X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רפ"ק טל ימיני ראש חוליית כליאה באגף המבצעים במשטרה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
ההצבעות מחר
אושר קיום דיוני מעצר ב-VC
יתקיימו בהסכמת העצורים ואסירים גם בתקופות בהן אין הכרזה על הגבלת הדיונים בבית המשפט ועדת החוקה, שסיימה את הקראת סעיפי החוק להארכת הסדר הדיונים בהיוועדות חזותית בתקופת הקורונה, עמדה על כך שגם בנסיבות אלו דיונים מהותיים כגון דיוני הוכחות ועצורי ימים או מתן גזר דין יתקיימו בבית המשפט
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת החוקה סיימה (יום ב', 2.8.21) את הקראת סעיפי הצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים בתקופת התפשטות נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון), התשפ"א-2021, לקריאות שנייה ושלישית. יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב הודיע כי מחר יתקיימו הנמקת ההסתייגויות וההצבעות.
הצעת החוק נועדה להאריך עד סוף השנה את תוקף החוק, המסמיך את שר המשפטים והשר לביטחון הפנים, לקיים דיונים שלא בנוכחות בפועל של אסירים ועצורים אלא תוך שימוש בטכנולוגיה של השתתפות בדיון מרחוק ("זום"), בשל התפשטות מגיפת הקורונה.
כמו-כן, מוצע להרחיב את האפשרות לקיים דיונים מרחוק בתקופה שבה החשש מהתפשטות נגיף הקורונה נמוך באופן יחסי, אך המגפה טרם מוגרה. בין היתר, ביחס לעצורים ואסירים שהם חייבי בידוד, מוצע כי ניתן יהיה לקיים דיון מרחוק שלא בנוכחותם אף ללא הכרזה. עוד מוצע לאפשר קיום דיון מרחוק (ובכלל זה - דיון בו נשמעת עדות) לאסירים ועצורים שאינם חייבי בידוד אך מעוניינים בכך בשל חשש מהדבקה. הסדרים אלו יחולו גם על דיונים בוועדת השחרורים, ועל אסורים ועצירים במערכת המשפט הצבאית, בשינויים המחויבים כמפורט.
בתקופה זו יוכל אסיר או עצור לבקש כי דיון בעניינו יתקיים ב-VC בתנאים המפורטים ובהתאם לשיקול דעת השופט. עצורים או אסירים החייבים בבידוד יוחרגו מחובת הנוכחות בדיון בבית המשפט ודיון בעניינם יתקיים ב-VC. עצורים או אסירים מחוסנים, שבאו במגע הדוק עם חולה קורונה, גם יוחרגו מחובת הנוכחות, וגורם בכיר יהיה רשאי לקבוע כי הדיון ייערך ב-VC. זאת על בסיס חוות דעת פרטנית של קצין רפואה בשב"ס שמבסס את החשש שהאדם נדבק בקורונה - למשך 96 שעות מעת שהחשש התגבש, או עד תום ביצוע כל הפועלות הדרושות להסרת החשש.
עוד נקבע שיוקנה שיקול דעת רחב לבית המשפט לקבוע שבשל חשש להידבקות בנגיף הקורונה, יתקיים הדיון ב-VC למעט כשמדובר בדיון שבו נשמעת עדותו של הנאשם. בית המשפט יוכל לקבוע כי הדיון יתקיים -VC אם העצור או האסיר ביקש זאת, באמצעות בא-כוחו, לאחר ששקל בית המשפט את חשיבות נוכחות העצור או האסיר בדיון, את קיומן של נסיבות אישיות שיש בהן כדי להשפיע על הסיכון להידבקות ואת ההגבלות המוטלות על הציבור באותה תקופה. חברי הוועדה הביעו את התנגדותם לקביעת הסדר רחב זה במסגרת הוראת השעה.
בהצעת החוק נקבע בנוסף הסדר המאפשר השעיה של 96 שעות למי שחוסן ויש חשש שבא במגע עם חולה מאומת, אך לדרישת יו"ר הוועדה, ההסדר יחול רק אם אותו אדם מוגבל גם מפעילויות אחרות בכלא, בשל הקורונה.
יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "מה ההצדקה להבחנה בין אסיר מחוסן שבא במגע עם חולה מאומת לאדם חופשי. אי-אפשר להישאר עם הוראה חקוקה שלא להוציא אסיר לדיון כשלא מוטלת עליו הגבלה דומה בכלא. גם לאסיר יש זכות לבוא במגע עם אחרים ואם לא מדובר בענישה ראוי להסדיר את זה בצו".
בנוגע להארכת ההסדר והוספת ההסדר המאפשר לשרים להגדיל את מספר העצורים והאסירים שיובאו לדיון בתקופת הכרזה אמר כי "מדובר על הארכה של כארבעה חודשים ולכן לא פותחים את הדיון הכללי, אך יש לכלול חובה על השרים לבדוק את האפשרות להעלות את המספרים. היינו צריכים לראות באפריל, מאי ויוני זינוק במספר הבאות של אסירים להליכים ולא ראינו את זה ולצד הבנת העומס המוטל על שב"ס זה מטריד. בכל פעם שתהיה הכרזה מחדש יקבע דיון לבחינת הנתונים התומכים ומספרי ההבאות".
עוד אמר כי "אי אפשר ליישם את הכלי ללא מחקר ברור, שלא תהיה הידרדרות במדרון חלקלק. אני מבין את הצורך לאור הגל הרביעי להארכת התוקף, לא הייתי מאשר הארכה לשנה, והבקשה כאן היא לארבעה חודשים. אי-אפשר להעביר כזו רפורמה, בטח לא באופן קבוע כשאתם לא יודעים להגיד לנו כמה דיונים התקיימו ובאיזו דרך. החוק לא יעבור בלי דיווח קבוע לוועדת החוקה. יהיה פה דוח חצי שנתי ואולי בתחילה אף רבעוני".
ביחס לדיונים של עצורים או אסירים קטינים אמר: "אין לנו את נתוני הבאת הקטינים, אבל הנושא מחייב מחשבה. אם מדובר על מעצר ראשון, ממילא צריכים להגיע, ואם הם עצורים עד תום ההליכים, או שהם במתקני כליאה מניח שהם מחוסנים. האם ניתן להכניס הוראה כללית שבתקופות של הכרזה קטינים יובאו לבית המשפט למעט אם יש טעמים מיוחדים שיירשמו".
בהתייחסו למעצר עד תום ההליכים, במצב בו אין הכרזה, אמר: "יש לקחת בחשבון שתמיד עומדת לסניגור הזכות לסרב. השאלה אם לא נדרשת הבחנה בין דיון בו מתקבלת הכרעה על מעצר עד תום ההליכים, לבין הדיונים האחרים בהם הבקשה מוגשת ע"י הסניגור. יש משהו קשה בדיון מעצר עד תום ההליכים, כשמדובר באדם שעדיין חף מפשע ומתקבלת החלטה חמורה על שלילת חרותו. האם לגיטימי, שאדם בחזקת חף מפשע, חרותו תישלל בדיון בו לא נפגש פנים אל פנים עם השופט? אני לא מוכן להכריע על כך בהארכה של ארבעה חודשים לחוק".
ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "ראינו בשנה וחצי האחרונות שלוקחים ומיישמים רק את המינימום הקבוע בחוק ולכן, עלינו לקבוע איזה סוגי דיונים חייבים להביא לבית המשפט ושיעשו את זה. הארכת מעצר ראשונה או שנייה בזום, כשהעצור לא יכול להתייעץ עם עוה"ד היא פגיעה. לא צריך לעשות הנחות בזכויות חוקתיות".
הד"ר עופרה חבקין, סגנית ראש שירותי בריאות הציבור: "מהיותי מעורבת בנוסח הראשון של 96 שעות, לא דובר על בידוד אלא השעיה, בדיוק כמו שמתייחסים לחולה שפעת ודואגים שלא יסתובב וידביק את כולם. בגלל הסכנה להדבקה בכלא, ברגע שמישהו מגיע מבחוץ ואולי יש חשש שהיה במגע עם חולה, עושים בדיקה בכניסה וכן לאחר 3 ימים שזו תקופת הדגירה. זה היה הרציונל".
כנרת צימרמן, רע"ן משפט מנהלי ופלילי בשב"ס: "ביקשנו 96 שעות לוודא שנדע מי נדבק ולוודא שלא ידביק אחרים. אין לנו את הסמכות ביחס למי שיוצא לדיונים ולכן נבקש סמכות להרחיק או לבודד ל-96 שעות גם במקרים אלו. שב"ס עשה כל שניתן לשמור על בריאות האסירים".
ד"ר שרונה עבר הדני מהלשכה המשפטית במשרד הבריאות: "לגבי מחלים יש אפשרות צרה מאוד לבידוד ולכן ההוראה בחוק נדרשת".
עו"ד שירי לנג, ממונה ייעוץ וחקיקה בהנהלת בית המשפט: "בכ-80 ימי דיונים, התקיימו כ-6,197 דיונים בנוכחות. מעבר למעצר ימים ראשון, כ-15% היו דיוני הוכחות וכ-75% שאר הדיונים - דיון בתסקיר, בעברייני מין ועוד".
רפ"ק טל ימיני ראש חוליית כליאה באגף המבצעים במשטרה: "המשטרה לא אוספת את הנתון של מספר העצורים שאנחנו מלווים ישירות מהתחנה לבית המשפט. רובם מגיע באיסוף של יחידת נחשון של השב"ס ולאחר מכן המשטרה מביאה עצורים מהלילה או שעות הבוקר והם נקלטים בבית המשפט ע"י יחידת נחשון כך שזה תופס כמעט את על העצורים של אותו יום".

