X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת בהשוואה להפסד של כ-307.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2020 בנטרול IFRS 16 החברה מסיימת את הרבעון הראשון בהפסד של כ-340 מ"ש הכנסות הסתכמו בכ-195 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

רשת בתי המלון פתאל החזקות, הכוללת 219 בתי מלון בארץ ובחו"ל, פרסמה (יום ג', 1.6.21) את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2021 בצל ההתמודדות עם התפשטות מגיפת הקורונה החל מחודש מרס 2020.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו בכ-195 מיליון שקל בהשוואה לכ-839 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2020. ההפסד התפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכם בכ-70.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי לפני שכירות, פחת והוצאות אחרות (EBITDAR) בסך של כ-165 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2020.
החברה מסיימת את הרבעון הראשון של שנת 2021 בהפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של כ-378.3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-307.3 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2020. בנטרול IFRS 16 החברה מסיימת את הרבעון הראשון של שנת 2021 בהפסד המיוחס לבעלים של כ-340 מיליון שקל.
נכון ליום 31 במרס 2021 הונה העצמי של הקבוצה הסתכם בכ-2.25 מיליארד שקל בנטרול IFRS 16 ורכושה הקבוע של החברה הסתכם בכ-5.3 מיליארד שקל. בקופתה מזומנים שווי מזומנים וניירות ערך בסך של כ-1.1 מיליארד שקל.
עוד מדווחת החברה, כי להערכתה הכנסות החברה וה -EBITDAR צפויים לעלות בשנת 2021 וזאת בהסתמך על שקלול בין תיירות פנים לתיירות נכנסת לכל אחת ממדינות הפעילות של הקבוצה בהתאם לנתוני החברה משנת 2019 בצירוף הערכות גופים בינלאומיים בדבר היקף הקיטון הצפוי בתיירות פנים ותיירות נכנסת באותן מדינות/אזורים בשנת 2021.
על-פי הערכות החברה ההכנסות בשנת 2021 צפוי להסתכם בסכום שבין 3.1-3.6 מיליארד שקל וה- EBITDAR צפוי להסתכם בסכום שבין 850 מיליון לכ-1.15 מיליארד שקל.
בפתאל מבהירים כי מטבע הדברים, מדובר באירוע משתנה אשר אינו בשליטת החברה והנחות החברה מבוססות כאמור, על נתוניה הכספיים בעבר, תמונת המצב כיום והנחות של גורמים בכירים ובינלאומיים בשוק בו היא פועלת לגבי קצב התאוששות מגזר התיירות העולמי.

תאריך:  01/06/2021   |   עודכן:  01/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
מיליון שקלים נוספים הוקצו לטובת מבצע פינוי וניקוי אתרים שבהם קיימים מפגעי אסבסט בשטחם של מעוטי יכולת
איציק וולף
ביטול התו הירוק מאפשר כניסה ללא הגבלות לכל המקומות ללא הצגת בדיקת קורונה שלילית או תעודת מתחסן    ביטול התו הסגול מאפשר פעילות ללא הגבלת מספר משתתפים - גם במקומות עבודה ובתחבורה ציבורית    מגבלות קורונה אחרות נשארות בתוקף ובהם חובת עטיית מסיכה במקומות סגורים, חובת בידוד למי שאינו מחוסן ושבא במגע עם חולה קורונה ועוד ובדיקת קורונה בכניסה לישראל    מהבוקר הפכו בדיקות הקורונה בכניסה לארץ לבדיקות בתשלום
איציק וולף
בשל ההתאוששות המהירה של המשק הישראלי, שנובעת בין היתר מן האפשרות לפתוח את המשק בעקבות מבצע חיסוני הקורונה, צפוי גירעון נמוך משחשבו כלכלני האוצר בתחילה    התחזית לגירעון של 8.8% עודכנה לפחות מ-8% ועל-פי ההערכות - המגמה תימשך גם בשנת 2022
איציק וולף
למרות המחלוקות של הרגע האחרון - בעיקר סביב חברותה של איילת שקד בוועדה לבחירת שופטים וסביב סמכויות משרד החקלאות - צפוי יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, להכריז היום שעלה בידו להרכיב ממשלה    מפלגת הליכוד פנתה אל יועמ"ש בית הנשיא ואל יועמ"ש הכנסת בטענה: אין ללפיד סמכות להעברת המנדט לידיו של בנט
עידן יוסף
התוכנית לשנים 2026-2022 תכלול עשרות משתתפים, בהובלת משרד הכלכלה ובהם גם נצי הבדואים ומשרדי הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il