X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
פגישת רה"מ והשרים עם בכירי ענף התרבות [צילום: חיים צח, לע"מ]
ראש הממשלה במפגש עם ענף התרבות:
"אין כוונה לסגור. אנחנו בעד התו הירוק"
שר התרבות: "שינינו את הפרדיגמה - ענף התרבות הוא לא הראשון להיסגר ולא האחרון להיפתח" שר הבריאות: "לא רוצים להנחית הגבלות ללא שיח אמיתי ופתוח. המטרה היא לאפשר לעולם התרבות להמשיך לפעול" 1,372 מאומתים חדשים אובחנו אתמול, שיעור החיוביים הגיע ל-1.8%

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר התרבות, חילי טרופר, שר הבריאות, ניצן הורוביץ, וסגן השר במשרד רה"מ, אביר קארה נפגשו (יום ג', 20.7.21) עם נציגי ענף התרבות, בתאטרון הלאומי הבימה, בתל אביב.
רה"מ בנט שוחח עם נציגי הענף ושמע מהם על צרכיהם, בדגש על הצעות להמשך פעילות התרבות תוך שמירה על בריאות אזרחי ישראל. המשתתפים הודו לרה"מ ולשרים על השיח ועל הנכונות לשמוע את עמדתם בנושא. בפגישה השתתפו גם מנכ"ל הבימה נעם סמל, השחקנית רותם אבוהב, השחקן עמרי זמרי, כוכבת הילדים מיקי מוכתר, מנכ"ל ארגון השחקנים והמפיקים, אבי בן הלל, מנכ"לית איגוד האמרגנים, ענבל ג'וריני, יו"ר ארגון האמרגנים יוני פינגולד, מנכ"לית תאטרון החאן אלישבע מזיא, מנכ"ל מדיטק חולון דני וייס, מנכ"ל סינמה סיטי, אבי אדרי, המפיק גיא בסר, המפיק אלירן ברדוגו, המפיק חורב הראל, מפיק הקולנוע משה אדרי וראש מנהל תרבות באר שבע, יאיר נגיד.
"מטרתנו היא להבין את העולם שלכם, וביחד לחשוב איך מצד אחד, אנחנו לא מאפשרים לעולם התרבות להפוך למדגרת קורונה, ומצד שני, לאפשר תרבות, עבודה וחיים. המגמה שלנו כממשלה היא לעשות הכל כדי לא לסגור שום דבר ולאפשר למדינה להמשיך לפעול לצד הקורונה" אמר רה"מ בנט במפגש.
בנט הוסיף: "אנחנו צריכים להבין את ההשלכות עליכם. אני לא רוצה להגיע לפיצויים כי אני רוצה שמראש לא נצטרך לסגור שום דבר, זו המטרה. אנחנו רוצים מראש לא להגיע למצב של הצורך בפיצויים, כי זה פוגע פגיעה אנושה בהכל".
שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "יש פה שיח חשוב ומכבד ביחס לתרבות וחשוב להגיד תודה לראש הממשלה ולשר הבריאות, שכאוהבי תרבות וספורט, קשובים לעולם זה אחרי שנה קשה במיוחד. נעשה הכל ביחד כדי למנוע פגיעה בעולמות התרבות והספורט. שינינו את הפרדיגמה - תרבות היא לא הראשונה להיסגר ולא האחרונה להיפתח - היא במקום לגמרי אחר ואנחנו נעשה הכל לשמור על המעמד המכובד של עולם זה. עם זאת, אנחנו מבינים שיש מגיפה ועלינו ללמוד לחיות לצד הקורונה - אנחנו לא פה כדי לסגור, אבל אנחנו גם לא כאן כדי לעצום עיניים. נפעל ביחד כדי לאפשר לעולם התרבות להמשיך לפעול בצורה בטוחה לטובת כלל אזרחי ואזרחיות ישראל".
שר הבריאות, ניצן הורוביץ אמר במפגש: "התרבות היא חלק בלתי נפרד מהחיים. אני יודע מה עבר עליכם בשנה וחצי האחרונות. אני מכיר זאת ברמה האישית ויודע כמה זה היה קשה, בן זוגי הוא איש תרבות. מה שקורה היום לא היה בעבר. אנחנו כאן לשמוע אתכם. אנחנו לא רוצים להנחית הגבלות ללא שיח אמיתי ופתוח. המטרה היא לאפשר לעולם התרבות להמשיך לפעול. צריך לעשות זאת בצורה בטוחה ואחראית כדי להבטיח מקסימום שמירה על הבריאות במינימום הגבלות".
סגן השר במשרד רה"מ, אביר קארה: "לפני שנה, המצב היה אחרת, התחושה של העצמאיים ושל עולם התרבות הייתה שהשאירו אותם לבד ומאחור. בדיוק בגלל זה זימנו היום פגישה עם נציגי עולם התרבות, על מנת, לעבוד יחד ולמצוא פתרונות בעקבות זן דלתא של נגיף הקורונה. הדרך הנכונה היא רק בשיתוף פעולה עם העוסקים בעולמות התרבות, מתוך מקום שחשוב לנו לומר איך ׳כן׳ ולא איך ׳לא׳- רק ככה נוכל לנצח את הקורונה, ביחד".
הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול (יום ב') אובחנו 1,372 מאומתים לנגיף הקורונה, שיעור החיוביים הגיע ל-1.8% - הגבוה ביותר זה ארבעה חודשים. מספר החולים קשה ירד ביחס לשלשום,ועומד כעת על 62, 10 חולים מונשמים.
ממחר - תחל אכיפת "התו השמח"
במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה יחלו ביום רביעי (21.7.21) משטרת ישראל ופקחים בשיתוף המרכז לשלטון מקומי, לאכוף את ה׳תו השמח׳ באולמות אירועים במתכונת של הגעה לאולמות השמחה טרם האירועים, ווידוא עם מנהל האולם שמתבצעת בדיקה של כניסת אורחים על-פי ה׳תו השמח׳ וכן הימצאות של רפרנט ממונה קורונה באולם, שלו אחריות ישירה על ביצוע ההנחיה.
הכוחות הפועלים באחריות המשרד לביטחון הפנים יבצעו בדיקות כדי לוודא מילוי אחר ההנחיות מצד מנהלי האולמות. יש לציין כי האחריות על מימוש התו השמח היא על בעלי האולמות ואם משטרת ישראל או הפיקוח העירוני ימצאו כי האולם אינו פועל על-פי ההנחיות תופעל אכיפה כלפי בעלי האולמות.

