X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: גיל פרינט]

בית דפוס כמו שהיינו רגילים אליו בעשרות השנים האחרונות, נהג לקבל הזמנות של לקוחות לביצוע מוצרי דפוס, בתחילה על-ידי התייצבות הלקוח בבית הדפוס ופגישה עם בעל בית הדפוס או עם גרפיקאית, כדי להגיד באופן בלתי אמצעי מה בעצם הוא רוצה להדפיס, אחר-כך נעשה הדבר באמצעות מכשיר הטלפון ואז... הגיע האינטרנט.
באתרי אינטרנט של בתי דפוס השונים ניתן לבצע הזמנת דברי דפוס אונליין של מגוון מוצרי דפוס ולא רק הדפסת חוברות. אתר אינטרנט שהוא למעשה בית דפוס אונליין, מקבל את כל הזמנתו של הלקוח, כשכבר הוגדרו בה כל הפרטים הדרושים לביצוע ההזמנה כגון: סוג וכמות הפריטים המודפסים, גודלם, צבעם, סוג הנייר הרצוי להדפסה, גופן ועוד.
תהליך ההזמנה של בתי דפוס און ליין נבנה מתוך ניסיון רב שנים של הזמנות מוצרי דפוס של בית דפוס רגיל ובהתאם לתסריט ולסדרת שאלות מנחות הנשאלות בדרך כלל בהזמנות עבודה של בתי דפוס רגילים.
בחלק קטן מהמקרים שאלות מנחות דרך הטלפון יספיקו כדי לבצע הזמנה מלאה On Line ללא צורך אפילו בשיחה אחת נוספת בין המזמין לבין נציג בית הדפוס, למעט מקרים בהם נדרשים עיצוב או גרפיקה מיוחדת. לרוב פחות מומלץ להסתמך רק על האינטרנט. על-מנת לבצע היטב את העבודה, חשוב לערב חברת הפקות דפוס אשר שולחות נציג מקצועי משלהן לפיקוח ובקרה על העבודה בבית הדפוס.
על מה חשוב להקפיד גם ב-2021?
כמה מהפרמטרים החשובים ביותר בעולם הדפוס הם כמובן סוג הנייר וסוג הגימור. סוג הנייר משפיע מאוד על האופן בו ההדפסה נראית. נייר כרומו לדוגמה, יוצר הדפסה מאוד מדויקת בשל היכולת שלו לשמור את הדיו בנקודות קטנות.
נייר נטול עץ או נייר ממוחזר, ייצרו מראה שונה ופחות חלק.
נייר כרומו, למשל, הוא נייר עבה ומבריק העשוי שבבי עץ ולעיתים גם מחומרים נוספים כגון: כותנה, פשתן, ועוד. ניתן לבחור בשני סוגים - מט ומבריק. העובי שלו הוא בדרך-כלל בין 80 ל-350 גרמים וברור שהנייר עבה יותר, מחירו יקר יותר והוא נחשב ליוקרתי יותר.
התכונות שלו מתאימות מאוד להדפסת מגוון רחב ביותר של מוצרי דפוס כמו למשל: הזמנות לאירועים, קטלוגים, עלונים שונים בעיקר לצרכי פרסום, כרטיסי ביקור וכמובן עיתונים ומגזינים.
סוג נייר זה מכיל שני סוגי ציפויים: האחד סינטטי כמו: עמילן, PVC והשני מחומרים טבעיים. תפקיד הציפוי הוא כפול - לתת עמידות וקשיחות וכן לשוות לנייר מראה לבן ונקי. רבים חושבים שניתן לבצע הדפסת חוברות במראה יוקרתי בקלות, על-ידי הזמנה פשוטה בבית דפוס וזהו אך ניתן להגיד ללא ספק כי הדפסת חוברות הינה משימה לאנשי מקצוע וחברות המתמחות בהפקות מוצרי דפוס, כמו גיל פרינט הפקות דפוס. רק כך ניתן להבטיח הדפסת חוברות באיכות גבוהה, בעמידות בלתי מתפשרת וברמת גימור מקצועית במיוחד.

תאריך:  08/07/2021   |   עודכן:  08/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il