X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אומר שביקורתו על הראיון שקיים דב גילהר ביום בחירות 2015 היו מתוך לחץ, היסטריה ופחד שאחזו בו נתן הוראה לקדם ידיעה על מנכ"ל אל-על דאז, גם כמפרסם גדול וגם בשל הוראה של אלוביץ שלא לפגוע בתמי מוזס-בורוביץ
▪  ▪  ▪
גילהר. "עשה את עבודתו" [צילום: פלאש 90]

"כאן זה לא ראיון. זו תועבה עיתונאית". כך מגדיר (יום ד', 19.5.21) מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, את הראיון שקיים דב גילהר עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביום הבחירות במארס 2015. לדבריו, ביקורתו בזמן אמת על גילהר לא ביטאה את עמדתו האמיתית.
בעת הראיון דרש ישועה שגילהר "ישאל גם שאלה חיובית" ולא יקטע את נתניהו, ואמר אחריו שהראיון היה "מגעיל". בעדותו אמר ישועה, כי הדבר מלמד על עוצמת הלחץ, ההיסטוריה והפחד שאחזו בו. "הוא עשה את עבודתו. הוא שאל שאלות כמו עיתונאי", אמר. הוא הגדיר את התנהלותו של גילהר כ"חוצפה", אך כעת טען שכתב מתוך בהלה ושהחוצפה הייתה שלו. לדבריו, הראיון נערך לאחר ששרה נתניהו דרשה לקיים ראיון מפנק עם בעלה. הוא הוסיף, כי הביא את גילהר משום שהוא עוקצני ומראיין היטב. "זה ראיון שלישי מוזמן תוך שלושה ימים, אחרי שאת הראיון הראשון ערכו לנו ושגעו אותנו ושידרנו למחרת. כאן זה לא ראיון. זו תועבה עיתונאית".
ביולי 2015 כתב ישועה לאלקלעי על ראיון אחר של גילהר: "הוא היה חייב לתקוף את ראש הממשלה? אל תגיד לו מילה. אנחנו נשב ונדבר. מבחינתי זה נגמר". באותה עת כתב ישועה לאלוביץ: "הוא ילדותי מאוד וחושב שהגישה של להיות פרובוקטיבי יוצרת עניין. אני לא אשכח את מה שהוא עשה ביום הבחירות". ישועה שב ואמר כי הדברים שיקפו את הלך רוחו באותו זמן ולא את דעתו המקצועית האמיתית.
ישועה שב ואמר, הבאתו של אבירם אלעד כעורך ראשי בנובמבר 2016, יצרה פיצוץ בין בני הזוג אלוביץ לבני הזוג נתניהו. שאול אלוביץ רצה לוותר עליו, וישועה הציע שלא להביא אותו כלל, במקום להביאו ולפטרו מיד. "אם תצטרכו להקריב אותו, צריך לתכנן את זה", כתב ישועה. ב-15 בחודש שאל ישועה את אלוביץ האם לפטר את אלעד, לאחר שאלוביץ התלונן ש"לא מדברים איתו" בגלל המינוי; אלוביץ השיב בשלילה ואלעד לא פוטר. ישועה הסביר בעדותו, כי שאל זאת כאשר כבר ידע שאלעד לא יפוטר. לדבריו, איריס אלוביץ אמרה לו, כי בנימין נתניהו אמר שלא לקחת את ערן טיפנבורן; הוא אישר, כי היא סירבה לפטר את אלעד. רוזן-עוזר טענה, כי ישועה הוא שהציע לאלוביץ לפטר את אלעד. הוא הכחיש בתוקף ואמר כי הביא את אלעד בלב האסטרטגיה שלו להפסיק את הסיקור המוטה.
לדברי ישועה, הוא התעמת עם בני הזוג אלוביץ עד כדי צעקות בנוגע לדרישתו של אלוביץ לפטר את אלעד על-פי דרישתה של משפחת נתניהו. "היום שאבירם הגיע היה היום הכי נורא שלי בוואלה", הוסיף, שכן באותו יום פורסמו מספר תחקירים נגד נתניהו והיה צורך להתמודד עם הלחצים נגד ציטוטם. עוד טען ישועה: "הבאתם של אבירם אלעד, יעקב אילון ואורן נהרי הייתה האסטרטגיה שלי לחשק את המערכת באנשים שלא ישתפו פעולה עם הסיקור המוטה".
במארס 2017 הורה ישועה להציב בכותרת הראשית ידיעה על מנכ"ל אל-על דאז, דוד מימון. לדבריו, הוא עשה זאת משום שמדובר במפרסם גדול מאוד, שבמשך שנים לא פרסם בוואלה. עוד טען, כי תמי מוזס-בורוביץ - אחותו של נוני מוזס, שותפה בידיעות אחרונות ואז בעלת השליטה באל-על - נהנתה גם היא מ"איתרוג" מצידו של אלוביץ, למרות שהדבר לא נאמר בזמן אמת.

