X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: ערוץ כנסת]
דיון 40 חתימות במליאת הכנסת

בנט: הליכוד אנרכיסטים, חמוצים חדשים

ראש הממשלה נפתלי בנט חיקה את קודמו בתפקיד מעל דוכן הנואמים בכנסת וטען שחברי הליכוד הפכו ל'חמוצים חדשים' שאינם יכולים לפרגן על כך שמתקנים את הכשלים שלהם עוד האשים אותם באנרכיזם "הדבר היותר חמור זה שאתם מתנהגים כאנרכיסטים, אנרכיסט זה אדם שרוצה שהמדינה שלו תישרף כדי לפגוע בה"
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, תקף את קודמו בתפקיד ואת מפלגת הליכוד וכינה אותם 'אנרכיסטים' ו'חמוצים חדשים'.
"אני יושב פה והקשבתי בקשב רב לנאומים המעמיקים והמחכימים של ח״כ גלנט, של ח״כ סמוטריץ, של ח״כ גלית דיסטל, והתמונה הולכת ומתבהרת - ח״כ נתניהו, ח״כ דיסטל וסמוטריץ, הפכתם לחמוצים החדשים. את מה שאתם הזנחתם - אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים. ח״כ יריב לוין, ח״כ מאי גולן, ח״כ ניר ברקת, נכנסתם כ״כ מהר לתפקיד החמוצים שגם כשאתם רואים דברים נפלאים קורים אתם לא יכולים לפרגן", אמר (יום ב', 12.7.21) בדיון שהתקיים במליאת הכנסת. "ח״כ נתניהו פחד, שבוע אחרי שבוע, לקיים מצעד דגלים, והוא דחה ודחה ופחד ואז קיימנו. קיוויתי לראות מחירות כפיים. כלום. רק קיטרתם. כי אתם החמוצים החדשים. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, השר ניצן הורוביץ, השר בני גנץ ואני - סגרנו את זה. קיוויתי לראות מחיאות כפיים, ורק חמיצות״.
"הדבר היותר חמור זה שאתם מתנהגים כאנרכיסטים, אנרכיסט זה אדם שרוצה שהמדינה שלו תישרף כדי לפגוע בה. כמו באגדת החלילן מהמלין, דיכטר, איך הרמת יד נגד חוק האזרחות? אתה לא מתבייש? אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו", אמר.
לדבריו, בניגוד לנתניהו שפעל כדי לקבל קרדיט על כל הישג של אחד משריו, הוא לא מכנס מסיבות עיתונאים שבהן הוא מייחס לעצמו הישגים. בהקשר זה ציין את השיחה שהייתה לו עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, וטען כי אם נתניהו היה במקומו הוא כבר היה טוען שרק בזכות הקשרים האישיים שיש רק לו - הצליחה ישראל לקדם את משלוח החיסונים.
בדיון הודה בנט בסרקזם ליו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', וכינה אותו "אדריכל ויוצר ממשלת האחדות". "אני רוצה להודות לאדריכל ליזם ליוצר ממשלת האחדות בצלאל סמוטריץ'. בזכות הטיפוס על העץ שלו קמה הממשלה", אמר. לדבריו, בליכוד בנו במשך שנתיים בנו מערכת יחסים עמוקה ורצינית עם מנסור עבאס וראו בו פוטנציאל פוליטי גדול, אבל הם החביאו את זה ופעילו כגנבים בחשיכה. "ללכת לפגוש אותו ולהסתיר את זה, זה אומר שאתה לא גבר. אני לא עושה דברים בחשיכה", ציין.
בתגובה לדברי בנט אמר ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, כי יש לו שאלה אחת לממשלה: "איך הצלחתם בזמן כל כך קצר לקלקל כל כך מהר את ההצלחה הגדולה שלנו במאבק נגד הקורונה?", כלשונו. "אנחנו מסרנו לכם מדינה במצב הטוב היותר בעולם, בכל העולם שיבחו את ההצלחה הכבירה שלנו. ומה עשיתם אתם עם ההצלחה הכבירה שלנו? פשוט הם בעטנו בדלי המלא", טען. לדברי נתניהו, ביום חילופי הממשלה היו בישראל תחת הנהגתנו פחות מחמישה חולים ביום, היום יש כבר 500 - פי מאה. "סגרנו מחלקות קורונה ואתם פתחתם מחלקות קורונה. אנחנו הורדנו את המסיכות ואתם החזרתם אותן", אמר.
לדברי נתניהו, ממשלתו עבדה סביב השעון כדי להביא לארץ מיליוני חיסונים. "בזכות העשייה שלנו החזרנו את ישראל לחיים אבל בזכות הכישלון שלכם אנחנו צריכים לשבת עם מסכות בכל מקום סגור ואפילו את זה אתם לא מצליחים לעשות. החיסון השלישי חייב להיות בידנו כבר עכשיו. המחיר של הקדמת החיסונים הוא אפסי, המחיר של איחור יכול להיות קטלני. החיסון השלישי כבר היה צריך להיות פה, והגיע הזמן שתתחילו להיות אובססיביים ותביאו את החיסונים", אמר.
נתניהו טען גם כי התקשורת תקפה את הממשלה במשך 12 שנים ועכשיו היא תוקפת את האופוזיציה. "שום ליטוף תקשורתי לא יסתיר את הכשלים שלכם", אמר.

