X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

ח"כ אמילי מואטי (העבודה) אושפזה בעקבות תופעת לוואי של בדיקה שעברה לפני כשבוע. "אני בסדר. מאושפזת בגלל תופעת לוואי של בדיקה שעברתי לפני שבוע.
מקבלת טיפול ואחזור לעצמי תוך כמה ימים. חיבוק לכולכם ותודה על האכפתיות", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
מואטי, שאמורה להצביע בעד כינון ממשלת בנט-לפיד בישיבה שתתקיים היום צפויה לצאת מן האשפוז ולהגיע למליאת הכנסת לצורך ההצבעה. מיד לאחר מכן תחזור לאשפוז.

תאריך:  13/06/2021   |   עודכן:  13/06/2021
+מלכיאלי: מצביעי ימינה, אנחנו נדאג לכם
01:21 14/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס) תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט וכינה אותו הנוכל מרעננה. הוא פנה למצביעי ימינה ואמר: "אנחנו נהיה כאן בשבילכם, אנחנו נעשה את מה שהבטיחו לכם. אנחנו פה נעשה הכל עד שהוא (בנט) יעזוב את המשכן הזה בבושת פנים".

+ראש ממשלה שעומד על ראש סיכה
00:57 14/06/21  |  בנימין נתניהו   |   לרשימה המלאה

נאום ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו בעת כינון ממשלת החילופים השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 14.06.2021]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שלושת שרי כחול לבן הגישו התפטרותם מהכנסת
00:31 14/06/21  |  עידן יוסף

במסגרת החוק הנרווגי, השרה פנינה תמנו שטה, השר חילי טרופר והשרה אורית פרקש הכהן הגישו את התפטרותם ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי. במקומם יצטרפו לסיעת כחול לבן בכנסת מופיד מרעי, רות וסרמן-לנדה ואלון טל.

+אלפים חגגו בכיכר רבין את הקמת ממשלת החילופים
23:40 13/06/21  |  עידן יוסף

בכיכר רבין חגגו אלפי אנשי שמאל את כינון ממשלת החילופים ואת סוף שלטונו של נתניהו. אחינועם ניני קראה לנתניהו ״המן״ על הבמה לקול צהלות הקהל. מול בית ראש הממשלה בבלפור הגיעו כמה מאות פעילי ליכוד לתמוך.

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+ביידן ובנט קיימו שיחת טלפון ראשונה ביניהם
23:09 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא ארה"ב, ג׳ו ביידן, שוחחו בטלפון. ראש הממשלה הודה לנשיא ביידן על ברכותיו לרגל השבעת הממשלה החדשה, ועל מחויבותו ארוכת השנים למדינת ישראל וביטחונה.
רה"מ בנט ציין את הערכתו לנשיא ולתמיכתו בישראל במהלך מבצע שומר החומות, וציין כי הוא רואה בו חבר גדול של מדינת ישראל.
המנהיגים הדגישו את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב, כמו גם את מחויבותם לחיזוק הקשרים בין המדינות ולשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל.

[צילום: אריאל זנדברג]
+בנט בישיבת הממשלה הראשונה: "שהחיינו וקיימנו"
22:29 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

השרים התכנסו לישיבה חגיגית וקצרה. "נפעל לאחות את הקרעים, יש כל כך הרבה דברים שלא נעשו", אמר ראש הממשלה  ▪  ראש הממשלה החליפי לפיד: "חברות ואמון הביאו להקמת הממשלה, ומה שיחזיק אותה זה חברות ואמון"

[צילום: אריאל שליט/AP]
+השר כהנא הגיש התפטרות מהכנסת
22:04 13/06/21  |  עידן יוסף

השר לשירותי דת מתן כהנא הגיש את התפטרותו ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומו תיכנס לכנסת בעוד 48 שעות שירלי פינטו.

+בנט הודה לנשיא ביידן על ברכתו
22:00 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס להודעה הברכה שפרסם הבית הלבן: "תודה אדוני הנשיא! אני מצפה לעבוד איתך ביחד כדי לחזק את הקשרים בין שתי מדינותינו".

