X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הודיע על סגירת העסקה עם חברת התרופות, שבמסגרתה יוקדם המשלוח של כ-200 אלף מנות מספטמבר: "זה מבטיח מלאי רציף של חיסונים" הממשלה בוחנת הקמת מפעל חיסונים בישראל ייצור עצמאות חיסונית כחול לבן
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע (יום א', 11.7.21) בפתח ישיבת הממשלה החמישית על סיכום עם חברת התרופות פייזר להקדמת משלוח החיסונים שאמור היה להגיע בספטמבר-אוקטובר - לחודש אוגוסט. "מזה מספר שבועות אנחנו פועלים גם בתחום החיסונים. הבוקר אני שמח לבשר, שאחרי שורת שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, סגרנו אתמול בלילה עסקה להקדמת משלוח החיסונים הבא, לאחד באוגוסט. יחד עם הקיים, זה מבטיח מרגע זה מלאי רציף של חיסונים במדינת ישראל, אמר בנט.
בנט ביקש להדגיש בדבריו כי יש חיסונים לכולם. "גם מנה ראשונה יש לנו כרגע במלאי, וגם מנה שנייה תגיע, כאמור, בתחילת אוגוסט. לכן, מי שעוד לא התחסן - בעיקר צעירים אבל גם מבוגרים, תצאו היום להתחסן. כל אחד שמתחסן שומר גם על עצמו, גם על סבא וסבתא, וגם מאפשר למדינת ישראל להמשיך להתנהל בשגרה, ללא סגרים. לכן אני מבקש - תצאו להתחסן."
הוא הודה לשר הבריאות ניצן הורוביץ ולצמרת משרד הבריאות על חלקם בעסקה: "ביחד תפרנו את העסקה הזו וביחד תפרנו את עסקת החילופים הראשונה בעולם בחיסון פייזר עם קוריאה הדרומית. ואני שמח לבשר שהם בדקו ואישרו שהחיסונים תקינים, לכן נקבל בחזרה 700 אלף חיסונים בחודשים הקרובים כדי להבטיח רצף מלאי חיסונים".
עוד הודיע בנט כי "בישיבת הממשלה אנחנו נאשר בחינה של הקמת מפעל חיסונים בישראל, כדי לייצר לנו עצמאות חיסונית כחול לבן, ללא תלות באחרים, גם במסגרת אירוע קורונה וגם לקראת פנדמיות עתידיות. צריך להבין - פנדמיות הן מנת חלקו של העולם מכאן ואילך, גם בעבר. אנחנו חייבים להיות ערוכים לזה."
בנט הבהיר כי מטרת הדיונים על האירועים רבי המשתתפים כרגע היא "להסדיר" ולא לבטל אותה. "במקביל נערכים לפתיחת שנת הלימודים וחגי תשרי. אין שום סיבה להגיע לדקה ה-90 ואז לשלוף החלטות חפוזות כמו שראינו בעבר".
במהשך דבריו התייחס רה"מ גם למצב בלבנון ואמר כי היא נמצאת על סף קריסה. כ"מו כל המדינות שאירן משתלטת עליהן, והפעם אזרחי לבנון משלמים את המחיר. צריך להבין, אזרחי לבנון משלמים מחיר כבד בגלל ההשתלטות של אירן על המדינה. אנחנו עוקבים שם מקרוב אחרי המצב, גם שר הביטחון ושר החוץ, ואנחנו נמשיך להיות דרוכים. אתמול צה״ל ומשטרת ישראל תפסו אקדחים שהוברחו לישראל בשווי מיליוני שקלים - זו כמובן דוגמה אחת מיני רבות. אנחנו כאמור, נמשיך לעקוב."
בסיכום דבריו התייחס בנט לחודש אב ואמר: "נכנסנו לחודש אב, בו נחרבו שני הבתים הלאומיים הקודמים שלנו - בגלל שנאת חינם. בגלל שהוויכוחים הפכו להיות אישיים, רעילים ולא לשם שמיים. בגלל שחוסר הסכמה בין קבוצות שונות הפך להיות איבה בין כתות שונות. בפעמיים הקודמות הממלכה היהודית לא צלחה את העשור השמיני. הפעם אנחנו נחושים לשמור על הבית הלאומי שלנו, על מדינת ישראל. לא רק לצלוח את העשור הנוכחי שהוא השמיני - אלא להיות פה לנצח. בשנאת חינם נחרבה ירושלים, באהבת חינם היא נבנית בעצם ימים אלה".
בנט הודה למשתתפים בישיבת הממשלה ואמר:: ביחד אנחנו החזרנו את ישראל למסלול של עשייה, של שיתוף פעולה, שמתמקד בציבור ובמה שחשוב לו. אני גם רוצה להדגיש, אנחנו ממשלה של כל אזרחי מדינת ישראל ושל כל עם ישראל, ללא קשר למפלגות שמיוצגות בממשלה. אנחנו נמשיך לדאוג לכולם ונמשיך לייצג את כולם. תודה רבה".

