X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: שלומי אמסלם, לע״מ]
לפיד בטקס חניכת השגרירות הישראלית באבו דאבי
"השלום עדיף. השנאה אינה בלתי-נמנעת"
הוסיף: "ישראל מעוניינת בשלום עם שכניה. עם כל שכניה. אנחנו לא הולכים לשום מקום. המזרח התיכון הוא ביתנו" לפיד הודה בנאומו לרה"מ הקודם נתניהו: "הארכיטקט של הסכמי אברהם והאיש שעמל עליהם ללא לאות" וכן לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ולשר החוץ הקודם - גבי אשכנזי

שר החוץ, יאיר לפיד נאם (יום ג', 29.6.21) בטקס פתיחת השגרירות באבו דאבי ואמר: "זהו רגע היסטורי, וגם תזכורת לכך שההיסטוריה נקבעת בידי בני האדם. הסכמים נחתמים בידי מנהיגים, אבל שלום עושים עמים. מה שנחתום היום אינו סופו של התהליך, אלא התחלה. ישראל מעוניינת בשלום עם שכניה. עם כל שכניה. אנחנו לא הולכים לשום מקום. המזרח התיכון הוא ביתנו. אנחנו פה כדי להישאר, ואנחנו קוראים לכל מדינות האזור להכיר בזה, ולבוא לדבר אתנו".
לפיד הוסיף: "עוינות אינה נעלמת מעצמה. בני האדם יוצרים אותם, בני אדם יכולים גם לגרום להם להיעלם. להחליף אותם בידידות, ונדיבות וטוב משותף. הרגע הזה אינו רגע של אותיות קטנות, או של הסכמים מסובכים, הוא רגע פשוט. בני אדם מסתכלים זה על זה ואומרים - השלום עדיף. השנאה אינה בלתי-נמנעת. תושבי המזרח התיכון מוזמנים להסתכל סביבם ולשאול את עצמם: מצבו של מי טוב יותר, מי שבחר בדרך השלום, או מי שבחר בדרך המלחמה? מי שבחר להשקיע בעמו וארצו, או מי שבחר להשקיע בשנאה לאחר?"
בנאומו הודעה לפיד לשייח' מוחמד בן זאיד, והשייח' חליפה בן זאיד. כמו-כן הודה לפיד לרה"מ הקודם בנימין נתניהו, וכינה אותו "הארכיטקט של הסכמי אברהם והאיש שעמל עליהם ללא לאות". "הרגע הזה הוא שלו לא פחות מאשר שלנו", אמר לפיד.
לפיד הודה גם לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ולנשיא ארה"ב הנוכחי ג'ו ביידן - "על תמיכתם חסרת הפשרות". ולשר החוץ הקודם של ישראל, גבי אשכנזי - "שארגן ובנה את כל הביקור הזה".

[צילום: שלומי אמסלם, לע״מ]
יאיר לפיד ושרת התרבות והנוער האמירתית, נורה אל קאעבי, [צילום: שלומי אמסלם, לע״מ]
תאריך:  29/06/2021   |   עודכן:  29/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"השלום עדיף. השנאה אינה בלתי-נמנעת"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
באפריל נרכשו 1.9 אלף דירות להשקעה, גידול חד של 91% בהשוואה לאפריל 2019 וירידה של 21% בהשוואה לחודש הקודם    9.10 אלף דירות נרכשו, גידול של 34% בהשוואה לאפריל 2019
מירב ארד
הוסיף: ההחלטה בנושא החל"ת היא החלטה לא פשוטה, אך עם זאת יש היום במשק הישראלי יותר מ-130 אלף משרות פנויות    ארנון בן-דוד: "הנושא החשוב מבחינתו הוא העלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל"    הבהיר: "המחרים עולים ועל כן הקפאת השכר צריכה לחול על כולם"
מירב ארד
בוועדת הכספים מבקשים להעביר את חוק החל"ת שעבר בקריאה ראשונה במליאה    סמוטריץ' הוסיף: "החוק הזה אני מבין את הדחיפות, שורה שלמה של חוקים לא דחופים, לא פיקוח נפש, ואתם כהמשך להתנהלות שלכם בכל השבועיים האחרונים. זה לא תקין, אני יכול לומר רק דבר אחד, זה טוב, נתעד את ההתנהלות הזו"
איציק וולף
שמונה ישראלים נתפסו לאחר שניסו לצאת מישראל לרוסיה בטיסת אירפלוט תוך שימוש בדרכונים זרים, מבלי שהוציאו היתר של ועדת החריגים ליציאה למדינה אדומה שסובלת מהתפשטות קורונה    השמונה לא ייקנסו בשל לאקונה בתקנות
איציק וולף
נסיכות אבו דאבי הודיעה כי מ-20 באוגוסט תותר השהיה במרחבים הציבוריים - בבתי הספר, באוניברסיטאות, במרכזי הקניות ועוד - רק למחוסנים נגד קורונה    ההנחיה אינה תקפה ביחס למי שמנועים רפואית מקבלת החיסון ומילדים בני פחות מ-15
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il