X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התייחס להצבעת ח"כ שיקלי ואמר: "כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות, מביבי, דרך טיבי, ועד שיקלי, בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל" הליכוד בתגובה: "מי שהקים קואליציה חלשה שנשענת על קולות השמאל הקיצוני ומפלגות פוסט ציונייות שלא יעשה קולות של מי שסופר את ביטחון ישראל"
▪  ▪  ▪
בנט. ממשיך לתקוף את האופוזיציה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התיחחס במסיבת העיתונאים לחשיפת התוכנית הלאומית להפחתת הרגולציה והביורוקרטיה, להפלת חוק האזרחות ואמר: "האופוזיציה פגעה הלילה פגיעה ישירה בביטחון המדינה, בכוונת תחילה. מתוך איזשהי מרירות ותסכול, הם בסוף פגעו בטובת המדינה".
"כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות, מביבי, דרך טיבי, ועד שיקלי, בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל, והם עוד יצטרכו הרבה זמן לתת לציבור דין וחשבון על מעשיהם. גם כאן, כמו בדברים אחרים שהם הזניחו, אנו נתקן את העניין, נטפל בזה ונספק לציבור פתרונות טובים".
בנט התייחס להצעתו של חבר מפלגות, עמיחי שיקלי: "שעה לפני ההצבעה הוא אמר לי שלא יצביע בשום מצב בעד הורדת השערים לכניסה רבתית של פלשתינים. בסופו של דבר כמו בחלילן מהמלין, כשכפר שלם הלך בעיוורון אחרי הקוסם - כך קרה גם פה".
בסיום דבריו, הדגיש בנט כי הוא מעוניין לעזור לאזרח הקטן ולהפסיק לעסוק באובססיביות ב"תרגילים פוליטיים קטנים": "לילות לבנים בכנסת לא עוזרים למי שרוצה להקים עסק, לעשות קניות למשפחה ולסיים את החודש בשלום. הממשלה שלנו היא ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושעוסקת בתיקון".
מהליכוד נמסר בתגובה: "שיא החוצפה של בנט. הוא מדבר על פגיעה בביטחון המדינה?! מי שהקים קואליציה חלשה שנשענת על קולות השמאל הקיצוני ומפלגות פוסט ציוניות שלא יעשה קולות של מי שסופר את ביטחון ישראל. שיגיד לציבור את האמת - שהוא מוכן לעשות ה-כ-ל כדי לשמר את שרידותו הפוליטית".
"בנט העדיף לנהל משא-ומתן עם השמאל הקיצוני ועם האנטי ציונים ורק שלא לדבר עם הליכוד ומפלגות הימין. במקום לדון בפתרון הציוני הפשוט שהצענו- להאריך את צו השעה בחודשיים-שלושה ואחריהם להצביע על חוק יסוד הגירה, הוא בחר להתעלם מאיתנו. במקום, הוא ושקד המשיכו במכירת החיסול של ארץ ישראל ואיפשרו את חוק השיבה".
"הליכוד דורש מהממשלה לעשות את המעשה הציוני ההכרחי והנכון שנהנה מרוב עצום בכנסת ולהעביר מיד את חוק יסוד ההגירה. החוק מהווה פתרון כולל ואמיתי לאתגר איחוד המשפחות, המסתננים והמהגרים הבלתי חוקיים".

תאריך:  06/07/2021   |   עודכן:  06/07/2021
+בשל ההצבעות בכנסת: קבינט הקורונה ננעל ללא החלטה
22:42 06/07/21  |  עידן יוסף

לאור הימשכות ההצבעות במליאת הכנסת, הדיון בוועדת השרים למאבק בנגיף הקורונה (קבינט הקורונה) ננעל כעת. בשלב זה אין החלטות חדשות. דיון נוסף ייקבע בהקדם.
מן הליכוד נמסר כי זו הפעם השנייה שבה מפוזר הקבינט ללא החלטות. הדובר ציטט מהודעת בנט ביולי שעבר: ״גם אם בדיעבד ההחלטות לא יהיו אופטימליות, עדיף לקבל החלטות לפעמים פחות טובות אבל מהר, לקבל ולבצע כי קצב השינוי פה מצריך החלטות״.