הערות מעודכנות מטעם הסניגוריה הציבורית להצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים בתקופת התפשטות נגיף הקורונה החדש )הוראת שעה( )תיקון(, התשפ"א-2021 / מסמך הערות
במסמך עדכני זה נבקש להתמקד בשלוש סוגיות מהותיות: * קיום דיונים בהיוועדות חזותית, לבקשת העצור, במצב של אי-הכרזה; * במצב של הכרזה חלקית, הצורך במתן סמכות מפורשת להחריג את קבוצת המחוסנים לצורך הבאתם לבתי המשפט; * במצב של הכרזה חלקית, הצורך במתן אפשרות לשנות את הקטיגוריות של סוגי הדיונים שיתקיימו בנוכחות בהתאם להתפתחויות (מעין "רמזור") ו/או הרחבת הקטיגוריות הקיימות של סוגי הדיונים שככלל יתקיימו בנוכחות (3 עמ')
הצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים בתקופת התפשטות נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה)(תיקון) התשפ"א-2021 / נייר עמדה
קיום דיוני מעצר ללא נוכחות פיזית של העצור עלולה להגביר את חשיפתם של עצורים ליחס אכזרי ובלתי אנושי מצד רשויות החקירה, ולמנוע ביקורת שיפוטית אפקטיבית על הנעשה במעצר ובחקירה
נתוני מעקב אחר קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים ואסירים / סקירה
במסמך מובאים נתונים על אופן קיום הדיונים בתקופות ההכרזה על הגבלה על קיום דיונים בנוכחות, ובתקופות בהן לא חלה הכרזה כאמור. לבסוף מובאת התייחסות למגבלות הנתונים המדווחים לוועדה (14 עמ')
תאריך:  02/08/2021   |   עודכן:  02/08/2021
+652 כתבי אישום על נשק לא חוקי
00:42 03/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המשטרה מדווחת על זינוק בהיקף התיקים שנפתחו בעבירת החזקת נשק שהביאו ל-2,624 נחקרים  ▪  ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: עונש מינימום של שנת מאסר

