X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האסדרה על מענה מצד חברות התקשורת חלה רק על פנייה טלפונית, אך לא על פנייה באמצעים דיגיטליים לאחר שאילתה בעניין מצד News1 יפרסם משרד התקשורת שימוע בנושא שיאפשר לחברות התקשורת גמישות - הפחתת 10 שעות פעילות מהמוקד הטלפוני לטובת שירות במוקדים הדיגיטליים
▪  ▪  ▪
[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית שמציעות חברות התקשורת ניתן לא רק באמצעות הטלפון אלא גם באמצעות דואר אלקטרוני, תוכנת המסרים המיידיים וואטסאפ, שיחוח (צ'ט), מסרונים והרשתות החברתיות. בדיקה שערך News1 מצאה כי קיימת בעיה רצינית בעניין זה - משך הזמן עד למתן מענה באמצעות אמצעי פנייה אלה ארוך ביותר, ולפעמים אף אין כל התייחסות ללקוח.
כמו-כן, במסגרת השיחוח חולפות לפעמים דקות ארוכות בין משפט של הלקוח למענה מצד נציג השירות לנוכח העובדה שנציג השירות מטפל בכמה לקוחות במקביל.
בפנייה בעניין למשרד התקשורת, התריע News1 על הבעיה לפני כחודש. היום (א', 30.5.21) החליט שר התקשורת, ח״כ איתן גינזבורג לפרסם שימוע שמטרתו שיפור איכות השירות לצרכן, בין היתר באמצעות מתן מענה באמצעים דיגיטליים לנוכח הביקוש ההולך וגובר של הצרכנים לשירותים אלו.
מנתוני משרד התקשורת עולה כי בתוך שלוש שנים נרשמה עלייה של פי 3 בקירוב בפניות למוקדי השירות הדיגיטליים, ומנגד - ירידה של 21% בהיקף הפניות למוקדים הטלפוניים. נתונים אלה מצביעים על מגמת שינוי בהעדפות הצרכנים ומעבר מהאפיק הטלפוני אל המרחב הדיגיטלי. משרד התקשורת מעדכן את האסדרה בתגובה מהירה לשינויים אלו, כחלק ממדיניות "האסדרה החכמה" שמקדם המשרד.
במסגרת הרפורמה, משרד התקשורת שוקל לחייב את החברות להפעיל מוקד דיגיטלי (לדוגמה: מסרון, וואטסאפ, שיחוח (צ'ט) באתר, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם) הנותן מענה דיגיטלי לכל לקוח שחפץ בכך. במקביל, המשרד שוקל לאפשר לחברות התקשורת גמישות בשעות הפעילות של המוקד הטלפוני לטובת התייעלות המוקדים ועידוד תחרות עסקית על שירות לקוחות איכותי לצרכן.
בנוסף שוקל המשרד לחייב את החברות להפעיל מוקד פניות טלפוני ייעודי ללקוחות בני 65 ומעלה שעשויים להיתקל בקשיים בשימוש באמצעים דיגיטליים, או מתן תיעדוף בתור במערכת ה-IVR (ניתוב שיחות) שתיתן מענה ייעודי ומיטבי לאוכלוסייה זו.
היום חברות התקשורת מחויבות להפעיל 55 שעות שבועיות של מוקד פניות טלפוני, בעוד השימוע שוקל לחייב אותן ב-45 שבועיות תוך שמירה על הכללים הקבועים בחוק. המוקדים הטכניים ימשיכו לפעול ללא שינוי, בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. הגמשת הוראות האסדרה במוקדים הטלפוניים תאפשר לחברות להסיט משאבים לטובת פיתוח והתאמת אפיקי שירות דיגיטליים, ותאפשר לגייס משרות אם ועובדים באחוזי העסקה משמעותיים ובכך לשפר ולייעל את איכות השירות לצרכנים.
השר גינזבורג אומר כי "המהלך יאפשר לחברות להשקיע, לקדם ולפתח את שירותי הדיגיטל שלהן, כדי לספק לצרכנים שירות המותאם לדרישותיהם ולנוחיותם. הצרכנים ראויים למענה איכותי, מהיר וייעיל ומגיע להם ליהנות ממוקדי שירות לקוחות במגוון ערוצים".

תאריך:  30/05/2021   |   עודכן:  31/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות פניית News1: רפורמת וואטסאפ במשרד התקשורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ההפרדה המפלסית כוללת בין היתר, שיקוע באורך של כחצי קילומטר ומעבר מקורה באורך של כ-60 מטר, המחברים בין הרחובות גולומב והרצוג    עלות הפרויקט הסתכמה ב-140 מיליון שקלים והוא צפוי לאפשר נסיעה רצופה ללא רמזורים, לאורך כקילומטר בין כביש בגין למרכז העיר, בשני הכיוונים
מירב ארד
חברי סיעת ימינה בתום ישיבת הסיעה:"מגבים פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות"    בנט עשוי למסור הצהרה לתקשורת הערב    רה"מ נתניהו הציע רוטציה משולשת - סער דחה את ההצעה    סער הבהיר בציוץ שפרסם הבוקר כי הוא מחויב להחלפת שלטון נתניהו
עידן יוסף
מירב ארד
על-פי עמדת חברת וואטסאפ עד הפרסומים אתמול (29.5.21), מדיניות החברה הייתה כי על צרכן לאשר את העידכון עד ליום 15.5.21 ומי שלא יעשה כן לא יוכל בסופו של דבר לעשות שימוש באפליקציה    וואטסאפ חזרה בה מהודעתה הראשונית והיא תימנע מחסימת השימוש באפליקציה
עידן יוסף
גם קווי אשכול חשמונאים של חברת קווים אינם מדייקים    דן בדרום - בצמרת המדד ואחריה נתיב אקספרס    חברת גלים: ההפחתה בניקוד - תוצאה של תקלה של יום פעילות שלא שודר למערכת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il