+נחשפו פרטי סיכום בנט-רע"ם
21:05 06/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בין היתר: החלטה שכל אדם שהגיש בקשה לאיחוד משפחות ייבחן פרטנית כפוף להיעדר מניעה ביטחונית  ▪  הסיכומים האלה לא הוצגו לציבור, וגם לא נחתמו, אולי כדי שלא ייחשפו לפני העברת החוק  ▪  ארבל ליועמ"ש: מסירה כוזבת לכנסת עולה כדי מרמה והפרת אמונים

[צילום: מן הטלוויזיה]
+הממשלה הציגה: תוכנית להפחתת הנטל הרגולטורי
14:36 06/07/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ההמלצות אינן כוללות לוח זמנים ותקציב לביצוע  ▪  על-פי הדוח - שיפור הרגולציה יביא לצמיחה בתוצר לנפש של כ-6% תוך עשור, בשווי של כ-75 מיליארד שקל

[צילום: קובי גדעון/ לע"מ]
+מנכ"ל משרד החוץ נסע בשליחות לפיד לביקור מדיני במרוקו
12:46 06/07/21  |  מירב ארד

בהמשך לשיחה בין שר החוץ לפיד ושר החוץ המרוקאי בוריטה, מנכל משרד החוץ, אלון אושפיז, נסע היום בשליחות שר החוץ יאיר לפיד לדיאלוג מדיני עם מרוקו. במהלך הביקור צפוי המנכ"ל להיפגש עם עמיתו המרוקאי, פואד יאזור, ועם צמרת משרד החוץ במרוקו ולדון בדרכים לקדם את מערכת היחסים בין המדינות. בעוד מספר שבועות צפויות להתחיל טיסות ישירות בין ישראל למרוקו. הטיסות שיבוצעו ע"י חברות תעופה ישראליות ומרוקאיות, יקדמו משמעותית את תנועת התיירים ואנשי העסקים בין המדינות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: האופוזיציה פגעה בביטחון המדינה מתוך מרירות ותסכול
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רה"מ האמיתי מנסור עבאס!
מפוכח  |  6/07/21 15:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
איתמר לוין
למרות הפשרה שאישרה הממשלה, לא הושג במליאה רוב להארכה של שנה בחוק המונע נישואין בין אזרחי ישראל לבין פלשתינים תושבי השטחים    בנט קבע שמדובר בהצבעת אי-אמון, אך הימנעות שניים מחברי רע"ם והתנגדותו של שיקלי מנעו מן הממשלה את הרוב הדרוש    המשמעות: שקד והשב"כ יצטרכו לבדוק בצורה פרטנית כל בקשה לנישואין מסוג זה
מירב ארד
"מי שלא עובד שיישב עם הילדים בבית"    הוסיף: "זה נכון לקצץ בכל הקצבאות, גם של האברכים וגם בקצבאות ילדים"    הודיע כי תוכניות תמ"א 39 יימשכו לפחות עוד שנתיים
איציק וולף
יקודם תיקון לפקודת מס הכנסה שבמסגרתו יחויבו חברות אם בקבוצות רב-לאומיות שמחזור העסקות שלהן עולה על 750 מיליון אירו, לדווח על מבנה הפעילות המלא בכל מדינה
מירב ארד
ההצעה הראשונה תוביל להקמת תוכנית ייחודית - מעין "מגרש משחקים רגולטורי" שמיועד לגופים פיננסיים טכנולוגיים מתקדמים ולחברות פינטק    הצעת החוק השנייה תאפשר לנותני האשראי לגוון ולהרחיב את מקורות המימון לצורך מתן אשראי
מירב ארד
פרידמן הוא איש עסקים ויזם חברתי, בעל 25 שנות ניסיון ניהולי, ובהן שש שנים בתפקידים בכירים במשרדים ממשלתיים: הקליטה, החוץ וראש הממשלה ויועץ לראש הממשלה אריאל שרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il