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+30% מהשירותים בחוק התקשורת יקבלו פטור מרישוי
23:11 02/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכלכלה החלה לדון ברפורמת רשיונות התקשורת  ▪  מנכ"ל משרד התקשורת: שוק התקשורת מתקדם בקצב אדיר והחוק לא השתנה מאז 1982  ▪  שר התקשורת הנדל: האסדרה מתאימה לשנות ה-80 וצריך להתאימה - העלות תפחת והציבור ירוויח  ▪  היו"ר ביטון אמר כי המטרה היא לאפשר ליזמים לפעול ביתר קלות, למקד בקרה ופיקוח בנושאים החשובים באמת וכך להקל גם על ציבור הצרכנים

[צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+המליאה אישרה הקמת חמש ועדות מיוחדות בכנסת
22:14 02/08/21  |  איציק וולף

מליאת הכנסת אישרה הקמת חמש ועדות מיוחדות בכנסת ה-24. ההחלטה התקבלה בתמיכת 13 חברי כנסת מול שני מתנגדים.
חמש הוועדות המיוחדות שיקומו הן: הוועדה המיוחדת לזכויות הילד בראשות ח"כ מיכל שיר (תקווה חדשה), הוועדה המיוחדת לעובדים הזרים בראשות ח"כ אבתיסאם מראענה (העבודה), הוועדה המיוחדת לענייני התמכרויות בסמים ואלכוהול בראשות ח"כ רם שפע (העבודה), הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ יעל רון בן משה (כחול לבן) והוועדה המיוחדת לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל בראשות ח"כ מוסי רז (מרצ).
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ ניר אורבך, ציין כי הוועדה המליצה להקים עוד שתי ועדות מיוחדות בראשות האופוזיציה בנושאים עליהם יוחלט בהמשך, אך בשלב זה לא הושגה הסכמה על הנושא בין הקואליציה לאופוזיציה.

