X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קורא לאנשי סיעות הימין בממשלת השינוי המתגבשת שלא לתמוך בה, וטוען שאם לפיד לא יצליח להקים אותה - ניתן יהיה להרכיב ממשלת ימין
▪  ▪  ▪
"ממשלת הונאה וממשלת רפיון" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קורא (יום א', 30.5.21) לחברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה שלא לתמוך בממשלה המסתמנת של נפתלי בנט ויאיר לפיד. הוא תקף בחריפות רבה את בנט, במטרה למנוע מן השניים 61 קולות בהצבעת האמון הצפויה בשבוע הבא.
נתניהו אמר: "אני עומד כשליח ציבור נאמן שנבחר בידי כמעט 2 מיליון בני אדם, שרצו אותי כראש הממשלה. הם יודעים היטב שהמצפן שלי לא השתבש. נפתלי בנט שוב מוליך שולל את הציבור. אותם שקרים, אותן ססמאות נבובות על פילוג מצד מי שזורה פילוג ומבצע את הונאת המאה. הוא הבטיח שלא יהפוך את יאיר לפיד לראש ממשלה. הוא אומר שמדובר בערכים. נפתלי, לערכים שלך אין אפילו משקל נוצה. אין אדם אחד שהיה מצביע עבורך אם היה יודע מה שאתה הולך לעשות. הוא דוהר בדהירת אמוק לממשלת שמאל כדי להיות ראש ממשלה, כי זה הדבר היחיד שמעניין אותו".
נתניהו האשים את בנט בביצוע "פליק פלאק" וטען, כי אין ממש בדבריו לפיו הוא עושה זאת כדי למנוע בחירות חמישיות. "מה שבנט אמר היה דברי סרק שנועדו לקחת את קולות הימין ולהעביר אותם שמאלה. במקום להקים ממשלת שמאל מסוכנת למדינת ישראל, אפשר להקים ממשלת ימין מיד אחרי תום המנדט של לפיד". נתניהו חזר על הצעתו לרוטציה משולשת, למרות שהוא עצמו אומר שהיא "דבר מעוות - לתת את ראשות הממשלה למי שעומד בראש שישה מנדטים". הוא אמר כי מדובר ב"הצעה נדיבה מדהימה", אך סער ובנט "ממשיכים לדהור לממשלת שמאל". לטענת נתניהו, יש מגעים עם שורה של חברי כנסת, המוכנים לערוק לממשלת ימין אם לא תקום ממשלת של לפיד ובנט.
עוד טען נתניהו, כי בנט אינו רוצה בחירות משום שהוא יודע שהוא יימחק ולא יגיע לאחוז החסימה. "אם היו לו 20 מנדטים בסקרים, הוא היה הולך לבחירות, כי אכפת לו רק מעצמו. כי הוא רוצה להיות ראש ממשלה לשנתיים ולא לשנה". נתניהו טען, כי ממשלת שמאל היא סכנה לביטחון ישראל ולעתיד המדינה. "מה יעשו באירן ובעזה? מה יעשו במסדרונות הממשל בוושינגטון? הם הרי תומכים בהסכם הגרעין המסוכן עם אירן, הם הרי תלויים ב[אחמד] טיבי ו[איימן] עודה. זו ממשלה של 40 מנדטים עם שמאל ושמאל קשה, התלויה בקולות אנטי-ציוניים, ולזה הם קוראים ממשלת אחדות. איך זו ממשלת אחדות, כשהם מדירים 52 מנדטים של ימין אמיתי? הם קוראים לזה 'ממשלת ריפוי'; 2 מיליון בוחרים זה מחלה? הם קוראים לזה 'דמוקרטיה', והם זוממים להעביר חוקים אישיים נגדי, כי הם מפחדים שאנצח אותם בבחירות".
לדברי נתניהו, זוהי "ממשלה אופורטוניסטית, ממשלה כניעה, ממשלת הונאה וממשלת רפיון. אל תרמו את הציבור ואת עצמכם. אם אתה איש ימין, אתה לא מצביע בעד ממשלת שמאל. אם אתה מצביע בעד ממשלת שמאל, אתה לא איש ימין. פשוט מאוד". הוא כאמור קרא לחברי הכנסת מן הימין שלא לתמוך בממשלה זו, כך שניתן יהיה להקים ממשלת ימין אם לפיד ייכשל והמנדט יועבר לכנסת.

