X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האימאם של המסגד המרכזי בעיר לוד, שנגדו הוגש בתחילת החודש כתב אישום בגין הסתה לאלימות, תועד ב-20 ביולי אומר סמוך למסגד כי יש להקריב את החיים להגנת מסגד אל-אקצה "פונה אל הממסד הישראלי העושק ואומר לו בצורה הברורה ביותר שההתקפות החוזרות ונשנות על מסגד אל-אקצה יביאו להבערת פתיל אינתיפאדה יוקדת שתשרוף את הכל" תנועת אם תרצו הגישה תלונה למשטרה
▪  ▪  ▪
אלבאז סמוך למסגד בלוד
[צילום: אם תרצו]

כתב אישום הוגש נגד האימאם של לוד
איציק וולף
כתב אישום בגין הסתה לאלימות נגד שוטרים ובגין איומים כלפי סגן ראש עיריית נגד הוגש נגד יוסף אלבאז * "הנזק הפוטנציאלי מביצוע עבירות כאמור הוא ממשי וניכר, שכן מדובר בחשש להתבטאויות מסיתות ומאיימות ברשת, מצד דמות בעלת השפעה רבה על חוג רחב של אנשים"
לרשימה המלאה

תלונה הוגשה למשטרה נגד האימאם של המסגד המרכזי בעיר לוד, השייח' יוסף אלבאז, בטענה כי הוא ממשיך להסית לאלימות. את התלונה הגישה תנועת הימין אם תרצו, בעקבות תיעוד נאום שנשא אלבאז בשבוע שעבר, ב-20 ביולי 2021, ובו טען כי "ההתקפות על מסגד אל-אקצה יבעירו אינתיפאדה שתשרוף הכל".
"אני פונה אל הממסד הישראלי העושק ואומר לו בצורה הברורה ביותר שההתקפות החוזרות ונשנות על מסגד אל-אקצה יביאו להבערת פתיל אינתיפאדה יוקדת שתשרוף את הכל", אמר בפני עדתו בשעת בוקר מוקדמת. לטענתו, ישראל היא זו שתישא באחריות לאינתיפאדה.
עוד התייחס למהומות שאירעו במהלך מבצע שומר החומות - בין היתר בירושלים ובלוד עירו - תוך שהוא מכנה את שטחי מדינת ישראל 'פנים פלשתין'. "ראינו בחג הקודם שלנו את העושק של ישראל כאשר היא תקפה את מסגד אל-אקצה, ראינו כיצד עזה יצאה לאינתיפאדה, ראינו כיצד ירושלים יצאה לאינתיפאדה, כיצד יצאה הגדה המערבית לאינתיפאדה וכיצד יצא 'פנים פלשתין' לאינתיפאדה", אמר.
אלבאז הוסיף כי מסגד אל-אקצה הוא מעיקרי האמונה המוסלמיים וכי עבורו מוכנים המוסלמים להקריב את היקר ביותר עבורם. "נקריב עבורו את חיינו, נקריב עבורו את היקר שברשותנו", אמר והשווה את ההקרבה שהוא דורש מהמוסלמים למעשה העקידה של אברהם אבינו. "התרחקי ממשלת ישראל. התרחקי ממסגד אל-אקצה אם תרצי עבור עצמך להמשיך ולהתקיים. למוסלמים יש זכות מוחלטת במסגד אל-אקצה ולהם לבדם. ליהודים אין שום זכות בו, אפילו בגרגר אדמה אחד", אמר.
בתחילת חודש יולי הוגש נגד אלבאז כתב אישום בגין הסתה לאלימות נגד שוטרים ובגין איומים כלפי סגן ראש עיריית לוד. בבקשה שהגישה פרקליטות המדינה לבית המשפט לקביעת תנאים מגבילים לשחרורו של אלבאז טענה כי "מדובר במי שנתבקש בעבר על-ידי גורמי הביטחון לפעול להרגעת הרוחות, הביע נכונות לעשות כן, אך בפועל פרסם זמן קצר לאחר מכן התבטאויות חמורות".
יו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג, קרא בתגובה לשר לביטחון פנים, עמר בר-לב, להבין שהגורמים אשר פרעו ביהודים בלוד ובשאר הערים המעורבות לא רק חזרו לסורם, אלא יצאו מגלי האלימות בשכרון כוח. "התעלמות תביא להסלמה אלימה שבעתיים גם בטווח הקצר ביותר. הכתובת על הקיר", אמר.

תאריך:  29/07/2021   |   עודכן:  29/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלבאז: נקריב עבור אל-אקצה את חיינו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הוא מוזמן לעמוד בתור עם תומכיו ל"ת
הכהן המשלח  |  30/07/21 09:49
2
לגרסת השר
והמפכ"ל  |  15/09/21 12:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות הציגה בפני חברי הכנסת נתונים על עליה משמעותית במספר חולי הקורונה שמתגלים במעברי הגבול    חשפה כי לפחות 40% מהם לא מזוהים כחולים בבדיקות בנתב"ג אלא רק בימי הבידוד שלאחר מכן
איציק וולף
עד לתאריך 8 באוגוסט ניתן יהיה להציג בדיקת PCR בתוקף ל-72 שעות, או בדיקה מהירה במוקדי בדיקות מהירות בתוקף ל-24 שעות. לאחר 8 באוגוסט - ניתן יהיה להציג רק בדיקה מהירה בתוקף ל-24 שעות (במימון פרטי, למעט ילדים מתחת לגיל 12 ומנועי חיסון)
איתמר לוין
מזוז וברק-ארז קובעים, כי מי שימכור אלכוהול לקטין בלא לדרוש הצגת תעודה מזהה, לא יוכל לטעון לאחר מכן שטעה לחשוב שמדובר בבגיר    הנדל בדעת מיעוט: המוכר יוכל להוכיח שלא היה לו יסוד לחשוב שמדובר בקטין ולכן לא ביקש תעודה מזהה
איתמר לוין
אחד מנאשמי פרשת "טלגראס" ביקש להקטין את העיקול שהטילה רשות המיסים על הביטקוין שנתפס ברשותו, בשל העלייה בשער המטבע    גרוסקופף: הוא לא יכול להכריח את פקיד השומה לקחת פוזיציה בהימור על השער העתידי
איציק וולף
שר החקלאות, עודד פורר, הורה על פתיחת מכסת ייבוא הביצים לישראל    במשרדו דיווחו על מידע שהגיע בדבר כוונת מגדלי הביצים לחבל באספקת הביצים לצרכנים בישראל לקראת חגי תשרי    פורר: הדוגמה הטובה ביותר מדוע אסור שיהיה מונופול בתחום המזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il