X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מבזקים

סיעת רע"ם לא תאייש את תפקיד סגן השר שהובטח לה. ממשלת השינוי לא תסתמך על הרשימה המשותפת בהשבעת הממשלה אבל בכירים בקואליציה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת הצורך.
בימי פקיעת המנדט נתניהו אירח את מנסור עבאס בפגישה חשאית בבלפור, להעביר לו מסר: אל תתייחס לראיונות בכירי הליכוד המכחישים הקמת הממשלה איתך, עצם נוכחותך פה היום אומרת הכל (חדשות 12).

תאריך:  12/06/2021   |   עודכן:  12/06/2021
+רק חמישית הציבור סבור שמניעי בנט אידיאולוגיים
00:49 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מעל 60% מהציבור סבור שאת נפתלי בנט מניעה אמביציה אישית  ▪  נתניהו מקבל ציון טוב מהצבור ברוב תחומי עיסוקו כראש הממשלה  ▪  השרים שקיבלו את הציונים הכי גרועים הם מירי רגב ויואב גלנט

[צילום: מן הטלוויזיה]
+אשר: קריב יסכן את מעמד הרבנות ובתי הדין הרבניים
00:08 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר ועדת החוקה לשעבר, ח"כ יעקב אשר, אומר כי "הפקדת צומת העצבים הרגיש של החקיקה והפיקוח על בתי המשפט ובתי הדין הרבניים בידיו של גלעד קריב היא פשיטת רגל ערכית. איש לא יוכל לעצור את הסכנה הצפויה בוועדת החוקה למעמד הרבנות ובתי הדין אל מול ביהמ"ש. בנט, סער, שקד, אלקין ואורבך - החרפה הזאת תרשם על שמכם".

+קרעי: מתנצל בפני מי שהזהיר אותי מניר ברקת
23:59 12/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ שלמה קרעי תוקף את עמיתו לסיעת הליכוד, ח"כ ניר ברקת, ואומר כי הפר את הבטחתו כשהבטיח שהכנס שערך בחמישי הוא ליכודי רגיל ולא חתרנות נגד נתניהו. "כך לא מתנהג ליכודניק", אמר קרעי. "נראה ששיקר לכולנו ולי באופן אישי. התנצלותי בפני מי שהזהיר קודם. דבריו גם בשקר יסודם. רה"מ הציע גם הציע לתת ליריב לוין להוביל והשונאים סירבו".
הוא הגיב לדברי ברקת שאמר בראיון: "אני חושב שראש הממשלה טעה בשיקול דעתו. אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ומבקש לייצר פריימריז במטרה להוביל את המחנה הלאומי, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר. אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי".

+ישיבת ממשלה חגיגית נקבעה ל-21:00
23:22 12/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סיעות הממשלה הייעודית צפויות להתכנס בנפרד לפני השבעת הממשלה בכנסת  ▪  בסדר היום לא נקבע ביקור של בנט בכותל, אך ייתכן שייצא לפועל במהלך הלילה או למחרת  ▪  בכותל תתקיים עצרת תפילה נגד הממשלה  ▪  בנט על מפגיני בלפור: "לא העת לפרובוקציות"

מפגינים בבלפור שמחיל לאדו של נתניהו [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מיכל רוזין צפויה לחזור לכנסת
22:34 12/06/21  |  עידן יוסף

ח״כ ניצן הורוביץ וח״כ תמר זנדברג צפויים להתפטר במסגרת החוק הנורבגי, ובמקומם יצטרפו לסיעת מרצ חברת הכנסת מיכל רוזין שתשמש יו״ר הסיעה ועו״ד גבי לסקי.

+יועמ"ש משרד רה"מ: המימון לנתניהו בבלפור יופסק
22:08 12/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עדיין לא נקבע מועד רשמי ליציאת משפחת נתניהו ממעון רה"מ  ▪  ברנע-פרגו ממליצה להפסיק את מימון המעון והבית הפרטי בקיסריה מיד עם השבעת הממשלה החדשה  ▪  בניגוד למשרדי ממשלה אחרים, עדיין לא נקבע לוח זמנים ופרוטוקול לטקס החילופים של בנט ונתניהו שאמור להיערך ביום שני

שולמית ברנע-פרגו [צילום: ליאב פלד]
+ליברמן צפוי למנות את בלינקוב למנכ"ל האוצר
21:58 12/06/21  |  עידן יוסף

שר האוצר המיועד, ח"כ אביגדור ליברמן, צפוי למנות את רם בלינקוב לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר. בלינקוב שימש בעבר, בין השאר, כממונה על התקציבים באוצר, כמנכ"ל משרד הפנים, וכיו"ר חברת נמלי ישראל (כלכליסט).

+קריב לחוקה, קושניר לכספים, ביטון לכלכלה ורייטן לעבודה
21:34 12/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכנסת יהיה ניר אורבך  ▪  עידית סילמן תהיה יו"ר ועדת הבריאות רם בן ברק מיועד ליו"ר ועדת החוץ והביטחון  ▪  מירב בן ארי - ליו"ר הוועדה לביטחון פנים  ▪  אבתיסאם מראענה תכהן כיו"ר הוועדה לעובדים זרים  ▪  תיק ההתיישבות יישאר בשלב הראשון בידיו של בנט  ▪  מרב מיכאלי תכהן כיו"ר הקבינט לשוויון מגדרי שיוקם

ח"כ לפיד עם ח"כים מיש עתיד [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכנסת יהיה ניר אורבך    עידית סילמן תהיה יו"ר ועדת הבריאות רם בן ברק מיועד ליו"ר ועדת החוץ והביטחון    מירב בן ארי - ליו"ר הוועדה לביטחון פנים    אבתיסאם מראענה תכהן כיו"ר הוועדה לעובדים זרים    תיק ההתיישבות יישאר בשלב הראשון בידיו של בנט    מרב מיכאלי תכהן כיו"ר הקבינט לשוויון מגדרי שיוקם
אפרים הלפרין
או שלפיד הזריק תחכום פוליטי עם חיסוני הקורונה, או ששכר יועץ חכם, משהו קרה ללפיד, מזנב הכבשים הוא הפך לראש השועלים
עידן יוסף
יו"ר שס: "אני מכה על חטא. הייתי צריך להשקיע יותר בכפייה על נתניהו לקיים את הרוטציה עם גנץ"    "בנט רימה אותנו והלך עם לפיד ברגע שקיבל את המנדט"
עידן יוסף
שלושה ימים לפני שהליכוד עשוי להפוך למפלגת אופוזיציה, הגיעו אלפים מתומכי ניר ברקת לכינוס תמיכה בגני התערוכה שכותרתו "אירוע הצגת החזון 2021"    חברי כנסת מהמפלגה הגיעו לאירוע, אך לא השרים    ברקת: "אין לנו את הפריווילגיה לרכוב על הצלחות העבר או להתרפק על ההיסטוריה. בהייטק שממנו אני מגיע, מחדשים גרסאות כל הזמן. זה הזמן לגרסה חדשה, טובה ומתקדמת למדינת ישראל"
עידן יוסף
יש עתיד עולה בשישה מושבים ל-23, והציונות הדתית בשלושה ל-9    רע"ם, תקווה חדשה וימינה על גבול אחוז החסימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il