+בר-לב ביטל את טקס חילופי השרים עם אוחנה: "זה לא יום לטקסים"
21:49 13/06/21  |  עידן יוסף

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הורה על ביטול טקס חילופי השרים המיועד להתקיים מחר במטה המשטרה הארצי עם השר היוצא אמיר אוחנה. בר-לב הסביר זאת ברצונו שהמשימה תתמקד במשימות ביטחון.
השר בר-לב מסר, מבלי לנקוב בשמו של אוחנה: ״ברקע המתיחות הביטחונית, אירועי השבועות האחרונים והארועים הצפויים השבוע, זה לא יום לטקסים. איני מעוניין שכוחות משטרת ישראל יעסקו בדבר מלבד במשימתם הרגישה, שעה שבירושלים ישנה מתיחות ביטחונית. המשטרה צריכה להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר ובשקט. כהוראתי הראשונה אני רוצה את הכוחות בשטח ולא בטקסים. קדימה לעבודה. אני עצמי אנצל את השעות הראשונות בתפקיד לחפיפה עם השר היוצא״.

+שני שרי תקווה חדשה הגישו את התפטרותם מהכנסת
21:45 13/06/21  |  עידן יוסף

השר זאב אלקין והשר יועז הנדל הגישו כעת את התפטרותם ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומם ייכנסו לכנסת בעוד 48 שעות ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי וחבר הכנסת לשעבר צבי האוזר מתקווה חדשה.

+ביידן בירך את בנט ולפיד: מצפה לעבוד עם ראש הממשלה
21:33 13/06/21  |  עידן יוסף

ביידן בירך את בנט ולפיד: "מצפה לעבוד עם ראש הממשלה ולחזק את היחסים הקרובים בין האומות. לישראל אין חברה טובה יותר מארה"ב. הממשל שלי מחויב במלואו לעבוד עם ממשלת ישראל החדשה לקידום הביטחון, היציבות והשלום עבור ישראלים, פלשתינים ועמים בכל האזור".

+נתניהו ובנט יקיימו פגישת חפיפה מחר בצהריים
21:31 13/06/21  |  עידן יוסף

לשכת ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, תיאמה עם לשכת ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט, פגישת חפיפה בין השניים שתיערך מחר בשעות הצהריים במשרד ראש הממשלה בירושלים.

+הכנסת אישרה: ממשלת החילופים יצאה לדרך
20:57 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ברוב של 60 תומכים מול 59 מתנגדים ונמנע אחד אושרה על חודו של קול הקמת ממשלת לפיד  ▪  ההצבעה הייתה שמית  ▪  ח"כ שיקלי מימינה והרשימה המשותפת הצביעו נגד  ▪  סעיד אלחרומי מרע"ם נמנע

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+גנץ נגד נתניהו: אתה מייצר עימות מול ארה"ב
20:35 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון תקף את ראש הממשלה: "שום מהלך פוליטי לא מצדיק את שבירת השורות שלך והעימות הפומבי שאתה מייצר בשל צרכים פוליטיים מול ארה"ב - ידידתנו הטובה ביותר"  ▪  "נמשיך לחזק את היחסים עם ארה"ב, ולעבוד יחד עם הממשל על-מנת לדאוג שלאירן לעולם לא יהיה נשק גרעיני"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סמוטריץ': הממשלה הזו קמה על חורבות הדמוקרטיה
20:10 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונו הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בנאומו במליאה: "הממשלה הזו קמה על הפרה סיטונאית של הבטחות, על שקרים והונאות. היא שומטת את הקרקע מתחת ליכולת הבסיסית של הציבור לתת אמון בתהליך הדמוקרטי, והיא פוגעת בכך פגיעה אנושה בעקרון שלטון העם. הממשלה הזו קמה על חורבות הדמוקרטיה ומתנתקת בצורה קיצונית בין התמיכה הציבורית האמיתית שלה זוכה המפלגה לכוח השלטוני המופקד בידיה. בכך היא שוב פוגעת אנושות בעקרון שלטון העם".

