X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הכל התחיל ביום שהחלטתי להגיע אליהם ולהיחשף לתוכן האגרסיבי מכל, גיבוש אדרנלין כושר קרבי, הצוותים היעודים בהם נעבוד ומגבשי סיירות העלית שהגיעו במיוחד על-מנת לנתח אותנו וברמה הגבוה ביותר.
מדובר בתוכן שמדמה בדיוק את המיונים המתקדמים של סיירות העלית ביניהם גיבוש מטכ"ל, גיבוש שייטת וכמובן היחטיות שמרכיבות את הסיירות המאוחדות.
48 שעות של תכנים העולים בעוצמת, אורכם ומורכבותם על אלו אותם נעבור במיונים המתקרבים, ואלו אליהם תחשפו כבר ברגעים אלו ממש.
אם אתם מבקשים לעבור את גיבוש שייטת או גיבוש מטכ"ל, הדיאלוג הבא הוא בשבילכם
מגבש שייטת: דקה הייתם על ביגוד, מלא, ציוד מחלקתי על הגב, אלונקה מלאה שקים, ועל כל אחד ג'ריקן של 20 קילו.
סגל אדרנלין: קדימה יותר מהר, תתחילו לעמוד בקצב או שלא תהיו פה כדי לעשות זאת
"ככה הוקפצנו לתוך לילה ממנו בודדים חזרו על הרגלים"
מגבש שייטת: המשפט המוכר ביחידה וזה עליו התחנכתי הוא "אין נשרכים מאחור" תקשיבו לי טוב, אני לא מתכוון להתעכב בשביל אף אחד מכם, לפנינו מסע של עשרים קילומטרים ואני מתכוון לסיים אותו לפני הזריחה, מי שלא מסוגל לכך, השק"ש לפניכם, צללו לתוכו ועופו לי מהעיניים, גם ככה רק אחוז מכם באמת יסיימו את המסע הזה.
חוויות מספר: אם אתגבר עליו, על המגבש, המסע וכל המעטפת שמסביב, גיבוש שייטת כבר מונח אצלי בכיס, אין מצב שאתן לו לשבור אותי, לא הפעם.
"לאחר חמישה של קילומטרים שהם רצים בקצב בינוני, על חול הים הרך, זה הגיע."
מגבש: תגבירו קצב, ואתה, זו הפעם האחרונה שאני מעיר לך לצמצם פערים.
חוויות מספר: איך הוא מבקש שנגיע אליו בזמן שהוא חופשי מציוד בעוד שעל כל אחד מאיתנו ציוד מלא וג'ריקן אותו זרק עלינו לקינוח, איך הוא מצפה שנסתער קדימה בזמן שהפיל עלינו אלונקה ועליה מעל שמונה שקים, איך מצפה שנעמוד על הרגליים?
"את כל אלו לא הצלחתי להבין, ובזמן שהראש היה עסוק במחשבות, בלי לשים לב, מצאתי את נשרך מאחור."
מגבש: אני מצטער להודיע לכם אבל לצערנו אחד מכם נפצע קשה, הינה הוא מאחור, סוחב כנראה כדור באחת הרגלים, מחכה שתצילו אותו, פתחו אלונקה נוספת, שימו לו קסדה ומגן שיניים, ושיהיה בהצלחה כי ברגע זה, הקצב גם יעלה, אחרת הפצוע ימות.
"הם הרימו אותי על האלונקה והמשיכו במסע רק שהפעם מותשים מתמיד, ואני שנמצא עליה, לא הוצאתי הגה בגלל אותן דמעות שחנקו את גרוני.
את התוכן הזה עברנו כחלק מגיבוש אדרנלין אותו הזכרנו עוד בפסקאות הפתיחה, וזה ממנו נשברתי כדי לספר לכם את העצות שקיבלתי מייד אחריו, אלו שיהפכו אתכם ללוחמי העלית הבאים.
מייד בסיום המסע עצרתי הכל ניגשתי אליו וביקשתי ממנו שיראה לי את הדרך להשתפר, ולהפוך לחלק מהם, אדרנלין כושר קרבי ומי שמחר יוביל אותי לעבור את גיבוש שייטת בהצלחה, מסלול הכשרת הלוחם של היחידה, והמבצעים שיגיעו בסיומו.
דברי מגבש השייטת
אתה, הצעיר שבחבורה או כל מי שלא חלק מאדרנלין כושר קרבי מבקשים את התוצאה הסופית ולא את הדרך, לעניינו, העבודה הקשה אותה הם חווים על בסיס יומיומי. אתה וכל מי שלא חלק מאיתנו, נחשפים לתוצאות חסרות תקדים ומנגד שוכחים שכל מי שעובד תחתינו חווה נפילות, תקומות, סבל כעס ואף תסכול שנובעים מאותן נקודות קיצון מבוקרות איליהן אנחנו מכניסים אותם במכוון, כמו זו שפגשת לפני רגע ועמדת חסר למולה.