תאריך:  12/07/2021   |   עודכן:  12/07/2021
+בקריאה ראשונה: אושרה הצעת חוק הכניסה לישראל בקורונה
04:35 13/07/21  |  עידן יוסף

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכניסה לישראל (הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"א-2021. בעד הצביעו 26 חברי כנסת, נגד 3.
מוצע בה לאפשר בהוראת שעה, התקפה למשך שלושה חודשים, בחינה מחדש ואישור של בקשות הארכה לרישיון לישיבת ביקור, לשם העסקת עובדים זרים בסיעוד, אשר נדחו בתקופת מגפת הקורונה. רישיונות אלה יבחנו במקרים בהם הקשר בין המטופל לעובד הזר נמשך מעל חצי שנה, בשל הסתמכות על תקופת ההיערכות הארוכה שניתנה בעקבות מגפת הקורונה, ובלבד שבעת הגשת הבקשה העובד הזר לא שהה בישראל מעל 13 שנים. כל זאת על-מנת למנוע ניתוקו של קשר טיפולי ארוך אשר יכול לגרום לפגיעה קשה במטופל.

+הכנסת אישרה הגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות
04:30 13/07/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה את תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות) (תיקון מס' 23), התשפ"א-2021. 28 תמכו ושניים התנגדו.
התקנות מאריכות את תוקפן של תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות), התש"ף-2020, הקובעות הסדרים מיוחדים להפעלתם של שדות תעופה וטיסות נוכח התפשטות נגיף הקורונה, עד ל-26.7.21.
עוד קובעות התקנות חובה על נוסע יוצא שהוא אזרח או תושב מעל גיל 16 להגיש, כתנאי לעלייתו לטיסה, הצהרה מקוונת למשרד הבריאות ולפיה אם הוא יוצא לאחת מהמדינות שהיציאה אליהן אסורה, מתקיים בו אחד החריגים המתירים את יציאתו לאותה מדינה. בנוסף נקבעה חובה על חברת התעופה שלא לאפשר עלייה לטיסה של נוסע שלא הציג הצהרה כאמור, ועבירות פליליות וקנסות בשל הפרת חובתה.

+אושר התיקון לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי
04:10 13/07/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי (תיקון מס' 5), התשפ"א-2021. בעד הצעת החוק הצביעו 36, נגד 6. כל ההסתייגויות להצעות החוק נדחו.
החוק מאריך את תוקפה של הוראת השעה המאפשרת מינוי נאמן שלא מתוך רשימות הנאמנים שיגובשו לפי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי והתקנות שהותקנו מכוחו. הוראת השעה פקעה ביום 6.7 ולכן הצעת החוק מאריכה את תוקפה באופן רטרואקטיבי.

