X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
שני המועמדים, יצחק הרצוג ומרים פרץ, צפויים להגיע למשכן הכנסת בשעות הבוקר ויוכלו לצפות בהצבעה מהיציע אם לא יושג רוב של 61 קולות למועמד, יתקיים סיבוב הצבעה נוסף השבעת הנשיא הנבחר תתקיים במועד אחר
▪  ▪  ▪
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

נשלמות ההכנות לקראת אירועי בחירת הנשיא האחד-עשר של מדינת ישראל - שייערכו מחר (יום ד', 1.6.21) בכנסת.
שני המועמדים, יצחק הרצוג ומרים פרץ, צפויים להגיע למשכן הכנסת בשעות הבוקר. הם יוזמנו לשהות, יחד עם קרוביהם והצוותים המלווים אותם, באולמות "נגב" ו"ירושלים" באגף החדש בכנסת, אשר הוכנו מבעוד מועד לכבוד המועמדים.
בשעה 11:00 יפתח יו"ר הכנסת יריב לוין, את ישיבת המליאה המיוחדת, יפרט את נוהל ההצבעה החשאית ותחל ההצבעה. שני המועמדים יוכלו לצפות במהלך ההצבעה מהיציע המיוחד במליאה. מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ, תקרא בשמות חברי הכנסת לפי סדר שמות המשפחה, ואלה יקומו בזה אחר זה ויגשו אל מאחורי הפרגוד. שם ישימו במעטפה פתק עם השם המועדף עליהם, או פתק לבן, וישלשלו אותו לתוך תיבת הקלפי.
מיד לאחר מכן תצא המליאה להפסקה, במהלכה ייספרו הקולות. תיבת הקלפי תילקח על-ידי סדרני הכנסת לחדר נפרד והקולות ייספרו על-ידי חברי ועדת הקלפי, חברי הכנסת דוד ביטן (יו"ר), יוסף טייב, אמילי מואטי ויואל רזבוזוב. הישיבה תשודר בשידור חי גם ב-News1.
בתום הספירה תחודש הישיבה ויו"ר הכנסת יכריז על התוצאות. ככל שיהיה צורך בכך יתקיימו סבבי בחירות נוספים, בהתאם לחוק יסוד: נשיא המדינה. אם לא יושג רוב של 61 קולות למועמד, יתקיים סיבוב הצבעה נוסף. לאחר ההצבעה השנייה, אם יושג רוב קולות (גם אם אינו 61 או יותר), יוכרז על מנצח.
כשתיוודע התוצאה הסופית ייצאו יו"ר הכנסת לוין ופמלייתו - סגניו, מזכירת הכנסת, מנכ"ל הכנסת סמי בקלש וקצין הכנסת יוסף גריף - לאולם בו שוהה המנצח, שם יודיע לנשיא הנבחר רשמית על תוצאות ההצבעה ויברך אותו.
השבעת הנשיא הנבחר תתקיים במועד אחר. כהונתו של הנשיא ראובן ריבלין תימשך עד 9 ביולי 2021.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
תאריך:  01/06/2021   |   עודכן:  01/06/2021
+סמוטריץ': הציונות הדתית תתמוך במרים פרץ לנשיאות המדינה
09:05 02/06/21  |  מירב ארד

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'‏ הודיע (יום ד') כי הציונות הדתית תתמוך היום במרים פרץ לנשיאות המדינה. "סיפורה של מרים הוא סיפורה של מדינת ישראל ושל עם ישראל בתהליכי התחיה שזכינו להם בדורותינו - דורות של משברים וצמיחה, מתוך אמונה, נשיאת שם שמים, חיבור ואהבת אמת לעם, לתורה ולארץ. עם ישראל ומוסד הנשיאות יתברכו בה בעזרת השם".

+יצחק הרצוג נבחר לנשיא ה-11
08:26 02/06/21  |  מירב ארד, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שני המועמדים, יצחק הרצוג ומרים פרץ, הגיעו למשכן בשעות הבוקר והשקיפו יחד עם קרוביהם על ההצבעה מהיציע המיוחד  ▪  ההצבעה חשאית נערכת לפי סדר שמות המשפחה  ▪  הרצוג: "הגעתי אל הרגע הזה לאחר חיים שלמים של הכנה"  ▪  פרץ: "הביאו את היום"

המועמדים מרים פרץ ויצחק הרצוג [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
איציק וולף
ציין כי ישראל מתברכת בשני מועמדים ראויים לנשיאות והדגיש כי הוא מחויב לעמדתו שהביע בעבר שבליכוד יהיה חופש הצבעה בבחירות הקרובות לנשיאות
דן מרגלית
הנשיא הראשון חיים ויצמן נפטר בשלהי 1952. מפא"י התכנסה לבחור לו יורש והוצעו שניים מחבריה הבולטים - יצחק בן צבי ויוסף שפרינצק. אז קם לפתע שרת ואמר כי יותר מדי תפקידים מרכזיים מצויים בידי המפלגה, וראוי לבחור לנשיא דווקא אישיות "שאינה משורותינו".
יוסף קנדלקר
הדבר שכולנו מסכימים לגביו הוא שמשנה לשנה אנחנו מפולגים ושונאים זה את זה יותר ויותר, הנשיא לא עזר    בשנת 2020 עמד תקציב נשיא המדינה על 88 מיליון שקלים כשבשנת 2019 הוא עמד על 54 מיליון שקלים
אברהם שרון
אין ויכוח על היותך ראויה להיות מועמדת לתפקיד נשיא- סליחה, נשיאה- מדינת ישראל, אבל לגיטימי להתווכח על מידת התאמתך (או העדרה) לתפקיד.
בעז שפירא
האיש נראה כלפי חוץ נינוח ונחמד אלא שבהיותו רב פוליטיקאי אין לחשוד בו שתוכו כברו    מה שאנו יודעים ברמה העובדתית שמדובר בעורך דין ממולח שהצליח מאוד בעיסוקו שבחייו הפוליטיים בחש היטב בקדרה הזו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il