X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סניגוריהם של נתניהו ואלוביץ טוענים, כי ההתקשרויות הנוגעות להתערבותו של ישועה בתכני וואלה - אשר אותן גילו במקרה בתוך חומרי החקירה - רלוונטיות לשאלת ה"היענות החריגה" לדרישות נתניהו
▪  ▪  ▪
ישועה. 900 אנשי קשר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

סניגוריהם של בנימין נתניהו, שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ מבקשים (יום ג', 1.6.21) מבית המשפט המחוזי בירושלים להורות למדינה למסור להם מיידית את כל ההתכתבויות, השיחות והדוא"ל של אילן ישועה בנוגע להתערבותו בתכני וואלה. הבקשה באה לאחר שבשבוע שעבר חשפה ההגנה, כי לא קיבלה את ההתקשרויות עם מאות איש.
הפרקליטות העבירה להגנה, כחומר חקירה, מאות התקשרויות מתוך הטלפון הסלולרי והמחשב של ישועה. עו"ד ז'ק חן (סניגורו של אלוביץ) דיווח בשבוע שעבר, כי גילה במקרה את קיומן של התקשרויות עם 900 אנשי קשר, כולל פוליטיקאים, אנשי כלכלה ואנשי תקשורת. בחקירתו של ישועה בימים הבאים הוצגו כמה מהתקשרויות אלו, במטרה להוכיח שהוא התערב בצורה שיטתית בתכניו של וואלה לבקשתם של אותם אישים. כעת אומרים הסניגורים, כי הנתונים שהציגה התביעה לבית המשפט הם חסרים, שכן ההתקשרויות החדשות משלימות את אלו שכבר הוגשו ושמות אותן בהקשר.
לטענת ההגנה, להתקשרויות החדשות יש חשיבות רבה, שכן במרכז כתב האישום בתיק 4000 עומדת הטענה שאלוביץ וישועה נענו בצורה חריגה לדרישות הסיקור של משפחת נתניהו - והללו מלמדות על התערבויות רבות נוספות. גם הפרקליטות מכירה בכך "שמידת מעורבותו השוטפת של ישועה בתכני האתר ופניות של גורמים אחרים בבקשות בענייני סיקור הן סוגיות רלוונטיות במשפט דנא". לכן, אומרים הסניגורים, אין לקבל את עמדת הפרקליטות, כפי שהובעה באולם בשבוע שעבר, ולפיה מדובר בהתקשרויות בלתי רלוונטיות ושעל ההגנה לציין שמות שאת ההתקשרויות איתם היא מבקשת לקבל.
הסניגורים מבקשים להורות למדינה להעביר להם רשימה של כל הגורמים איתם עמד ישועה בקשר, להעביר להם מיד את כל ההתכתבויות והשיחות שלו מכל מכשירי הטלפון שלו ואת תכתובות המייל שלו עם "גורמים פוליטיים, דוברים, אנשי עסקים, גורמי פרסום, גורמי תקשורת, גורמים מרשויות האכיפה ואחרים" בנוגע להתערבותו בתכנים, ולהעביר להם פירוט של כל המדיה הדיגיטלית שנתפסו אצל כל עדי התביעה.

תאריך:  01/06/2021   |   עודכן:  01/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההגנה במשפט נתניהו: לקבל את כל ההתקשרויות של ישועה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
יו"ר ישראל ביתנו התייחס לתפקידו המיועד בממשלת השינוי העתידית: "מאז 1996 לא היה תקציב מדינה שלא ליוויתי אותו. אני מכיר את המשק הישראל, מכיר את המבנה הממשלתי ואני חושב שעם כל הניסיון שלי זה אתגר עבורי"    על המו"מ הקואליציוני אמר: "בנסיבות שנוצרו כולם הצליחו להתעלות מעל הפוליטיקה והמשקעים ולהתגבר על הכל"
יצחק דנון
שי באב"ד טוען, כי העירייה חייבת לו 2.8 מיליון שקל תמורת פיקוח על פרויקטים בתחום הבנייה - לאחר ששילמה לו 14 מיליון שקל
מירב ארד
והתעודות יענקו רק למי שפעל בגזרת דרום לבנון, המוגדרת בתקנות כאזור רצועת הביטחון וטווח של 9 ק"מ מהגבול עם לבנון    תנאי נוסף הוא פעולה בסיוע ישיר לדרגי השדה של צה"ל, במסגרת ההתגוננות האזרחית או בסיוע אזרחי אחר ליישובי הגבול
מירב ארד
הוסיף: "ההקרבה בחיים הפוליטיים שווה כל אם אתה יודע שהלכת אם כל מה שהאמנת בו והציבור שלך תמך בו"    אדלשטיין: "לא נאפשר לאיש להפר הבטחות על ההתיישבות"
יצחק דנון
הדירקטורית החיצונית היחידה בשלד הבורסאי טוענת שהמכירה ב-15.9 מיליון שקל לא אושרה כדין; חוגג מתכנן להכניס לתוכה פעילות במטבעות דיגיטליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il