תאריך:  30/05/2021   |   עודכן:  31/05/2021
+הדיונים בין ימינה ליש עתיד יימשכו הבוקר
08:35 31/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אמש נמשכה הפגישה בין הצוותים השעה 03:00  ▪  השאיפה של יאיר לפיד היא להכריז עוד היום "עלה בידי"  ▪  ח"כ שקד תלווה באבטחה צמודה בעקבות איומים  ▪  נתניהו מתכוון להמשיך להפעיל לחץ על חברי ימינה

לפיד ובנט. התקדמות במגעים [צילום: מארק ישראל סלם/פול]
+מעוז נגד בנט: לאומיות חילונית לא מחזיקה מעמד
23:02 30/05/21  |  עידן יוסף

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תוקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט, ואומר כי "כמו אצל שרון בשעתו, שוב מתגלה כי ללא חיבור אמיתי ומחייב לתורה ולערכיה, לאומיות חילונית לא מחזיקה מעמד, ומנהיג שאוחז בה מתבלבל בין ערכים לקידום עצמו, עד כדי חורבן גדול.
לדבריו, דבר אחד בלבד מאחד את הממשלה המסתמנת - חורבן הזהות היהודית של מדינת ישראל. "אני קורא לאזרחי ישראל: בקרוב מאוד יופעל מכבש של הנדסת תודעה על הזהות היהודית שלכם. יקראו 'סובלנות והכלה' להרס המשפחה, 'מגוון דעות' לתמיכה באויב, ו'ריבוי גוונים' למחיקת עם ישראל. הם יעשו הכל כדי להוכיח שממשלת השיתוק הביטחונית, הכלכלית והחברתית פועלת ועושה - ויעשו את זה דרך 'קידמה' ו'נאורות' שהם יביאו לישראל. אל תפלו בפח ואל תהונדסו".

+הציונות הדתית יוצאת למפקד
22:53 30/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הציונות הדתית הודיע על פתיחת שורות המפלגה למיפקד ועל בחירות מקדימות  ▪  ""אם חלילה תקום אכן ממשלת האנדרוגינוס הבלתי אפשרית, היא לא תחזיק מעמד. רגע אחרי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה מימין יממשו את מאוויי השמאל להפיל את נתניהו ואת הימין, השמאל יתהפך עליהם ויזרוק אותם"

[צילום: נתן וייל]
+ימינה: אבטחה תוצמד לאיילת שקד
22:29 30/05/21  |  עידן יוסף

ימינה הודיעה כי ממחר (ב׳) תלווה ח״כ איילת שקד באבטחה צמודה. לטענת ימינה, הדבר נעשה בהנחיית קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, ובהוראת המשטרה.

+מפלגת בל"ד הודיעה: נתנגד לממשלת בנט-לפיד
21:47 30/05/21  |  עידן יוסף

+בכירים בכחול לבן: לפיד הקים ממשלת ימין
21:39 30/05/21  |  עידן יוסף

‏בכירים בכחול לבן על המו״מ הקואליציוני: ״יאיר לפיד מכר הכל והקים ממשלת ימין״ (ynet). ייתכן שמדובר בסחריר מתואם, על-מנת לתת גיבוי לבנט ולסער.

+ממשלת השינוי: חמישה שרים בקבינט לכל גוש
21:09 30/05/21  |  עידן יוסף

מטעם גוש השמאל מרכז יכהנו בקבינט המדיני-ביטחוני יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, בני גנץ, אביגדור ליברמן ומרב מיכאלי. מטעם גוש הימין יכהנו נפתלי בנט, זאב אלקין, מתן כהנא, גדעון סער וזאב אלקין (חדשות 12).

+דרעי: בנט חוזר פעמיים אל אותה טעות
20:46 30/05/21  |  

‏יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב להצהרת בנט: "נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה הייתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת".