+החיילים דחפו, וצה"ל הופך למסיע רשמי
01:31 13/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בעוד כחודש ייכנס לתוקפו הסכם בין צה"ל ומשרד הביטחון למשרד התחבורה שבו יפעיל הצבא מערך הסעים שיאפשר להרחיב מאוד את המערך בימי ראשון וחמישי ויביא להורדת עשרות אלפי חיילים מהתחבורה הציבורית הרגילה

מראות שלא יחזרו?
+הליכוד, ש"ס ויהדות התורה: הקואליציה פועלת בניגוד לתקנון
23:11 12/07/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

במכתב שנשלח על-ידי עו"ד אילן בומבך נכתב כי ההחלטה על החלוקה של המושבים בוועדות הכנסת עומדת בניגוד לסעיף 102 לתקנון הכנסת, המחייב שההרכב הסיעתי של הוועדות הקבועות יהלום את ההרכב הסיעתי של הכנסת ואת גודל הסיעות בה

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הכנסת אישרה את הרכב ועדות הכנסת
22:29 12/07/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

60 חברי הכנסת של הקואליציה אישרו את הרכב הוועדות ללא מתנגדים, לאחר שמפלגות האופוזיציה החרימו את הדיון בטענה שמדובר בהפרה של העקרונות הדמוקרטיים בחלוקת הכוח הפרלמנטרי

יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ סילמן, הערב בכנסת [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
+חובת ייצוג השווה בין המינים - על נציגי הכנסת והממשלה
17:33 12/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יוגדל ייצוגה של הממשלה בוועדה בשר נוסף, ושל הטוענות הרבנית בוועדה בטוענת רבנית נוספת  ▪  גפני: "התיקון לא משנה את המציאות, נותנים עוד מינוי לשר אלקין; למה שלא תכתבו בחוק שכל הדיינים ייבחרו לפי מה שאלקין מחליט?"

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+שלושה ח"כים חדשים מהקואליציה הצהירו אמונים
17:14 12/07/21  |  עידן יוסף

חברי הכbסת מיכל שיר סגמן (תקווה חדשה), משה טור פז וסימון דוידסון (יש עתיד), שנכנסו לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, הצהירו אמונים במליאת הכנסת.

+אושר סופית התיקון לפקודת התעבורה
17:03 12/07/21  |  עידן יוסף

לאחר שבתיקון לפקודת התעבורה לא הגיעו חברי הכנסת להמשך נימוק ההסתייגויות, ולא התקיימה הצבעה עליהן, החוק אושר.

+האופוזיציה החרימה את ישיבת הוועדה המסדרת
17:01 12/07/21  |  עידן יוסף

חברי הכנסת מהאופוזיציה יצאו מדיון הוועדה המסדרת ולא השתתפו בהצבעה החוזרת (רביזיה) על אישור הקמת הוועדות, במחאה על כך שיו"ר הוועדה הכריזה על הצבעה, אולם יושבת הראש עיכבה את תחילת ההצבעה. בהמשך, היו"ר נענתה לבקשת ח"כ רם שפע לעיכוב ההצבעה לצורך התייעצות סיעתית.