+בנט וגנץ סיכמו: בלוט ובן-שבת יישארו זמנית בתפקידיהם
19:57 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, סיכם עם שר הביטחון, בני גנץ, על הישארותו של המזכיר הצבאי לראש הממשלה, תא"ל אבי בלוט, בתפקידו בשלב זה. כמו-כן, ראש המל"ל, מאיר בן-שבת, נענה לבקשת בנט, ויישאר כעת בתפקידו כדי להבטיח את הרציפות התפקודית. ראש הממשלה המיועד ייפגש כבר הערב עם ראש המל"ל ועם מזכ"צ רה"מ שיציגו בפניו סקירות ביטחוניות ראשונות בתפקיד.

+ליצמן: בנט יתחרט על טעותו. הפעם לא תהיה מחילה
19:27 13/06/21  |  עידן יוסף

השר יעקב ליצמן, בדיון השבעת הממשלה: "ממשלת בנט, לפיד וליברמן זו ממשלה רפורמית שקוראת תיגר על כל הקדוש והיקר לעם היהודי לדורותיו. הפקרתם את השבת כיום המנוחה הלאומי, פגעתם בגיור ההלכתי, בכשרות, בחינוך החרדי, בעולם התורה, בכותל, בערכי הדת ומסורת ישראל. מי שנותן לרודף הדת והמסורת ליברמן להיות שר אוצר ויו״ר ועדת הכספים, עושה צעד נואש ובזוי.
"נפתלי בנט, את מה שאתה חושב על ליברמן אני יודע יותר מאחרים. לא אצטט כאן משיחות אישיות שלנו, רק אומר שהוא האחרון שהיית נותן לו לנהל בנק או חנות. ואת מה שאמרת על שותפך החדש-ישן לפיד אמרת גם לאחרים ובכל מקום: 'טעות חמורה שלא אחזור עליה לעולם'. אני מגלה לך בנט, שאתה עומד לחזור על טעותך זו פעם נוספת ולהתחרט עליה כפליים. תרשום לך. והפעם לא תהיה מחילה שוב".

+גפני: במה אתם יהודים? מעולם לא היה דבר כזה
18:33 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני נגד הממשלה שעתידה לקום בנאום במליאת הכנסת: "במה אתם יהודים? אין שבת, אין גיור, אין לומדי תורה, יש ברית זוגיות, אין כותל מערבי - לא נשאר שום דבר. במה אתם יהודים? מעולם לא היה דבר כזה".

+מיכאלי: שום דבר אינו מצדיק שימוש בכרזות של נרצחי טרור
18:28 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, קראה בנאומה בכנסת להרגיע את הביטויים הקשים. היא אמרה כי היא מבינה לכאבם של האנשים שאיבדו את השלטון, אך הוסיפה כי שום דבר אינו מצדיק שימוש בכרזות של נרצחי טרור.
"השינוי חייב להיות בממשלה שעובדת למען הציבור הישראלי, למען מדינת ישראל, בממשלה נקייה משחיתות, בממשלה שמקיימת פסקי דין של מערכת המשפט ולא מבזה אותה. ממשלה שפועלת למען כל חלקי החברה הישראלית, שמחברת ביניהם ולא מפרידה ומפנה אותם אחד כלפי השני. ממשלה שתראה בנות ובני אדם ולא סקטורים. ממשלה שחותרת להשיג שוויון בין כל חלקי החברה הישראלית ובין האזרחיות לאזרחים, ואני גאה להיות מי שהכניסה, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, לקווי היסוד של הממשלה מחויבות לשוויון מלא בין גברים לנשים. הממשלה שמושבעת היום היא ממשלה מורכבת, לא מובנת מאליה לאף אחד מהחלקים שמרכיבים אותה".

+נעבוד בשביל כולם
18:20 13/06/21  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה

נאומו של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, במליאת הכנסת בעת הצגת הממשלה השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 13.06.2021]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מירב בן-ארי יצאה נגד "נאום הצפונבונים"
18:11 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מירב בן-ארי הביעה על דוכן הכנסת מחאה על "נאום הצפונבונים" של דודי אמסלם מלפני ארבעה ימים. היא הזכירה כמה חברי קואליציה חדשים, כולל היא עצמה, שרחוקים מלהיות כפי שצייר אותם - אשכנזים.

