X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מופע טלפתיה הוא אחת האפשרויות לצורך בידור האורחים באירוע. בכל פעם שאנו מתכננים אירוע, אנו שואפים לתת לאורחים שלנו אירוע בלתי נשכח. האמת שזהו הדבר המתבקש לעשות - להפעיל את מירב המאמצים על-מנת לבדר את האורחים שלכם ולהעניק להם את החוויה הטובה ביותר. לא משנה מה אופי האירוע, איך שלא נסתכל על זה מדובר במקרה שבו האורחים שלכם הגיעו לכבד את המעמד - אולי זו חתונה משפחתית, אולי זה יום הולדת מיוחד... הם שם בשבילכם, הם באו לעטוף אתכם באהבה ובסך-הכל הוגן להראות בחזרה שאתם מעריכים זאת.
מופע של מנטליסט יכול להיות הדרך הטובה ביותר לעשות זאת
הופעה היא חלק חשוב מהאירוע, אך יש להבדיל בין אירוע לבין סתם בילוי, כמו ללכת למופע של סטנדאפיסט בערב. אירוע מקבץ אנשים בעלי מכנה משותף, כמו למשל המשפחה או צוות העובדים. אתם לא רוצים לתת להם רק מופע טלפתיה, אלא לאפשר לכל האנשים להתערבב חברתית, לשוחח, להעמיק את הקשרים החברתיים והגיבוש. זהו חלק בלתי נפרד מהחוויה. הופעה של אמן חושים יכולה להעצים את האפקט הזה.
מה שונה במופע טלפתיה
מופע טלפתיה יכול לאפשר לכם להשיג כמה מטרות התורמות לכל ההוויה החברתית שאתם רוצים ליצור, וזה מה שבאמת הופך את האירוע לבלתי נשכח. המאפיין הראשון בהופעה של אמן חושים הוא שהוא מערב את הקהל בהופעה שלו. כלומר, מנטליסט יוצר אינטראקציה עם הקהל לכל אורך ההופעה. הוא ממש מתאים את המופע לאופי הקהל ואופי האירוע ונותן לכל מעטפת אישית. כך הוא גם שובר את הקרח וגם יוצר חוויה משותפת לאנשים, דבר שיש לו ערך בתחום החברתי.
מופע טלפתיה לא סתם מבדר את האנשים, אלא ממש מדהים ומפתיע אותם לכל אורך המופע. אתם תמיד חולמים על אירוע שלמחרת יהיה שיחת היום. אך במופע טלפתיה כבר במהלך האירוע זוהי שיחת היום. המופע המדהים יהפוך לנושא השיחה כבר במהלך האירוע ויעניק לקהל נושאי שיחה משותפים.
מופע של אמן חושים גם מסייע לבנות מסגרת לאירוע. בהתאם לאופי האירוע יהיו בו חלקים שונים, למשל ריקודים והגשת מנות לשולחן. מופע טלפתיה מאפשר לכם לגוון את האירוע ולענות על צרכים שונים של הערב. כך האירוע נבנה מאוסף של מרכיבים המביאים אותו לדרגת שלמות.
בעוד אין ספק בהצלחה של מופע טלפתיה, חשוב גם לשים דגש על השאלה מי עורך את המופע. מופע שכזה תלוי מאוד בכישרון האישי של המנטליסט המעביר את המופע. חשוב שזה יהיה אמן חושים בעל רמת ניסיון גבוהה בעבודה עם קהל, אמן טלפתיה אשר יודע לא רק לערוך תרגילי טלפתיה, אלא מופע קולח וזורם המשולב עם הומור ואינטראקציה חברתית עם הקהל. אם סימנתם וי על כל אלו, מובטח לכם אירוע בלתי נשכח.

תאריך:  20/06/2021   |   עודכן:  20/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il