תאריך:  20/07/2021   |   עודכן:  20/07/2021
+תקנות התו השמח: 10,000-1,000 שקל קנס למפרים
03:57 21/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מתווה התו השמח שנכנס לתוקף בחצות ישיב את המגבלות על האירועים אחרי תקופה ארוכה שבה הם התקיימו ללא פיקוח, אך לא כל בתי עסק מחויבים לו

שר הבריאות ניצן הורוביץ [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+סרבני מסכות ושאר חכמולוגים
12:14 20/07/21  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

שואל אני את עצמי - מה עם הערבות ההדדית, מה עם המודעות של אנשים אינטליגנטים שבעניין הזה דווקא מוצאים לנכון לתרץ ולהתפלפל אל מול העובדות? מה עם המדע ועם המידע הבדוק המתפרסם כיום ברבים, מה עם החולים, עם בתי החולים, עם עמלם ומסירות הנפש של הצוותים הרפואיים, מה עם המתים?

משחקים בחיים [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+אזהרת מסע לבריטניה - לרמה הגבוהה ביותר
11:44 20/07/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

אזרחים האמריקנים מתבקשים שלא להגיע לבריטניה  ▪  האזהרה מתייחסת לסיכון הגבוה ביותר לחלות בנגיף הקורונה  ▪  המרכז לבקרת מחלות ה-CDC פרסם מוקדם יותר אזהרת מסע משלו

[צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אין כוונה לסגור. אנחנו בעד התו הירוק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
בעז שפירא
שואל אני את עצמי - מה עם הערבות ההדדית, מה עם המודעות של אנשים אינטליגנטים שבעניין הזה דווקא מוצאים לנכון לתרץ ולהתפלפל אל מול העובדות? מה עם המדע ועם המידע הבדוק המתפרסם כיום ברבים, מה עם החולים, עם בתי החולים, עם עמלם ומסירות הנפש של הצוותים הרפואיים, מה עם המתים?
מירב ארד
אזרחים האמריקנים מתבקשים שלא להגיע לבריטניה    האזהרה מתייחסת לסיכון הגבוה ביותר לחלות בנגיף הקורונה    המרכז לבקרת מחלות ה-CDC פרסם מוקדם יותר אזהרת מסע משלו
איתמר לוין
שלושה גורמים עיקריים שינו את דעתם של המהססים, מדווח ניו-יורק טיימס: הוכחות שהחיסון בטוח, לחצים של ידידים ובני משפחה, והתועלת המעשית שבהתחסנות
איציק וולף
האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים ממליצה לחייב את כל הילדים לעטות מסיכות נגד קורונה בעת החזרה ללימודים בסוף חופשת הקיץ לשנת הלימודים החדשה
עידן יוסף
לאור התחייבותם של חברי הכנסת להקפיד הקפדה יתרה על עטיית מסיכות, החליט יו"ר הכנסת להעתר, לפי שעה, לבקשת חברי הכנסת ולא להושיב אותם ביציע    באופוזיציה מעוניינים להושיב את ה"נורווגים"    נדחתה הבקשה למנוע קיום ישיבת הממשלה בכנסת
רשימות נוספות
וריאנט דלתא מכה בוול סטריט  /  איציק וולף
המטרה: לפתוח את שנת הלימודים בצורה חלקה  /  מירב ארד
שיעור החיוביים עלה לכ-2%  /  עידן יוסף
צרפת וגרמניה קרובות לחובת חיסון  /  איתמר לוין
המציל תוכי אחד...  /  רחלי בן-צור
קציר יומי  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il