לסתום לי את הפה לאחר שקראתי הבוקר לפטר את המפכ"ל" רוטמן: "מפכ"ל שמשקר על כך שחבר כנסת מצליח להותיר את כל כוחותיו חסרי אונים, צריך להניח את המפתחות"
▪  ▪  ▪
רנ"צ קובי שבתאי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ח"כ איתמר בן-גביר הגיב לתדרוכים נגדו מצד מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי לאחר שהראשון קרא בבוקר לפטרו לנוכח מה שכינה הפקרת חיי תושבי לוד ועכו. בתדרוך נאמר כי "בכירים במשטרה טוענים שבן-גביר מוביל לאינתיפאדה יהודית".
בן-גביר מסר בתגובה לפרסומים: "אילו במשטרה היו משקיעים את הזמן שהם משקיעים ביחסי ציבור בהגנה מפני הפורעים, מצבנו היה הרבה יותר טוב". עוד הוסיף: "קראתי לפטר את המפכ"ל ולכן מתדרכים נגדי, זה לא יסתום לי את הפה. המפכ"ל צריך ללכת הביתה".
חברו לסיעת הציונות הדתית, ח"כ שמחה רוטמן, כתב בטוויטר כי "מפכ"ל שחבר כנסת יחיד מצליח להותיר את כל כוחותיו חסרי אונים, צריך להניח את המפתחות על השולחן שלשום. מפכ"ל שמשקר על כך שחבר כנסת מצליח להותיר את כל כוחותיו חסרי אונים, צריך להניח את המפתחות, את הפנסיה ואת הדרגות על השולחן מזמן".

מפקד מחוז י-ם: כניסת צה"ל לערים - טעות מהותית
ועדת החוץ והביטחון הזמנית אישרה את הארכת המצב המיוחד בעורף עד 23 במאי
▪  ▪  ▪

מליאת ועדת החוץ והביטחון הזמנית, בראשות ח"כ אורנה ברביבאי, החליטה לאשר את החלטת הממשלה להאריך את המצב המיוחד בעורף, אך עד לתאריך 23.5.21, בעוד בקשת הממשלה הייתה עד ל-26.5.21.
הוועדה קיימה דיונים על מבצע "שומר החומות", כאשר הראשון היה דיון חסוי לקבלת עידכון מודיעיני ומבצעי אודות המבצע, והשני היה דיון פתוח אשר עסק במוכנות העורף, אירוע החירום האזרחי אשר הוכרז בעיר לוד, וכן, כאמור, בבקשת הממשלה לאישור הארכת המצב המיוחד שהוכרז בעורף.
תת-אלוף איציק בר, ראש מטה פיקוד העורף סקר את תמונת המצב בעורף: נכון להבוקר, 1369 שיגורים מתחילת המערכה הנוכחית; 1,031 נפילות: מתוכן 264 בשטח בנוי. לצורך ההשוואה, בצוק איתן 4000 שיגורים במשך 50 יום. מדובר על 264 נפילות בשטח בנוי, 167 אירועי הרס (כולל רסיסים, שברי יירוט וכו'). בתחום ה-0-7 ק"מ בעוטף עזה אנחנו ללא פערי מיגון בבתים הפרטיים. בתחום ה-7-40 ק"מ אנחנו בפערים של 76,000 דירות אב, כלומר 22.37% פערי מיגון. בימים האחרונים 350,000 תושבים הורידו את האפליקציה החדשה של פיקוד העורף.
לאחר מכן הסביר תא"ל בר את הצורך באישור הארכת הכרזה על המצב המיוחד בעורף: ללא מצב מיוחד בעורף, פיקוד העורף לא יוכל להכריז משק לשעת חירום, אי-אפשר להנחות מדיניות התגוננות לאזרחים ולסקטורים הציבורי והפרטי, אזרחים שביתם נפגע לא יקבלו שיפוי. אנחנו מבקשים לייצר יציבות בתכנון שלנו קדימה. היה והמבצע יסתיים, ניתן לבטל את הצו של מצב מיוחד בעורף בכל נקודת זמן.
עו"ד עידו בן יצחק, מהייעוץ המשפטי לוועדת החוץ והביטחון, תיקן את תא"ל בר ואמר לחברי הוועדה כי הפיצויים בשל נזק מלחמתי אינם תלויים במצב המיוחד בעורף אלא מוסדרים בחוק מס רכוש וקרן פיצויים. עו"ד בן יצחק סקר בפני חברי הוועדה את המשמעויות השונות של המצב המיוחד בעורף (לקריאת סקירת הייעוץ המשפטי לוועדה בנושא, לרבות הסבר מפורט על הפיצויים).
