X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חופשה קצרה
כל אחד מאיתנו זקוק לחופשה, אך במרוץ החיים הדבר אינו קורה לעיתים תכופות. אך לעיתים בן-הזוג מחליט לקחת יוזמה ולתאם חופשה קצרה בהפתעה ללא ידיעתה של בת-הזוג. הוא עסוק בתיאום כל המהלך הלוגיסטי שיאפשר את הנסיעה כדי שהם ייהנו מחופשה אמיתית ומצבירת כוחות להמשך הדרך. מיקומה של החופשה הוא בדרך-כלל חשוב, אך במקרה הזה הנקודה החשובה היא ההפתעה ובן-הזוג עשה כל שניתן כדי למצוא מקום שישלב רוגע, שלווה וגם נופים מרהיבים.
במועד שתואם עבור חופשה קצרה, הוא מודיע לה על משימת אריזת מזוודה כי זה הזמן לצאת לחופשה! ההפתעה היא עצומה והיא מכינה במהירות במזוודה בגדים, כפכפים, דיאודורנט, שמפו נגד קשקשים, בגד ים וכמה פריטים קטנים נוספים ומהר מאוד הם יוצאים לדרך. רק במהלך הנסיעה הוא מספר לה שתיאם את הכל מראש, את בית המלון, סבא וסבתא יהיו יומיים עם הילדים הקטנים לאחר הגן והבוס בעבודה לא ידאג, כי בן-הזוג תיאם איתו מראש את ימי החופשה שלה.
חופשה קצרה ומושלמת
בית המלון היפהפה באמצע היער הייחודי קיבל את פני הנופשים וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. מלון מעוצב הן במבואה והן בחדר הובילו להכרה הבטוחה, שהם הגיעו לאחד המקומות יוצאי הדופן בנראותם.
התחנה הראשונה שלהם הייתה במתחם הספא, שם הם זכו לעיסוי מקצועי שהוזמן מראש, הרגישו את כל אחד מהשרירים ובתום העיסוי חשו אנרגיות עצומות של חיוניות. זה הזמן להירגע בג'קוזי המפנק ולהשתכשך בבריכת השחייה הענקית. הכל קורה ברוגע, אין צורך כרגע לטפל בילדים, בענייני הבית או למהר לעבודה. התחושה היא שהזמן עצר מלכת ובני הזוג מבלים נפלא במהלך חופשה קצרה שמאפשרת להם לנוח מהחיים המהירים שלהם ביום יום.
הקולינריה בבית המלון
צוות השפים והטבחים מודעים לחשיבות הרבה של הפאן הגסטרונומי על הצלחתה של החופשה ולכן הם מציעים שפע של מאכלים ומטעמים. המגשים האסתטיים שמונחים על הדלפקים מכילים מעדנים שהאחד טעים יותר מהשני ולאט-לאט בני-הזוג טועמים חלק מהם ונהנים מארוחה ברמה גבוהה מאוד של אוכל טרי ובטיב מעולה.
טיולים קצרים בקרבת בית המלון
חופשה היא זמן נפלא לטייל בסביבה של בית המלון, לצעוד בסמטאות של עיירות ציוריות, ליהנות מהזרימה של נחל קרוב או של מפל שוצף שלא נח לרגע. לטייל בין השדות ולקפוץ למוזאון מרתק או לתערוכה של רכבי אספנות.
הפינוקים של בית המלון
אפשר לשבת בג'קוזי המעולה שקיים בתוך החדר, עם שתי כוסות של יין משובח או שמפניה ולהביט קדימה אל הנוף הפסטורלי שממוקם למרגלות בית המלון, הן אם מדובר באגם יפהפה, יער, שדות או כל פיסה אחרת של נוף, קשה להסיר את העיניים ממנו ואפשר לשבת שם שהות ולחלום כי חופשה קצרה זו תימשך לעד.

תאריך:  07/07/2021   |   עודכן:  07/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il