X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פגיעה משמעותית בשירות [צילום: שמואל וולף]
צפו פגיעה: שירות התחבורה הציבורית ידולל
בשל החג המוסלמי שיחול בימים שני עד חמישי יבוטלו קווי שירות ותופחת התדירות שרת התחבורה לא הורתה לייעל את השירות, אך הנחתה הנחיית סרק

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה מודיעה כי בעקבות עיד אל אדחא, חג הקורבן המוסלמי, שיחול בשבוע הבא, צפויים שינויים במערך קווי התחבורה הציבורית, באזורים שונים בארץ.
זוהי הפעם הראשונה שבה מוציא משרד התחבורה הודעה בעניין השינויים הצפויים בחג המוסלמי, אך בדוברות נמנעים מלציין כי השירות ייפגע, אלא נוקטים בלשון "שינויים בתדירות".
במהלך ארבעת ימי החג שיחול מיום שני (19 ביולי) ועד יום חמישי (22 ביולי), צפויים שינויים בתדירות האוטובוסים בחלק מהקווים. מדובר בהפחתה משמעותית של התדירות ובביטולם של חלק מן הקווים. בהודעת המשרד לא מצויין מה היקף השירות שיפחת, כמה קווים יבוטלו ובכמה תפחת התדירות. ככל שיגיע מידע בנושא, יעמיד אותו News1 לידיעת הציבור. גם מפעילי התחבורה הציבורית מציגים מידע חלקי באתריהם באינטרנט.
מצד אחד נופל החג על תקופת חופשת בתי הספר שבה לא מופעלים קווי תלמידים, אך מנגד בתקופה זו יש גידול במספר קווי הלילה וכן חלה תקופת "בין הזמנים", חופשת בני הישיבות שבה מתוגברים קווים המשרתים את הציבור החרדי - דבר היוצר קושי תפעולי.
שרת התחבורה ח"כ מרב מיכאלי לא הנחתה לייעל את השירות בקווים שיפעלו, אך כן הנחתה את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לתגבר את פעילות "כל קו", המוקד הטלפוני לתחבורה ציבורית (כוכבית 8787), כך שיפעל 24/6. אולם מדובר בהנחיית סרק, משום שממילא המוקד פתוח בשעות אלה בתקופת חופשת הקיץ.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הנחתה את חברות התחבורה הציבורית להיעזר בחברות ההסעים הפרטיות למשך ימי החג, במטרה לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים של התחבורה הציבורית. אולם גם בקרב המסיעים הפרטיים יש לא מעט נהגים מוסלמיים שחוגגים את החג.
הרשות הארצית קוראת לציבור הנוסעים להתעדכן מראש על לוחות הזמנים באתר המידע לתחבורה ציבורית ובאתרי האינטרנט של המפעילים השונים, ולהיערך מבעוד מועד לכל שינוי בתדירות קווי האוטובוס. רכבת ישראל והרכבת הקלה בירושלים יפעלו כסדרן וללא שינוי.

תאריך:  15/07/2021   |   עודכן:  15/07/2021
+נוסע תקף נהג אוטובוס בגלל מיזוג אוויר
18:13 15/07/21  |  עידן יוסף

נהג בקו 166 ממעלה אדומים לירושלים הותקף בידי נוסע. הנוסע דרש כי הנהג יגביר את מיזוג האוויר. לאחר שהנהג הבהיר כ זו הטמפרטורה המרבית, תבע הנוסע כי הנהג יעצור מיד. הנהג הבהיר כי לא יוכל לעצור באמצע הדרך, ואז תקף אותו הנוסע באגרופים. הנהג נפגע בפניו ונוסעת נחבלה בשל העצירה הפתאומית. השניים פונו לבית חולים. תלונה תוגש למשטרת מעלה אדומים.
איגוד ועדי תחבורה בכוח לעובדים מאיים להשבית הערב (ה') את קווי התחבורה בין ירושלים למעלה אדומים בשעות 20:00 עד 22:00, במחאה על זריקות אבנים על האוטובוסים בקווים הנ"ל. אמש נפגע נהג החברה ונחבל בעיניו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צפו פגיעה: שירות התחבורה הציבורית ידולל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
מיום שישי: גידול של עשרות אחוזים בשירותי התחבורה הציבורית בבית שמש    הקווים יופעלו באמצעות יותר מ-200 אוטובוסים חדישים, בעלי רמת זיהום נמוכה ביותר, בהם לראשונה עשרות אוטובוסים מפרקיים וחשמליים
עידן יוסף
משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, ישקיע 12 מיליון שקל בהקמת מסוף אוטובוסים בכניסה לעיר רהט, וכן מפרץ חנייה לאוטובוסים, מבנה התרעננות לנהגים ותחנות מונגשות
עידן יוסף
דירקטוריון רכבת ישראל אישר: מסחר ותעסוקה ייבנו במתחם תחנת רכבת מודיעין מרכז    רשות מקרקעי ישראל תוציא מכרז בזמן הקרוב
עידן יוסף
ראש עיריית אילת לשעבר הודיע כי יילחם כחבר ועדת הכספים נגד תוכניתו המסתמנת של ליברמן לבטל את המיזם היקר
עידן יוסף
בעוד כחודש ייכנס לתוקפו הסכם בין צה"ל ומשרד הביטחון למשרד התחבורה שבו יפעיל הצבא מערך הסעים שיאפשר להרחיב מאוד את המערך בימי ראשון וחמישי ויביא להורדת עשרות אלפי חיילים מהתחבורה הציבורית הרגילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il