חלק ניכר מהדיון עסק באירוע החירום האזרחי אשר הוכרז בעיר לוד. ההסדר נחקק בשנת 2005, ומהווה את המקבילה האזרחית למצב מיוחד בעורף. עד כה, מעולם לא נעשה שימוש בהסדר, וזו הפעם הראשונה שבה מוכרז בישראל אירוע חירום אזרחי. הכרזה על אירוע חירום אזרחי ניתנת, ככלל, על-ידי השר לביטחון הפנים, אך כאשר מקורו של אירוע החירום האזרחי בשטח שהוכרז לגביו מצב מיוחד בעורף, כמו במקרה הנוכחי, מסורה הסמכות לשר הביטחון, בהתייעצות עם השר לביטחון הפנים. בעת הזו ההכרזה הועברה לידיעת הוועדה, אך אם יהיה צורך להאריך את תוקף ההכרזה לתקופה העולה על שבוע, על הממשלה יהיה להביא את הדבר לאישור הוועדה (לקריאת סקירת הייעוץ המשפטי לוועדה בנושא אירוע חירום אזרחי ומשמעויותיו).
לדיון הגיע ניצב דורון תורג'מן, מפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל, והתבקש לדבר על פעילות המשטרה בכלל בימים אלה, על פעילות המשטרה בירושלים וגורמים שהביאו לאירוע החירום האזרחי בלוד.
ח"כ אורית סטרוק: האם המשטרה בירושלים מתייחסת לכולם באופן אחיד? האם לא משנה למשטרה שיש אוכלוסייה מותקפת ויש אוכלוסייה תוקפת ומתגרה? למה בכלל אנשים כמו ח"כ בן-גביר צריכים להגיע לשכונת שמעון הצדיק לשמור על האנשים? ח"כ יאיר גולן, התפרץ לדבריה ואמר: אין חוק במדינת ישראל? אתם עוזרים להם לשמור?! אתם שוב לוקחים את החוק בידיים. לא ייאמן שחברי כנסת קוראים להקמת מיליציות חמושות.
ניצב תורג'מן: שייח' ג'ראח זו זירה שמתקיימת לאורך שנים רבות. יש שם לא מעט בתי יהודים והיו שם תקופות של מחאות ארוכות יותר, גדולות יותר, שהצטמצמו לאורך השנים. לפני כחודשיים היינו מתנהלים מדי שישי עם מחאה קבועה ובעצימות מתונה. כפי שאמרתי, שייח' ג'ראח הפך לסמל שמנסים למנף אותו ולהעצים אותו ותופס ממדים מאוד מאוד משמעותיים, ובהתאם גם ההיערכות. אני יכול לומר שאחרי ההגעה של ח"כ איתמר בן-גביר נוצרה שם תכונה אחרת לגמרי ואנחנו נדרשנו בסגירת הרחוב המדובר לכניסת תושבים, ולחברי כנסת שפחות טוב שמגיעים לשם, וכמובן עיתונאים שמבקשים להיכנס.
ח"כ שלמה קרעי: לא יכול להיות שמישהו יגיד לחברי כנסת שפחות טוב להיכנס לרחוב. ח"כ עמר בר לב: גם ראש הממשלה אמר לחברי כנסת לא לעלות להר-הבית.
ניצב תורג'מן: התכונה סביב שייח' ג'ראח צריכה להגיע למינימום בהתאם למציאות שהיא מובילה. כל יום 7/24 יש שם פעילות משטרתית. כשאני מקיים הערכת מצב בוקר וערב, כולנו נמצאים מ-5 בבוקר עד לפחות 2 בלילה. אנחנו מנתחים את זירת הפעולה על בסיס מודיעין ואיתור חריגים בשטח. אתמול נדרשנו לעין חמד, לפארק המסילה, לשוק מחנה יהודה, לבית אורות, לראס אל עמוד ולא-תור. ברגע שאנחנו נדרשים לכ"כ הרבה זירות מתפתחות, ורובן בהיעדר מודיעין, אתה יודע לנתח את מוקדי החיכוך האפשריים. כשאני עושה הערכת מצב יש לי את האבנים הגדולות - הר-הבית, שער שכם, שייח' ג'ראח ששם ההיערכות היא גדולה יותר, אבל אני פרוס מבית חנינא עד גילה, אנחנו לא נמצאים בכל נקודת זמן. אנחנו נדרשים להגיב... אני רואה את הזירות ומותח את הכח לכל כיוון.
יו"ר הוועדה, ח"כ ברביבאי: האם ניצב תורג'מן אומר לחברי הכנסת כאן שביחס להיקף המשימות ובפריסה לה הוא נדרש - האם אתה אומר לנו שאתה לא מסוגל לעמוד בסטנדרט ההכרחי הנדרש בהיקף הכוחות?