+כהנא: מי אתם בכלל שתטיפו לנו על קידוש השם
18:08 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מתן כהנא תוקף מעל דוכן הכנסת את הליכוד ואת הסיעות החרדיות: ״קראתם לנו להוריד את הכיפה, מתי שכבת במארב בגשם וקראת שמע ישראל? מתי התפללת לפני שיצאת לקרב? מי אתם בכלל שתטיפו לנו על קידוש השם?".
משה גפני: "עשיתי את זה יחד עם לפיד". דוד אמסלם: "יש לך רב חדש - גלעד קריב".

+דרעי: איש לא הציע לנו להצטרף לממשלה
17:51 13/06/21  |  עידן יוסף

יו״ר ש״ס השר דרעי בנאומו בכנסת: ״במשך שנים ניסו להכניס על החרדים שאין להם עקרונות וערכים, שהכל זה רק מחיר וכסף. הוכחנו שאצלנו ערכים זה לפני הכל. והנה השקר הגדול: אומרים שלא רצינו להצטרף, שקרנים. איש לא הציע לנו להצטרף. לא שהיינו מצטרפים, אבל למה לשקר? איווט ליברמן בעל המריצה הניח וטו מוחלט.
״פעם ראשונה במדינת ישראל שמונחים על שולחן הכנסת כאלו הסכמים. זה חילול השם שלא היה כדוגמתו. אני באופן אישי יורד לי הלחץ, אני לא צריך את המאבטחים והבודקה מחוץ לבית - הכאב שלי זה על המלחמה ביהדות, על המלחמה בקודשי ישראל ועל הדריסה במסורת ישראל״.

+נתניהו: זו ממשלת רעננה-מראענה
17:37 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בנאום תקיף כינה נתניהו את אנשי הימין בממשלת בנט-לפיד: "ימין מדומה"  ▪  "באירן חוגגים היום"  ▪  "אוביל מאבק יום-יומי בממשלת השמאל - נפיל אותה יותר מהר ממה שאתם חושבים"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפיד: מוותר על הנאום, מבקש סליחה מאימא שלי
17:12 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ המיועד ח"כ יאיר לפיד במליאת הכנסת: "אני אוותר על הנאום שתכננתי לשאת, עליתי הנה רק מסיבה אחת, אני רוצה לבקש סליחה מאימא שלי. אימא שלי, בת 86. אנחנו לא בקלות מבקשים ממנה לעלות לירושלים ועשינו את זה כי בכך הנחתי שאתם תצליחו להתגבר על עצמכם ולנהוג בממלכתיות ברגע החשוב הזה, והיא תראה איך מתחלף שלטון. כשהיא נולדה עוד לא הייתה מדינת ישראל, לא היה לנו פרלמנט ורציתי שהיא תהיה גאה בהליך הדמוקרטי הישראלי. ובמקום זה היא וכל אזרח ישראלי אחר גם מתבייש בכם וגם נזכר למה הגיע הזמן להחליף אתכם".

[צילום: דוברות הכנסת]
+"יש רגעים שבהם המחלוקת מאיימת עלינו"
16:16 13/06/21  |  איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במליאת הכנסת נפתח הדיון לאישור ולהשבעת הממשלה ה-36  ▪  הנאום הראשון הוא של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, והוא נפתח במחווה לראש הממשלה היוצא ונמשך במתקפה חריפה על מתנגדי הממשלה המסתמנת  ▪  "אני רואה מול עיני את בר גיורא ואת יוחנן מגוש חלב. כל אחד צודק אבל מרוב הצדק הם שרפו את ביתנו עלינו"

בנט במליאת הכנסת, היום [נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
בנט, נתניהו וגנץ [ נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נפתח הדיון לכינון הממשלה ה-36
14:19 13/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, הגיע אל הישיבה מלווה באבטחה כבדה של שירות הביטחון הכללי, על-פי הפרוטוקול לאבטחת ראש הממשלה  ▪  בשעה 15:00 קיימה כל אחת מהסיעות ישיבה עצמאית ובשעה 16:00 ייפתח במליאת הכנסת הדיון על אישור הממשלה החדשה

בנט, לפיד וליברמן בישיבת סיעות הקואליציה [צילום: יש עתיד]
+נאום בנט: יביע התנגדות לחידוש הסכם הגרעין עם אירן
12:38 13/06/21  |  איציק וולף

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, צפוי להביע התנגדות לחזרה של מעצמות המערב להסכם הגרעין עם אירן. עוד הוא צפוי להודות לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, על תמיכתו במדינת ישראל בימי מבצע שומר החומות.