+"נתניהו ממשיך לפגוע ביחסי ישראל-ארה"ב"
21:23 02/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

גורם מדיני תוקף את ראש האופוזיציה על טענתו שלפיה ממשל ביידן עלול להדליף מידע מודיעיני שיועבר על-ידי ישראל מתוך רצון לסכל מהלכים צבאיים ישראלים  ▪  "מעמיד פנים שאכפת לו מביטחון המדינה, אבל בפועל ממשיך לפגוע ביחסים בשם שיקולים פוליטיים צרים"

נתניהו במליאה. "המידע שיימסר - יודלף לתקשורת" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בנט: עשינו ב-36 שעות מה שלא עשיתם ב-36 חודשים
19:20 02/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה תקף את האופוזיציה: "אין ישראל ראשונה ושנייה, תפסיקו לפלג"  ▪  "זהו התקציב הנועז והחברתי ביותר"  ▪  נתניהו: "אם הייתה אולימפיאדה לכישלונות - הממשלה הייתה משיגה שלוש מדליות זהב"  ▪  "הממשלה שותקת מול דהירת אירן להסכם הגרעין. אם אתם רוצים להתנגד לו, אתם חייבים ללוות את זה במסע ציבורי עוצמתי בדעת הקהל"

[צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+"הרפורמה בחקלאות תחסוך כאלף שקל בשנה למשפחה"
15:58 02/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך אומרת מנכ"ל משרד החקלאות ומוסיפה: "הרפורמה מבוססת על שיח עם החקלאים"  ▪  סגן שרת הכלכלה: יש עוד חודשים ארוכים לעבוד על שיפור הרפורמה  ▪  נציגי החקלאים: מוכנים לרפורמה - אך לא כשהחרב על הצוואר  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: קוראים למשרדי החקלאות והאוצר להגיע להבנות עם החקלאים - רפורמה לא עושים בגרזן קצבים אלא בסכין מנתחים

מחאת החקלאים בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עפר שלח / Ofer  Shelah  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
כך אומרת מנכ"ל משרד החקלאות ומוסיפה: "הרפורמה מבוססת על שיח עם החקלאים"    סגן שרת הכלכלה: יש עוד חודשים ארוכים לעבוד על שיפור הרפורמה    נציגי החקלאים: מוכנים לרפורמה - אך לא כשהחרב על הצוואר    יו"ר ועדת הכלכלה: קוראים למשרדי החקלאות והאוצר להגיע להבנות עם החקלאים - רפורמה לא עושים בגרזן קצבים אלא בסכין מנתחים
מירב ארד
הוחלט לכלול גם את מי ששב לעבודה עד סוף חודש יוני 2021, וכן לקבוע שמי ששב לעבודה ביולי 2021 יהיה זכאי לשלושה חודשי מענק, כאשר צבירת הזכאות לחודשי המענק תתאפשר לכלל השבים לעבודה עד אוקטובר 2021    עד היום 24,000 נמצאו זכאים למענק, 7,000 מהם למענק מוגדל, ושולמו במסגרתו כ-62 מיליון שקלים
מירב ארד
בין היתר קובעות התקנות כי רשאי להפעיל מוקד בדיקות בגיר או תאגיד רשום אשר מינה מנהל רפואי שעבר הכשרה כנדרש    לבקשת הוועדה נקבע כי על המנהל להיות עובד מעבדה רפואית בעל ניסיון של 3 שנים לפחות בתחומים הרלוונטיים
עידן יוסף
יועמ"ש ועדת הפנים: הצעת החוק המקורית עסקה בבנייה למגורים, ובחדשה נכללים גם מתחמי תחבור הציבורית. הוועדה חייבת לדון בהיבטים החדשים הללו לעומק. הותמ"ל אישרה 260,000 יחידות דיור שהן כ-35% מסך הדירות שאושרו בתקופה זו    יו"ר הוועדה: חיים לפני איכות החיים. קודם כל רוצים קורת גג, אחרי זה תעשו גנים    ח"כ אלון טל: עדיפות לתכנון לחברה החרדית אינה נכונה. בידול ינציח עוני
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת חוק ביומטריה לזרים שאמורה לקבוע נהלים לנטילת נתונים ביומטריים מזרים המבקרים בישראל    השרה שקד: החוק יאפשר בקרה על זרים שכניסתם שלא למטרות לגיטימיות כגון: שהייה ועבודה בלתי חוקית ופעילות גורמי טרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il