ניצב תורג'מן: אנחנו ערוכים חזק על בסיס כוחותינו. נכון להביא פלוגות תמ"ר שהן פלוגות מילואים של מג"ב. כניסה של צה"ל לתוך הערים היא טעות מהותית בהתאם להכשרה שלהם. להכניס חייל ללחימה בתנאי שטח אחרים והיעדר היכרות שלו את התנאים הפליליים שהוא אינו מוכשר להם. זה לא נכון. נקודה. העיר לוד היא פסיפס תרבותי מדהים - באותו בניין גר המוסלמי, הבדואי, הנוצרי, הגרוזיני והמרוקאי וכולם ביחד באותו בניין. הייתי שם שלוש שנים וזה דו-קיום. הפעילות של השיח וההידברות היא החשובה במיוחד. אני קורא לכל מי שיש לו השפעה להוביל לרגיעה ופחות למנף עניינים שיתרמו להם בפעם הבאה.
חברי הכנסת היו חלוקים ביניהם בשאלה של הכנסת כוחות צבא לערים בשל המצב. ח"כ אופיר סופר אמר שלא תמך בכך עד אמש, אך לאחר מה שראה בלילה האחרון בלוד אינו רואה פתרון זולת יחידות עם יכולות חי"ר, ואם משטרתיות אז יס"מ. ח"כ מתן כהנא אמר גם הוא שבשני הלילות האחרונים לוד נראתה כמו קסבה במחנה פליטים, והמשטרה במיעוט כוחות ובמיעוט אמצעים ולכן לא חותרת למגע.
ח"כ גולן אמר כי יש לשקול להעביר כמה חטיבת חי"ר הכשרה של מספר ימים במשטרה, כדי לאפשר להם לבצע משימות שיטור אחרות, ולפנות שוטרים למוקדי החיכוך. ח"כ בר לב אמר לו ששלושה ימים לא יספיקו מבצעית, וברמה הדמוקרטית זו גם טעות ויש להסתמך על כוחות מילואים של משטרה ומג"ב.
ח"כ ניר ברקת: הערים הן לא שדה קרב. שוטרים מיומנים באוכלוסייה אזרחית, הם חמושים ויש להם כלים שהם יודעים להשתמש בהם יותר טוב מכל אחד אחר. ברור שיש פערים, אנחנו מסתובבים בשטח ושומעים את הציבור בתחושה שלא מגינים עליו, אבל אל תלכו לקיצוניות אחרת. לחיילים תנו להילחם, תעזבו אותם, ואת המשטרה צריך לשדרג ולשאול איך אפשר לעזור לא איך להפריע.
ח"כ ישראל אייכלר: ישנה הסכמה שאין הרתעה משטרתית. אפילו המשטרה מודה בזה שאין לה מספיק כוח לטפל בכל מוקדי הפורעים הערביים. אבל כל מי שאומר להכניס צבא לערים, טועה. זה יהיה הניצחון המתוק ביותר של חמאס וג'יהאד שישראל חזרה אחורה שנים רבות לשלטון הצבאי. האינתיפאדה החדשה החלה בתחילת רמדאן לפני חודש כשהתחילו לתת סטירות לחרדים ברכבת הקלה, ובשער שכם היכו אנשים שהלכו לכותל. הם עשו מזה שעשוע וצחוק והעלו לרשתות החברתיות. הזהרנו אז שזה מתחיל בצחוק ויהפוך לאינתיפאדה. אבל גם אני עצמי לא האמנתי שבתוך חודש נהיה באינתיפאדה כוללת בכל ערי ישראל. כל אש שלא מכבים אותה כשהיא קטנה, הופכת ללהבה גדולה.
ח"כ איתמר בן-גביר: אני מכיר את ניצב תורג'מן שנים רבות, ובסיור בלוד עד היו יש אנשים שאמר לנו שמתגעגעים אליו. אבל חייב גם לומר שזו לא אותה משטרה שהכרתי. היינו בסיור ח"כים בשמעון הצדיק, עשרות רצים לעברנו ומקללים ויורקים. משטרת ירושלים שאני מכיר הייתה עוצרת את כולם ישר ועכשיו המדיניות היא להכיל. עוד לפני שאני באתי לשמעון הצדיק אנשים שם קראו לעזרה כי קיבלו שם מכות. הטיק טוק היה לפני שאני באתי לשם, והיה אפס מעשה ממשטרת ירושלים".