+סמוטריץ': השבוע שחלף הוכיח שאי אפשר להקפיא מצב
16:31 12/07/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בפתח ישיבת הסיעה: "אמרנו שאי אפשר באמת לשים הכל בצד ולהקים ממשלה שקופה ערכית שתקפיא מצב, בגלל אין ספור שחקנים שימשיכו לחתור לקעקע את האופי היהודי והדמוקרטי של המדינה. והנה השלל רק של שבוע אחד:
  • בג"ץ נוטל לעצמו סמכות לדון בחוקי יסוד ומקעקע את חוק יסוד הלאום ומסרס אותו באמצעות מכבסת מילים של "פרשנות מקיימת" שקורא גם אליו את השוויון המלאכותי, למרות שהמחוקק אמר את ההפך.
  • בג"ץ פוסל את התיקון לחוק הביטוח הלאומי ששולל קצבאות ממחבלים שיושבים בכלא הישראלי.
  • בג"ץ פוגע בנשים ובחלשים ופוסל חוק שאיפשר פונדקאות בתשלום במשורה ורק לנשים בסוף גיל הפריון.
  • הפרקליטות שוב מתנהלת כגילדה סגורה ששומרת על מינויים לא שוויוניים בשיטת חבר מביא חבר ומכניעה את הממשלה באמצעות שביתה אלימה ופראית.
  • שר האוצר מחליט, כביכול בתחום סמכות משרדו, לפגוע בלומדי תורה ובילדיהם בהחלטה ערכית פסולה ומעוותת.
  • דמי החסות והאלימות בצפון נמשכים ומטילים חתתם על תושבי האזור.
  • וגם בתחום המאבק בקורונה הממשלה נכשלת ומאפשרת את המשך ההפקרות בנתב"ג שמביאה אותנו להתפרצות של התחלואה בצעדי ענק."
סמוטריץ' התייחס לחוק לשלילת אזרחות ממי שהורשעו במעשי טרור נגד מדינת ישראל ואזרחיה ומקבלים קצבה מעודדת טרור מהרשות הפלשתינית, ואמר כי אם רע"ם אכן מתנגדת לטרור כהצהרותיה - הרי שגם היא תתמוך בהצעת החוק.
עוד אמר יו"ר הציונות הדתית: "שמעתי גורם בכיר בקואליציה שמסביר שרע"ם היא החרדים של הממשלה הזו. עזבו את ההשוואה הנואלת, זה בדיוק ההבדל בין ממשלה שתלויה במי שבבסיס חותרים לקידומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לממשלה שתלויה במי ששאיפתם הפוכה לחלוטין.
"הקואליציה דורסת ברגל גסה את כל מה שהיה מקובל בכנסת במשך שנים. רוב לא פרופורציונלי בנשיאות ובוועדות. ח"כ מיכל וולדיגר ששמה את הטיפול בבריאות הנפש כאבן הראשה של פעילותה הפרלמנטרית הודרה מוועדת הבריאות משיקולים פוליטיים קטנים".

+האופוזיציה תחרים ועדות הכנסת ותעתור לבג"ץ
16:01 12/07/21  |  עידן יוסף

בפגישת ראשי סיעות האופוזיציה הוחלט כי במחאה על דורסנות הקואליציה בוועדה המסדרת על הקמת הוועדות האופוזיציה לא תשלח חברים לוועדות. בכל ועדה יבוא רק נציג אחד מגוש ה-52 כדי להגיש הסתייגויות. במקביל תוגש עתירה לבג"ץ על החלטת הוועדה המסדרת (חדשות 12).

+גנץ: האגו מונח בצד והאזרחים נמצאים במרכז
15:58 12/07/21  |  עידן יוסף

יו״ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, שיבח בפתח ישיבת הסיעה את התנהלות הקואליציה ואמר: "הממשלה עובדת וזה מה שהציבור רוצה מאיתנו. השינוי מורגש באוויר, האזרחים ירגישו זאת בכל תחומי החיים. יהודים וערבים, שמאלנים וימנים, סטרייטים ולהט"בים וגם מי שבחר במפלגות שאינן בקואליציה. ביושר, בזהירות ובחשיבה על ישראל ואזרחיה נתקן, נטפל ונצעד קדימה".
על ביקורו בנתב״ג אמר: "שר הבריאות ואני הגענו הבוקר לנתב״ג כדי לבחון מקרוב את האתגרים ולמצוא להם פתרונות בשיתוף מלא של משרד התחבורה. זו רק דוגמה אחת לאגו שמונח בצד ואזרחים שנמצאים במרכז. המאבק להכנסת מערכת הביטחון למלחמה בקורונה, כפי שנאלצתי לנהל בממשלה הקודמת נראית כמו חלום רע. שותפיי לקואליציה שותפים איתי היום באותה הדרך".