+‏צוותי המו״מ של ימינה ויש עתיד ייפגשו הערב
20:45 30/05/21  |  עידן יוסף

‏צוותי המו״מ של ימינה ויש עתיד ייפגשו בהמשך הערב ויחדשו את המגעים להקמת ממשלה.

+זנדברג: רוב האזרחים רוצים ממשלה אחרת
20:44 30/05/21  |  

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "‏רוב אזרחי ישראל, שמאל, מרכז וימין, רוצים ממשלה אחרת. לא שקרים ושנאה, אלא ממשלה שעובדת בשביל הציבור ולא בשביל נאשם בשוחד. ממשלת אחדות. ממשלת שינוי. בהצלחה לנו".

+מיקי זוהר: אמרנו לכם, הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד
20:22 30/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בתגובה לנאום בנט: "אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי".

+סמוטריץ': הכל הצגה. בנט משקר בלי למצמץ
20:19 30/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית: בצלאל סמוטריץ': ‏"היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר".

+ראשי שס והציונות הדתית פועלים לשכנוע תקווה חדשה
20:13 30/05/21  |  עידן יוסף

דרעי וסמוטריץ׳ ממשיכים במאמצים גם בשעות אלו, להביא את גדעון סער לממשלת הימין (חדשות 12).

+בנט מודיע: מצטרפים לממשלת השינוי
19:56 30/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

"אפשר ללכת לבחירות חמישיות, שישיות ועשיריות; לפרק את קירות המדינה לבנה אחר לבנה עד שהבית יפול עלינו. ואפשר לקחת החלטה. אין ממשלת ימין בראשות נתניהו; זה שקר מוחלט. זה או בחירות חמישיות או ממשלת אחדות. מי שאומר לכם אחרת - משקר לכם במצח נחושה"  ▪  הצטרפות ימינה והתמיכה מבחוץ של עבאס אמורות להבטיח לממשלה רוב של 61 חברי כנסת  ▪  הממשלה בראשות בנט אמורה להיות מושבעת בשבוע הבא

הצהרתו של נפתלי בנט, 30.5.21
בנט. אין היתכנות לממשלת ימין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: את בנט מעניין רק להיות ראש ממשלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איתמר לוין
"אפשר ללכת לבחירות חמישיות, שישיות ועשיריות; לפרק את קירות המדינה לבנה אחר לבנה עד שהבית יפול עלינו. ואפשר לקחת החלטה. אין ממשלת ימין בראשות נתניהו; זה שקר מוחלט. זה או בחירות חמישיות או ממשלת אחדות. מי שאומר לכם אחרת - משקר לכם במצח נחושה"    הצטרפות ימינה והתמיכה מבחוץ של עבאס אמורות להבטיח לממשלה רוב של 61 חברי כנסת    הממשלה בראשות בנט אמורה להיות מושבעת בשבוע הבא
מירב ארד
חברי סיעת ימינה בתום ישיבת הסיעה:"מגבים פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות"    בנט עשוי למסור הצהרה לתקשורת הערב    רה"מ נתניהו הציע רוטציה משולשת - סער דחה את ההצעה    סער הבהיר בציוץ שפרסם הבוקר כי הוא מחויב להחלפת שלטון נתניהו
מירב ארד
המסר לבנט: "על ראשי ימינה וחברי הכנסת שלה לפעול למניעת בחירות חמישיות בכל דרך ולהקים את הממשלה האפשרית לישראל"    הוסיף: האיומים ההסתה כנגד חברי ימינה מגונים, מכוערים ומסוכנים - ויש לפעול נגדם בעוז ובכל דרך.
איציק וולף
ראש הממשלה קורא לגדעון סער ולנפתלי בנט להיפגש מיד איתו ועם ראשי סיעות הימין    ההצעה שעל הפרק - ממשלת רוטציה משולשת    סער כבר הבהיר בציוץ שפרסם הבוקר כי הוא מחויב להחלפת שלטון נתניהו
איציק וולף
מסיר מעל השולחן את האפשרות שיחבור לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר שהבוקר דווח כי הליכוד העביר לסער הצעה מעודכנת שלפיה יכהן ראשון כראש ממשלה, אם יחבור לנתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il