+המועמדים לתפקיד המזכיר הצבאי של בנט: אבי גיל ושלומי בינדר
12:11 13/06/21  |  איציק וולף

המועמדים לתפקיד מזכירו הצבאי של ראש הממשלה המיועד בנט הם הקצינים תא"ל אבי גיל ותא"ל שלומי בינדר.

+יו"ר סיעת ש"ס פנה לקצין הכנסת: הצמד אבטחה לח"כ אבידר
11:50 13/06/21  |  איציק וולף

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי, פנה במכתב לקצין הכנסת יוסי גרף בבקשה להצמיד אבטחה לח"כ אלי אבידר אשר צפוי להודיע על פרישתו ממפלגת 'ישראל ביתנו'.

+ח"כ אלחרומי הבהיר: תהיה היום ממשלה
11:40 13/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ח"כ אלחרומי ממפלגת רע"ם הסתייג מחלק מההבנות על האכיפה וההסדרה של הבנייה הלא חוקית במגזר הבדואי נגב  ▪  במפלגתו מבהירים - כל שאר הסיעה תצביע בעד, והשבעת הממשלה תעבור כסדרה

ח"כ אלחרומי. מסתייג מההסכם הקואליציוני [צילום: דוברות הכנסת]
+ח"כ אבידר פורש מסיעת ישראל ביתנו
08:51 13/06/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

סרב להצעה לכהן כשר במשרד האוצר והודיע לאביגדור ליברמן על כוונתו להתנהל בכנסת כסיעת יחיד  ▪  ח"כ חמד עמאר ימונה לשר במשרד האוצר  ▪  צפוי להצביע בעד הקמת ממשלת בנט-לפיד

ח"כ אבידר. יתנהל באופן עצמאי [צילום: יח"צ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ מואטי אושפזה, צפויה להגיע להצבעה לאישור הממשלה ולחזור לאשפוז
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איציק וולף
ח"כ אלחרומי ממפלגת רע"ם הסתייג מחלק מההבנות על האכיפה וההסדרה של הבנייה הלא חוקית במגזר הבדואי נגב    במפלגתו מבהירים - כל שאר הסיעה תצביע בעד, והשבעת הממשלה תעבור כסדרה
איציק וולף
סרב להצעה לכהן כשר במשרד האוצר והודיע לאביגדור ליברמן על כוונתו להתנהל בכנסת כסיעת יחיד    ח"כ חמד עמאר ימונה לשר במשרד האוצר    צפוי להצביע בעד הקמת ממשלת בנט-לפיד
איתמר לוין
יש לקבוע נוהל מסודר לחילופי שלטון, והגיע הזמן שתהיה חובה למנות ממלא-מקום לראש הממשלה    השאלה הגדולה היא כיצד יתפתחו נישואי הנוחות שיצרו את הממשלה החדשה    נושאי דת ומדינה עשויים להיות ההישג הגדול ביותר שלה    חסידי נתניהו מפגינים תסמיני גמילה; זה עלול להוביל לאלימות    כיצד יירשם היום הזה בספרי ההיסטוריה?
עידן יוסף
סיעות הממשלה הייעודית צפויות להתכנס בנפרד לפני השבעת הממשלה בכנסת    בסדר היום לא נקבע ביקור של בנט בכותל, אך ייתכן שייצא לפועל במהלך הלילה או למחרת    בכותל תתקיים עצרת תפילה נגד הממשלה    בנט על מפגיני בלפור: "לא העת לפרובוקציות"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכנסת יהיה ניר אורבך    עידית סילמן תהיה יו"ר ועדת הבריאות רם בן ברק מיועד ליו"ר ועדת החוץ והביטחון    מירב בן ארי - ליו"ר הוועדה לביטחון פנים    אבתיסאם מראענה תכהן כיו"ר הוועדה לעובדים זרים    תיק ההתיישבות יישאר בשלב הראשון בידיו של בנט    מרב מיכאלי תכהן כיו"ר הקבינט לשוויון מגדרי שיוקם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il