תאריך:  19/05/2021   |   עודכן:  20/05/2021
+הציטוטים מפיו של ערן טיפנבורן
19:11 19/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

לדברי ישועה, העורך הראשי של ynet לשעבר הקליט את מוזס וסיפר על סיכום בין ידיעות אחרונות לנתניהו  ▪  ההגנה ממשיכה לנסות לקעקע את טענת השוחד המבוססת על "התערבות יוצאת דופן"

רוזן-עוזר. "התמונה הזאת נפרמת" [צילום: לשכת עורכי הדין]
+ערן טיפנבורן הקליט את נוני מוזס
13:09 19/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

טיפנבורן היה אז עורך ynet וכיום הוא העורך הראשי של וואלה; אמר לישועה על בעלי ידיעות אחרונות: "לו יש כספת עלי ולי יש כספת עליו"  ▪  ישועה מפיו של טיפנבורן: אחרי בחירות 2015 היה סיכום עם נתניהו, לפיו ידיעות אחרונות יתקוף אותו ו-ynet יתקוף אותו  ▪  אבי אלקלעי, שהיה העורך הראשי של וואלה, כינה את נתניהו "הכלב המתועב" ואת יאיר נתניהו - "הכלב המלכותי"

טיפנבורן. "יש בעיית אמינות" [צילום: יהודה שגב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישועה על ראיון עם נתניהו: תועבה עיתונאית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
טיפנבורן היה אז עורך ynet וכיום הוא העורך הראשי של וואלה; אמר לישועה על בעלי ידיעות אחרונות: "לו יש כספת עלי ולי יש כספת עליו"    ישועה מפיו של טיפנבורן: אחרי בחירות 2015 היה סיכום עם נתניהו, לפיו ידיעות אחרונות יתקוף אותו ו-ynet יתקוף אותו    אבי אלקלעי, שהיה העורך הראשי של וואלה, כינה את נתניהו "הכלב המתועב" ואת יאיר נתניהו - "הכלב המלכותי"
איתמר לוין
אומר שהסיבה לכך הייתה שבנק הפועלים, אז בניהולו של ציון קינן, היה המלווה העיקרי לעסקיו של אלוביץ    טוען גם שנאלץ לנהל מלחמה נגד הארץ ודה-מרקר, משום שתקפו את אלוביץ    ההגנה: ישועה התערב בצורה שיטתית בתכני האתר; ישועה: התערבתי רק בפורמט כחלק מתפקידי כמנכ"ל
איתמר לוין
בגלל הסיקור המוטה או בגלל ששיקר לישועה?    ההגנה רוצה להראות שישועה התערב בתכנים במקרים רבים; ישועה: זה בטל בשישים לעומת הסיקור המוטה לטובת נתניהו
איתמר לוין
שאול אלוביץ טען ביולי 2016, כי קיבל מהעיתון כלכליסט מסר לפיו "תנו לנו חסויות ב-400,000 בשנה ולא נכתוב נגדכם"    ישועה התערב לאורך השנים בידיעות הנוגעות להרצוג ואקוניס    מגל התפטר לאחר שישועה הסיר ידיעה על גאולה אבן, בעקבות פנייתו של סער
איתמר לוין
ההגנה הראתה ש-48 שיחות נמחקו מן הפלאפון שלו, שהוא המשיך את הסיקור המוטה גם אחרי שיחת המפנה עם אלוביץ ושהיה מעוניין בהסתרת הסיקור המוטה מעיני אנשי וואלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il