X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית המשפט אסר לפרסם את שמו של העבריין, למרות שמדובר בפרשה ידועה ושמו פורסם בהרחבה נדחתה טענתו לפיה יש להסתפק בפיצוי בסך 25,000 שקל בו חויב בהליך הפלילי
▪  ▪  ▪
הוד. פסקה 10% נכות [צילום: בוצ'צ'ו]

רב שביצע עבירות מין קשות וממושכות באחת מבנות קהילתו יפצה אותה ב-338,000 שקל. כך קבעה (3.6.21) שופטת בית המשפט המחוזי בנצרת, עירית הוד. היא אסרה לפרסם את שמו של הרב, למרות שמדובר בפרשה ידועה היטב, השם פורסם פעמים רבות והאיש נדון למאסר משמעותי בפסק דין אשר כלל את שמו.
"הנתבע שימש כראש ישיבה בעיר. על-פי כתב האישום המתוקן בו הורשע הנתבע, הוא ניצל את מעמדו ואת האמון שניתן בו כדי לבצע עבירות מין במספר נשים שפנו אליו מתוקף מעמדו הדתי-רוחני", מתארת הוד. בשנים 2015-2006 הוא ביצע עבירות מין בתובעת, כאשר במסווה של טיפול במשברים בחייה הורה לה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולבצע בעצמה פעולות מיניות בשיחות וידאו עימו. בית המשפט חייב אותו לפצות אותה ב-25,000 שקל, והאיש טען שלא הוכח שנגרם לה נזק כלשהו המצדיק פיצוי נוסף.
הוד קבעה, כי האישה סובלת מנכות נפשית של 10% בעקבות מעשיו של הרב. היא פסקה פיצוי של 180,000 שקל בשל כאב, סבל ופגיעה באוטונומיה, באומרה: "אין צורך להכביר במילים על-אודות הכאב והסבל שהם מנת חלקה של התובעת שחוותה פגיעות מיניות במסווה של סיטואציה שהיא חוותה אותה כטיפולית. התובעת חוותה השפלה, ניצול והתעללות מינית דווקא ממי שהיה אמור לטפל בה ושבו ובכוחותיו נתנה אמון כה רב ובלתי מסויג שיעזור לה במצוקותיה והיווה עבורה סמכות דתית על כל המשמעויות הנובעות מכך.
"התובעת העידה לפני, כי כל אדם חדש שהיא מדברת איתו, היא חושדת בכל מילה שלו ואין לה אמון באנשים כולל בעלה והמטפלת שלה. עדותה זו הותירה עלי רושם אמין. אין ספק שמעשי הנתבע אף פגעו בכבודה של התובעת ובאוטונומיה שלה על גופה, במיוחד שהמעשים בוצעו במסגרת של 'טיפול' תוך ניצול יחסים של רב כלפי מאמינה בו ובחוכמתו הרבה לסייע לה והתלות שהרגישה התובעת בנתבע".
הוד פסקה פיצויים נוספים בסך 120,000 שקל בשל אובדן השתכרות בעבר ובעתיד, וכן החזר הוצאות שונות. היא דחתה את בקשת הנפגעת לפסוק פיצויים עונשיים, ואת בקשת העבריין לנכות את הסכום בו כבר חויב בהליך הפלילי. הרב חויב גם בתשלום הוצאות בסך 7,000 שקל. את הנפגעת ייצגה עו"ד דקלה טוטיאן, ואת הרב - עו"ד וסים דראושה.

תאריך:  06/06/2021   |   עודכן:  06/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עירית הוד / Irit Hod
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רב שביצע עבירות מין ישלם לאחת הנפגעות 338,000 שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בכמה מדינות בארצות הברית נכנס עדכון לסעיף חדש בישומון של איסוף מידע אשר יכלול מעכשיו איסוף נתונים ביומטריים    מדוע אוספת טיקטוק את המידע ומה המשמעות למשתמשים בארץ
עידן יוסף
ארגון העיתונאים בדרישה לפייסבוק ישראל: בטלו את הסרת הפוסט שפרסם העיתונאי ידידיה מאיר ובו טקסט של הטור השבועי שלו    "הסרת פוסט של עיתונאי פוגעת פגיעה אנושה בחופש העיתונות, בחופש הביטוי ובזכות הציבור לדעת. הבעת הביקורת שלו על מהלך פוליטי היא כשלעצמה אינה נופלת בגדר הסתה או המרדה"
איציק וולף
ארבעה נעצרו בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים    בין העצורים עוזר שר, מנהל חברה בתחום הרפואי ושדלן    החשד: קידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק, תוך ניצול מעמדו ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי
איציק וולף
משרד הבריאות הוסיף את נמיביה לרשימת המדינות שביחס אליהן יש אזהרת מסע חמורה בשל התפשטות נגיף הקורונה בשטחן. הרשימה כוללת היום אורוגוואי, איי סיישל, בוליביה, מלדיביים, נמיביה, נפאל, פרגוואי, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, תוניסיה
איציק וולף
המועצה לצרכנות קוראת למנוע את עלית המחיר הרוחבית הצפויה בשורת מוצרים, ובמגזרים שונים    "המועצה סבורה שבעת הזאת, כשהצרכן סיים לשאת על גבו את המגזר הקמעונאי, התיירותי ועוד, יש לחלק את הנטל בין היצרנים לרשתות הקמעונאיות, ולא להעמיס עוד הוצאות על הצרכן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il