X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר הביטחון חתם על צו לגיוס של 1,000 אנשי מילואים עד סוף דצמבר, במסגרת מאמצי צה"ל ופיקוד העורף בקורונה
▪  ▪  ▪
[צילום: דו"צ]

שר הביטחון, בני גנץ, חתם (יום ג', 3.8.21) על צו לגיוס חריג של 1,000 אנשי מילואים לטובת מאמצי צה"ל בקורונה, מהם 700 מגויסים חדשים לאור העלייה בתחלואה.
אנשי המילואים, יגויסו או ימשיכו את פעילותם במפקדת אלון, ביחידת אלה, ביחידת החקירות ובמעברי הגבול. בנוסף, יגויסו כ-500 חובשים לתגבור מערך החיסונים של משרד הבריאות. הצו החריג פותח 2,000 תקני מילואים כשבכל נקודת זמן יאויישו כאלף מגויסים בהתאם לצרכים המבצעיים והיקפי התחלואה.
"נמשיך לסייע במאמץ הלאומי, ולאור נתוני התחלואה והערכת מצב שקיימנו בנושא, צה"ל יתגבר את פעילותו בכל האמצעים ובכל הזירות שיידרשו", אמר.

תאריך:  03/08/2021   |   עודכן:  03/08/2021
+הקורונה והחיסון אינם פוליטיים
08:11 04/08/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קורא, במאמר בניו-יורק טיימס, למנהיגי הרפובליקנים והשמרנים להתגייס למאמץ ההתחסנות - ולממשל ביידן להכיר בהישגו ההיסטורי של ממשל טראמפ בפיתוח החיסונים

אזאר. מכיר מקרוב את החיסונים [צילום: פטריק סמנסקי, AP]
+סופית: הכנסת אישרה תשלום דמי בידוד לעובד
01:29 04/08/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלשית את הצעת חוק התוכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש) (הוראת שעה) (תיקון מס' 6), התשפ"א-2021.
הצעת החוק מאריכה עד 31.10.2021 את תוקפו של ההסדר לעניין תשלום דמי בידוד לעובד ועורכת בו מספר שינויים: (א) הורה מלווה - שהוא עובד שאינו חייב בבידוד, אך נעדר מעבודה משום שילדו חייב בידוד, יהיה זכאי ל100% דמי בידוד, כפוף לכך שהילד אינו חוזר או חולה קורונה ושההורה האחר לא נעדר באותו זמן. שני הורים מלווים יוכלו להיעדר לסירוגין. הזכאות של הורה מלווה תחול רטרואקטיבית מתחילת 2021.
תיערך הבחנה בין עובד השוהה בבידוד רגיל - שזכאי ל-75% מדמי הבידוד, ובין "עובד בבידוד מזכה" (מי שחייב בידוד למרות שהוא מחוסן או מחלים, עובד קטין בבידוד, או מי שהחל להתחסן אך טרם השלים את התהליך, או מי שמסיבה רפואית מוכרת נמנע ממנו להתחסן) - שזכאי ל-100% מדמי הבידוד. למלוא דמי הבידוד כעובד מזכה יהיה זכאי גם הורה ששוהה בבידוד בשל בידוד של ילדו, בין אם גם ההורה עצמו חייב בבידוד ובין אם לא, כפוף לכך שהילד אינו חוזר או חולה קורונה ושההורה האחר לא נעדר באותו זמן.
מעובד הזכאי לדמי בידוד יופחתו רק עד שלושה ימי מחלה, במקום עד ארבעה ימים בהסדר הקיים.
תוגבל הזכאות לדמי בידוד רק לתקופה המזערית שלאחריה ניתן יהיה לצאת מבידוד אם מבצעים בדיקות קורונה.
עלויות המעסיק שיובאו בחשבון לעניין השיפוי לא יעלו על 30% מדמי הבידוד. תוארך התקופה להגשת בקשה לשיפוי, והפרטים שבקשת השיפוי צריכה לכלול יותאמו.
למשפחת אומנה יותאם אופן מסירת ההצהרות הנדרשות לפי ההסדר החדש לגבי ילדו של עובד שהוא עובד בבידוד מזכה או הורה מלווה. נוסף לכך, נשים שמכוח תיקון 225 לחוק הביטוח הלאומי זכאיות לדמי לידה, לאחר שהיו זכאיות לדמי אבטלה עד 30.6.2021, יהיו זכאיות לתשלום נוסף בשווי דמי לידה בעד 18 ימים.