תאריך:  11/07/2021   |   עודכן:  11/07/2021
+דיון בוועדת הכספים יידחה בשל חשיפה לחולה מאומת
21:50 11/07/21  |  עידן יוסף

הדיון בנושא 'הזינוק במחירי הדיור בישראל' שאמור היה להתקיים מחר (ב') בוועדת הכספים הזמנית יתקיים במועד אחר. זאת, בעקבות חשיפה לחולה קורונה מאומת בלשכת גורם שאמור היה לסקור את הנושא בפני הוועדה, והצורך בבדיקות קורונה מצד באי הלשכה, נדחה הדיון וייקבע מועד חדש.

+התחדשה האפשרות לקבוע תור לחיסונים לבני 12 ומעלה
20:57 11/07/21  |  עידן יוסף

משרד הבריאות מעדכן כי לאחר שהובטחה הקדמת האספקה של חיסוני פייזר לתחילת אוגוסט, ממחר תחודש האפשרות לקבוע תור לחיסונים במנה ראשונה בקרב בני 12 ומעלה המעוניינים להתחסן.

+בעקבות העלייה בתחלואה: יחידת קורונה חדשה במרכז הרפואי לגליל
18:22 11/07/21  |  איציק וולף

אחר הצהריים נפתחה מחדש במרכז הרפואי לגליל בנהריה יחידת קורונה ייעודית לשם טיפול בגל התחלואה הגואה, שאת אותותיו מרגישים במרכז הרפואי.
מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, הורה על פתיחת יחידת הקורונה לאחר שהיה צורך באישפוזם של שבעה חולים חדשים, כולם סובלים מתסמיני קורונה בדרגה קלה ובינונית. כמו כן הוסיף פרופ' ברהום, כי המרכז הרפואי ערוך להתפתחויות נוספות, ככל שיהיו כאלו.

[צילום: המרכז הרפואי גליל]
+קבינט הקורונה יתכנס ביום שלישי במשרד רה"מ
13:32 11/07/21  |  מירב ארד

ועדת השרים למאבק בנגיף הקורונה (קבינט הקורונה) תתכנס ביום שלישי הקרוב, בשעה 19:00, במשרד רה"מ בירושלים.

+מפולת שלגים באמצע הקיץ
10:21 11/07/21  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה

הכסף זורם, והבורסה ממשיכה לעלות ולעלות  ▪  כולם מרגישים עשירים, וטוב לנו  ▪  הממשלה מדפיסה כסף ומזרימה אותו לשוק  ▪  מישהו אומנם יצטרך להחזיר את כל הכסף הזה, אך דיה לצרה בשעתה

חוזרים לחיים [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר גרוטו / Itamar Groto  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה בר סימן טוב  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משלוח החיסונים לקורונה מפייזר יוקדם לאוגוסט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
ארי בוסל
הכסף זורם, והבורסה ממשיכה לעלות ולעלות    כולם מרגישים עשירים, וטוב לנו    הממשלה מדפיסה כסף ומזרימה אותו לשוק    מישהו אומנם יצטרך להחזיר את כל הכסף הזה, אך דיה לצרה בשעתה
איציק וולף
שר הבריאות הודיע שמהבוקר יכולים מדוכאי חיסון - דוגמת מושתלי איברים - לקבל מנת דחף שלישית של החיסון נגד נגיף הקורונה    מתן מנה שלישית לכלל האזרחים - בבדיקה    כ-200 אלף בני נוער התחסנו במבצע החיסונים
איציק וולף
בסוף השבוע עבר המועד האחרון שבו ניתן היה לקבל את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה מתוצרת פייזר    מתחסנים חדשים שאינם בני נוער יוכלו להתחסן בחיסוני מודרנה    משלוח של 700 אלף מנות חיסון חדשות מתוצרת פייזר צפוי להגיע בספטמבר-אוקטובר
עידן יוסף
גם מחלימים ומחוסנים הנכנסים ארצה יידרשו לבידוד, אא"כ הציגו תשובה שלילית לקורונה    עם זאת, המגיעים מ-16 מדינות יחויבו בבידוד מלא    לרשימת המדינות שאליהן אסור לטוס יתוספו מיום שלישי בלארוס ואוזבקיסטן
עידן יוסף
המפעל, אם יוקם, יידרש לייצר תכשירים רפואיים, תוך מתן עדיפות לייצור חיסונים באופן רציף לשיווק מסחרי רגיל    למפעל תהיה יכולת להתאים את פעילותו לייצור חיסונים בזמן חירום ובעדיפות לייצור בטכנולוגיות שונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il