לא אתה עמדת איתן למול קורס הכשרה שמחייב עצבים מברזל בעקבות הידיעה שרק הראויים יזכו לסיים אותו עד הסוף, הם עשו זאת, חניכנו, משתתפי הקורס. קורס שלפי סטטיסטיקות מדויקות, חצי ממועמדיו פרשו או הופרשו בעוד הם, הנכונים מכל, המשיכו להסתער קדימה, לכן אסכם לך את זה מאוד בקצרה, כרגע, רצון הוא לא מספיק טוב, רצון הוא רגש, ורגש בא והולך, וביום שתחליף את הרגש בשכל, תבין את הרציונל והוא התמדה של ברזל, אז ורק אז יהיה על מה לדבר.
אני מוכן להתמיד, השאלה היא איך עושים זאת בצורה נכונה?
אתה חייב להשתייך, לתת לאנשי המקצוע המובילים בתחום ספציפי זה, לסלול לך דרך, וזו אני מדגיש, תוך התבטלות גמורה לפניהם, לפנינו לצורך העניין, לפחות בכל מה שקשור בתחום הכנה זה.
לא מעט הגיעו אלינו בבקשה לעבור את גיבוש מטכ"ל או גיבוש שייטת ובידיעה שאלו תכני קצה אותם בודדים מסיים שלא לדבר על לעבור בהצלחה, לא מעט גם לא שרדו בעקבות כך, בעקבות שלא ידעו להכיל את העובדה הפשוטה שהגעתם על-מנת להתמודד למול התחרות האגרסיבית ביותר ולשם כך אתם צריכים את ארגז הכלים המתאים לסוג מיונים אלו, ארגז שאת כל כליו תצליחו ללמוד רק באמצעות כך שתהפכו לחלק מהגוף הבלעדי שייסד אותו, אדרנלין כושר קרבי.
אני מוכן להתבטל, מה השלב הבא?!
אדרנלין היא חברת הכשרות שלקחה את נישת ההכנה ליחידות המיוחדות צעד אחד קדימה, הם היחידים שעוסקים בכך והבלעדיים שמתחייבים לתוצאות שבסוף הדרך, את זו יעשו לאחר שתעבור בהצלחה הליך קבלה קפדני במועד כניסתך למערך, כדי למצוא האם יש בך את הפוטנציאל לסיים בהצלחה מסלול הכשרה טובעני ומבטיח שימקסם את כלל היכולות איתן הגעת, מרמת היכולות הפיזיות והמנטליות ועד לעבודה בפן המחשבי והחברתי כאחד.
כל אלו ועוד תבצע בתוכנית העבודה השגרתיות, ימי השיא המדויקים, באחד מהם אנחנו בדיוק משוחחים, סאגות הכשרה ייעודיות, סדרות הניווטים והקרב מגע האקסקלוסיביים, ושלב הכנת המכין שיבטיח לך את טקס הסיכה המיוחל.
כדי לצלוח את כל אלו ולהפוך לחלק מבוגרינו שהעפילו את גיבוש מטכל וגיבוש שייטת בהצלחה והתקבלו ליחידות אותן ביקשו, אנו נדרוש מכם להתנהל תחת נהלים נוקשים של סדר ומשמעת, ואף נדיח את מי שימצא לא מתאים, לא לחינם אנו מקוטלגים כחברה להכשרות ולא עוד חוג כושר קרבי.
לסיכום, אם אתה מוכן להליך קפדני שכזה שיעניק לך את כל עולמות התוכן המתבקשים, אנשי המקצוע המובילים בענף ההדרכות הביטחוניות יוצאי יחידות העלית, מסלול הכשרה שהורכב על-ידי ארבע אגפים מיוחדים, ואלו למול אחוזי ההצלחה הגבוהים מכל, ובידיעה שזה יהיה קשה מנשוא, אתה זקוק לנו, לאדרנלין כושר קרבי.
את כל מה שהוא הסביר לי על רגל אחת הפכתי למציאות נרקמת, הגשתי מועמדות עברתי את מבחני הקבלה ולבנות ההכשרה שהגיעו לצידו, אלו שהעניקו לי את ארגז הכלים לצאת ולעבור יום סירות, כדי להגיע לגיבוש שייטת ולחתום אותו בהצלחה מסחררת, כדי שהיום אעמוד כאדם החלש החזק ביותר ביחידה, האדם שנשבר ועמד כחלש מכולם, למי שמוביל צוות לוחמים ביחידה.
חברים אם גם אתם מכירים שאתם שונים ורק צריכים את האדם הנכון להוביל אתכם דרך, הכתובת כבר מונחת על הקיר, הצטרפו אליהם וגם אתם תהפכו חלום עבר, לעתיד מזהיר, הצטרפו לאדרנלין כושר קרבי עוד היום, כי מחר כבר מאוחר מידי.

סימולצית אדרנלין צוות שייטת [צילום: עדי אבלס]
תאריך:  07/07/2021   |   עודכן:  28/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il