X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערך העירוני מציע מגוון מסלולי מנויים, אפשרות לרכישת נסיעה בודדת וכן הנחות ייחודיות לבעלי כרטיס ירושלמי יוצע שירות ייחודי של שבב דיגיטלי עבור הרוכשים מינוי שנתי, שאינם מחזיקים בטלפון סלולרי הסדר מיוחד לשבתות
▪  ▪  ▪
מיזם חלוץ

היום (ב', 26.7.21) תחל לראשונה בירושלים תקופת הרצה למערך ייחודי וראשון מסוגו של השכרות אופניים ואופניים חשמליים בירושלים. המערך, שיכלול כ-200 זוגות אופניים, מתוכם כ-120 אופניים חשמליים המפוזרים ב-25 עמדות עגינה ברחבי העיר, ישמש את תושבי העיר וכן את המבקרים והתיירים הפוקדים את ירושלים, ויאפשרו התניידות קלה ובטוחה ברחבי העיר.
מטרת תקופת ההרצה היא לשפר ולטייב את הפעלת המערכות, ובתקופה זו ייהנו המשתמשים מהנחה של 30% על כלל הנסיעות. בשל קדושת השבת, בסופי-השבוע יפעלו האופניים החשמליים מארבע תחנות עגינה הממוקמות בשטחים פרטיים.
המיזם של עיריית ירושלים בשיתוף המשרד לאיכות הסביבה באמצעות חברת עדן.
לרווחת התושבים וכלל המשתמשים בשירותי האופניים יופעלו מספר דרכי התקשרות באמצעותן יוכלו המשתמשים ליצור קשר עם חברת ההפעלה על-מנת לדווח על תקלות בזמן אמת או להעביר הצעות ייעול למען טיוב הניסוי. מעבר לאתר האינטרנט, הישומון, שירות וואטסאפ וכתובת דוא"ל לפניות, יפעל מהיום מוקד שירות שיפעל 24 שעות ביממה. הישומון והאתר יתנו שירות בחמש שפות שונות – עברית, ערבית, אנגלית, רוסית וצרפתית, ואף יוצע שירות ייחודי של שבב דיגיטלי עבור הרוכשים מינוי שנתי, שאינם מחזיקים בטלפון סלולרי. כך, תהפוך העיר ירושלים לעיר הראשונה שעושה שימוש באופניים חשמליים.
״אנו מזמינים את תושבי העיר ירושלים ואת המבקרים בה להגיע ולהשתמש באופניים ובאופניים החשמליים המוצבים בכל רחבי העיר. באמצעות ניסוי החלוץ ייהנו התושבים משירות השכרת אופניים מהיר בטוח ויעיל שישפר משמעותית את חיי התושבים ואת חווית המבקרים בעיר״, מספרים בעירייה.
המערך העירוני מציע מגוון מסלולי מנויים, אפשרות לרכישת נסיעה בודדת וכן הנחות ייחודיות לבעלי כרטיס ירושלמי.
ראש העירייה, משה ליאון: ״זוהי בשורה יוצאת דופן עבור תושבי העיר וכמובן עבור המבקרים בה. אנחנו נרגשים להשיק את מערך השכרת האופניים ולהיות למעשה העיר הראשונה בעלת מערך השכרת אופניים חשמליים בארץ״.

לאתר השכרת האופניים
תאריך:  26/07/2021   |   עודכן:  26/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה בירושלים: מערך אופניים ואופניים חשמליים להשכרה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
החוק מחייב לקבל את אישורו של בית המשפט העליון להארכות מעצר שמעבר לתשעה חודשים    בשורה של תיקים נגד עבריין המרמה אילן ראובן, נמנעה הפרקליטות מבקשה להאריך את מעצרו בתיק העיקרי והסתפקה במעצר בתיק המשני - וכך עקפה את הצורך לקבל אישור שכזה    ערעורו של ראובן על הארכת מעצרו נדחה בשל מסוכנותו יוצאת הדופן
איתמר לוין
הותר לפרסום: סטודנט ישראלי שהועסק במשרד החוץ נכנס לאירן ושהה בה פרק זמן קצר לפני שהחל את עבודתו במשרד    בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים ואסר לפרסם פרטים על החקירה
עידן יוסף
ראש הממשלה בנט מכנס כעת דיון בנושא היערכות מערכת החינוך לפתיחת שנת הלימודים: "המטרה שלנו היא לא לפגוע בכלכלה, לא לפגוע בחינוך ולא לפגוע בשגרת החיים"
איתמר לוין, יצחק דנון
עדי דנה, כיום מנכ"ל ישרס, תובע מעמיר שאלתיאל 3.7 מיליון שקל על התקופה בה שימש כמנכ"ל חברת אלדר השקעות שבשליטתו בטענה שהפר הסכם פשרה שנחתם במסגרת בוררות
איציק וולף
חייק, נשיא התאחדות המלונות בישראל ויו"ר תאגיד המחזור אל"ה הודה לשר החוץ ואמר כי כבוד גדול עבורו להיות השגריר הראשון באיחוד האמירויות ולייצג את מדינת ישראל    "איחוד האמירויות היא עולם שלם של הזדמנויות כלכליות משותפות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il