X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעופות הקפואים - לא צפוי מחסור הסיבה למחסור: היעדרות צפויה של עובדים במשחטות בשל הצום והסמיכות לחג הקורבן משרד החקלאות ממליץ לצרכנים להיערך מבעוד מועד לרכוש עוף טרי בסוף השבוע של ה-16-15 ביולי
▪  ▪  ▪
[צילום: משה שי/פלאש 90]

במסגרת מעקב משרד החקלאות ופיתוח הכפר אחר אספקת המזון הטרי בישראל, עלה כי השנה נוצר רצף מועדים - צום ט' באב (18.7.21) ובצמידות אליו חג הקורבן המוסלמי (החל ב-19.7.21) שעשויים ליצור מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק. בצום ט' באב אין שחיטה במשחטות ההכשרות, ובחג הקורבן שמתחיל ביום למחרת וחופשתו נמשכת עד לסוף אותו שבוע גם לא מתקיימת שחיטה ברוב המשחטות.
במשרד החקלאות מסבירים כי בכל שנה המשחטות מצמצמות את השחיטה בתשעת הימים הקודמים לצום ט' באב, בגלל שחלקים מהאוכלוסייה נמנעים מאכילת בשר בתשעת הימים. אך השנה, בשל צמידות הצום לחופשת חג הקורבן, המשחטות נערכות לעבודה בתפוקה מקסימאלית בשבוע הקודם לצום. עם זאת, לאור העובדה כי במהלך כל השבוע שבין 18.7.21 ל-25.7.21 לא צפויה פעילות במשחטות לאור חופשת חג הקורבן, צפוי מחסור בעוף טרי בלבד בכל אותו שבוע.
במשרד החקלאות ופיתוח הכפר מציינים כי בעופות קפואים לא צפוי מחסור, ואף קיימים עודפים לאור חיי המדף הארוכים של המוצר, לעומת עופות טריים, שחיי המדף שלהם עומדים על כחמישה ימים. לאור הגברת פעילות המשחטות טרום צום ט' באב, יהיה מלאי מספיק של עופות טריים כדי לכסות את הביקוש הצפוי בשבוע שלפני ט' באב (18.7.21). משרד החקלאות ממליץ לצרכנים שמעוניינים בכך לרכוש עוף טרי בסוף השבוע של ה-16-15 ביולי. אספקת העוף הטרי צפויה להתחדש ברשתות השיווק ב-25 ליולי.

תאריך:  12/07/2021   |   עודכן:  12/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפוי מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המכרזים לתפקידי פרקליטים ומשפטנים יוקפאו לפחות לשלושה חודשים; הצדדים יקיימו מו"מ במטרה "להביא לפתיחת תפקידים משפטיים לפרקליטים ולמשפטנים כאחד"
מירב ארד
"המסר עבר והגענו להבנות"    ח"כ וליד טאהא חשף את רשימת הדרישות ולא שלל הצבת אולטימטום נוסף: "מקווה שלא, אבל אם צריך - זה יקרה"
מירב ארד
הכתובת בת ה-3,100 שנה התגלתה ליד קריית גת    הארכיאולוגים: "כינויו של השופט גדעון בן יואש בתנ"ך היה ירובעל, אך אין לדעת אם הכלי שעליו נכתבה הכתובת בדיו, היה שייך לו"
עידן יוסף
הממשלה מקדמת את הארכת הפז"ם של חיילים בשירות הצבאי ל-32 חודשים במקום 30 כיום    הסיבה: מחסור בכוח אדם, בעיקר ביחידות הלוחמות ובמסגרות תומכות הלחימה והמקצועות
עידן יוסף
ועדת החוקה החלה לדון בחוק לקביעת מנגנונים לשימור הפריטטיות וקיום הרוטציה    יו"ר הוועדה: "ככל שפסק הדין של בית המשפט העליון יקרין על ההסדרים שבהצעת החוק, הדברים יילמדו ויישקלו ויינתן להם משקל ראוי בדיוני הוועדה"    אוחנה: "להזדעק נגד הצעת החוק הזו שמחזקת את הממשלה על חשבון הכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il