+השר הורוביץ: לא יכולים לפתוח ולסגור כמו אקורדיון
15:43 12/07/21  |  עידן יוסף

יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, אומר כי סייר היום בנתב"ג עם שר הביטחון בני גנץ, והתרשם כי אין יותר תורים במתחם הבדיקות, וכי הנוסעים ממתינים לכל היותר 15-10 דקות. לדבריו, יש צורך לאכוף את הבידודים היטב כדי לפגוע כמה שפחות בשגרת החיים. "אנחנו לא יכולים לפתוח ולסגור כמו אקורדיון, וצריך לאכוף מסכות במקומות סגורים, כדי לא לסגור מקומות עבודה ולפגוע בשגרת החיים".
עוד אמר בפתח ישיבת הסיעה כי כאשר מרצ הייתה באופוזיציה היא לא טענה שהממשלה לא לגיטימית. לדבריו, היה צורך לקבל החלטות בעניין הוועדות על-אף התנגדות האופוזיציה, משום שצריך לעבוד ולהעביר תקציב.

+נתניהו: בנט - ראש ממשלה בובה ומכר את הנגב לרע"ם
15:26 12/07/21  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו בישיבת הסיעה: ״בתוך שלוש שעות בלבד בנט נכנע לאולטימטום של עבאס ומכר את הנגב לרע״ם. לבנט יש רק 6 מנדטים כראש ממשלה. כל ח״כ אנטי ציוני הוא ראש ממשלה (בפועל). בנט ראש ממשלה בובה״.

[צילום: דוברות הליכוד]
+המסדרת בחרה 8 ראשי ועדות
15:12 12/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בראשות הוועדות לביקורת המדינה, המדע והטכנולוגיה ומעמד האישה יעמדו חברי כנסת מסיעת האופוזיציה  ▪  לאחר פיצול, יוקמו שלוש ועדות נוספות שבראשן יעמדו חברות כנסת מהקואליציה

הצבעת חברי הקואליציה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  ניר ברקת / Nir  Barkat  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: הליכוד אנרכיסטים, חמוצים חדשים
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
את מי מאשימים
יהושע רזניק  |  12/07/21 19:42
2
הבריון השקרן במלוא עליבנותו
שיפון  |  12/07/21 21:09
3
המהפך בהתנהלות בנט
שפן  |  13/07/21 07:39
4
משכ"ל
dubh 123  |  13/07/21 08:29
5
הקרח עם כיפת הקסם
חרגול  |  4/09/21 11:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
יוגדל ייצוגה של הממשלה בוועדה בשר נוסף, ושל הטוענות הרבנית בוועדה בטוענת רבנית נוספת    גפני: "התיקון לא משנה את המציאות, נותנים עוד מינוי לשר אלקין; למה שלא תכתבו בחוק שכל הדיינים ייבחרו לפי מה שאלקין מחליט?"
עידן יוסף
בראשות הוועדות לביקורת המדינה, המדע והטכנולוגיה ומעמד האישה יעמדו חברי כנסת מסיעת האופוזיציה    לאחר פיצול, יוקמו שלוש ועדות נוספות שבראשן יעמדו חברות כנסת מהקואליציה
מירב ארד
היועמ"שית של הוועדה אמרה בדיון: "דבר הבעייתי בעיני, זה מספר חברי הליכוד, שמרוכזים במספר ועדות קטן, זה בולט לעין בחריגות שלו, ואם זה היה בידנו, היינו מציעים לשונותו"
עידן יוסף
ועדת החוקה החלה לדון בחוק לקביעת מנגנונים לשימור הפריטטיות וקיום הרוטציה    יו"ר הוועדה: "ככל שפסק הדין של בית המשפט העליון יקרין על ההסדרים שבהצעת החוק, הדברים יילמדו ויישקלו ויינתן להם משקל ראוי בדיוני הוועדה"    אוחנה: "להזדעק נגד הצעת החוק הזו שמחזקת את הממשלה על חשבון הכנסת"
עידן יוסף
לאחר המחאה של עבאס: הממשלה תיענה למספר דרישות של המפלגה    גורם במפלגה: לא נאפשר לקואליציה לנהל מו"מ עם הרשימה המשותפת, שיחליש את כוחנו בכנסת    ח"כ גנאים: אם הממשלה תתקוף בעזה – אעזוב את הקואליציה    הממשלה אישרה העברת רשות הבדואים למשרד הרווחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il