יו"ר הוועדה, ח"כ ברביבאי, העלתה להצבעה בשלב זה את החלטת הממשלה להארכת המצב המיוחד בעורף, אך הציעה כי הוועדה תאריך את החלטה עד 23.05.21 ולא 26.05.21. חברי הוועדה הצביעו פה אחד, תשעה חברים ללא מתנגדים או נמנעים, בעד הצעתה.

לאחר מכן, יו"ר הוועדה, ח"כ אורנה ברביבאי, סיכמה את הדיון: האנרכיה ברחובות התאפשרה משום שההערכות המקדימה לא נעשתה כהלכה. אחרת איך אפשר להסביר אירועי לינץ' במדינת ישראל 2021 אם אכן הכל נעשה על-פי הפקודות והנהלים. זה לא יכול להיות".
הציבור בישראל לא מוכן לקבל את האירועים שאנחנו חווים בימים האחרונים. הגענו למצב של אנרכיה על-ידי קיצונים שמתנהלים באופן שפוגע בתחושת הביטחון ובחוסן הלאומי שלנו כחברה. מצב זה דורש שינוי מיידי.
אני סבורה שלא נכון במדינה דמוקרטית להפעיל חיילים ברחובות, לא לשם כך הם התגייסו לצה"ל. לא הייתי רוצה לראות חיילים בריכוזי אוכלוסייה מכוונים נשק כלפי אזרחים או מסתובבים בלי נשק ולא יכולים לממש את האחריות שלהם כי הם לא הוכשרו לכך וזאת לא משימתם.
יש מי שיש לו תחביב לחבוט בגורמים המבצעים בשטח. כרגע, הכי חשוב שנעסוק במענה המיידי. הייתי אתמול בלוד וראיתי את השוטרים – הם אמרו לי שאין להם את מלוא הכלים להתמודדות עם המשימה. השוטרים לא צריכים להרגיש שאין להם יכולת לממש את תפקידם. כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, וכל חברי הכנסת בוועדה - כולנו שותפים לקריאה שצריך לתת את הגיבוי לכוחות הפועלים כדי להשיב את הסדר על-כנו.
דווקא בעיצומו של מבצע "שומר החומות" בו ישראל מתמודדת עם אויב מבחוץ, חובתנו למצוא את הדרך להרגעת הרוחות כדי להתמודד ביחד מול כל אתגר.

תאריך:  14/05/2021   |   עודכן:  14/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"במשטרה משקיעים ביחסי ציבור במקום בהגנה מפני הפורעים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
טרת ההצעה - להרתיע כל אזרח ישראלי מלהשתתף בהתפרעות אלימה בעת אירוע ביטחוני רב מערכתי    ח״כ זוהר: קרא לכל חברי הסיעות לתמוך בהצעות - כדי להרתיע את המתפרעים בהווה בעתיד
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד ההתגברות ואת ההצעה לביטול ההינתקות מצפון השומרון    41 ח"כים תמכו באישור חוק פסקת ההתגברות ו-42 ח"כים תמכו בביטול איסור הכניסה והשהייה בצפון השומרון
עידן יוסף
אושר פה אחד בוועדת הכספים כי לעניין השקעות במיזמים של תאגידים שהונם עומד על עד 300 מיליון שקל, יוכלו מוסדיים להשקיע עד 49% מהיקף המיזם, ובמיזמים של תאגידים שהונם נאמד על למעלה מ-300 מיליון, תעמוד ההשקעה על 35%, כאשר לאחר שנתיים יוכל שר האוצר להגיש בקשה להגדלת ההשקעה והעמדתה על 49% באישור ועדת הכספים    חברי הוועדה מחו על הכללת חומרים מזהמים בכלל התשתיות הנכללות במתווה, ולכן הוחרג מהמתווה דלק פוסילי שאינו גז טבעי או גפ"מ
מירב ארד
תקנון הכנסת קובע כי בקשת הממשלה שהכנסת תחזור ותכריז על מצב חירום תובא בפני ועדה משותפת לוועדת החוץ והביטחון וועדת החוקה, חוק ומשפט, וכי כל עוד לא נבחרו חברי ועדות הכנסת יהיו סמכויות הוועדה המשותפת נתונות לוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון
איתמר לוין
"צריך להיות עיוור, חרש, שוטה וקטן כדי לאהוב פוליטיקאים", אמר לפני 25 שנה יצחק מודעי - אז שר האוצר - לכותב שורות אלו    כיום אנחנו לא מצפים שנוכל לאהוב את הפוליטיקאים שלנו, ודומה שאיש מאיתנו אפילו אינו מאמין להם. אך השבוע היה צריך מנה יתרה של נוגדי בחילה כדי לצפות בזירה הפוליטית, כמעט על כל חלקיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il