+שאשא-ביטון: שנת הלימודים תיפתח כסדרה
23:48 03/08/21  |  עידן יוסף

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון אומרת, שכפי שסוכם עם שר הבריאות, שנת הלימודים תיפתח כסדרה. לדבריה, מערכת החינוך תהיה האחרונה לנקוט צעדים שיפגעו בתלמידים וברצף הלמידה. השרה לא נכחה בישיבת קבינט הקורונה, מאחר שבאותה עת הייתה שימשה כשרה תורנית בכנסת.

+סמוטריץ': במקום בקורונה, שר הבריאות מתעסק בשינוי מין
23:35 03/08/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, תקף את שר הבריאות במליאת הכנסת, ואמר כי במהלך ביקורו היום של ניצן הורוביץ בבית החולים שיבא בשיא התפרצות המגיפה, לא חושב לקפוץ לבקר במחלקת הקורונה. "הבטחתם לנו ממשלת שינוי? קיבלנו ממשלת שינוי מין! זה מה שמעסיק את האיש הזה - קיצור תורים לניתוחים לשינוי מין, שצריך לתקצב את זה ולהכניס לשר הבריאות", דבריו.

+מיום א': חובת עטיית מסכה גם בחללים פתוחים
22:31 03/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הממשלה קוראת ציבור להבין את תמונת המצב, ולהפסיק ללחוץ ידיים, להתחבק ולהתנשק ולהימנע מכל התקהלות בחלל סגור שאיננה הכרחית  ▪  משרדי הממשלה יעברו למתכונת עבודה של 50%

תחנת בדיקת קורונה במעבר בגין (מסוף טאבה) [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+הקלות ברישום נישואין בעקבות התפשטות הקורונה
21:40 03/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל יצאו בהוראת שעה המאפשרים קבלת עדי רווקות דרך הזום או באמצעי מדיה שונים וכן פתיחת תיקי נישואין לחתן וכלה בבידוד

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+מרביעי הבא: חובת בידוד מלא לחוזרים מארה"ב ומ-17 מדינות נוספות
17:33 03/08/21  |  איציק וולף

אל רשימת המדינות שהחוזרים מהן זקוקים להיכנס לבידוד מלא יצטרפו ביום רביעי הבא המדינות הבאות: אוקראינה, איטליה, איסלנד, אסוואטיני, ארצות הברית, בוטסואנה, בולגריה, גרמניה, הולנד, טנזניה, יוון, מלאווי, מצרים, צ'כיה, צרפת, קובה, רואנדה ותוניסיה.
מדינות אלו מצטרפות לרשימת המדינות באזהרת מסע חמורה, המחייבות בידוד כבר היום: איחוד האמירויות, גואטמלה, הונדורס, זימבבואה, מונגוליה, מיאנמר, נמיביה, פיג'י, קולומביה וקמבודיה.
במקביל יוסרו מן הרשימה, ביום שישי הקרוב, המדינות הבאות: אוגנדה, איי סיישל, זמביה, ליבריה, פנמה, פרגוואי, קוסטה ריקה וקניה.

+אמו של בנט התחסנה: לא רוצה עוד סגר
17:08 03/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה ליווה את אמו כשקיבלה את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה  ▪  מירנה בנט: מאמינה שזה חשוב לכולנו. אני רוצה לעשות את ראש השנה עם המשפחה ולהיות באוקטובר בחתונה של הנכד

[צילום: קופת חולים מכבי]
+משרד הבינוי והשיכון החל במבצע חיסון שלישי בבתי הדיור לגיל הזהב
15:54 03/08/21  |  מירב ארד


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקראת הגל הרביעי: צו לגיוס 1,000 חיילי מילואים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
ראש הממשלה ליווה את אמו כשקיבלה את מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה    מירנה בנט: מאמינה שזה חשוב לכולנו. אני רוצה לעשות את ראש השנה עם המשפחה ולהיות באוקטובר בחתונה של הנכד
מירב ארד
התקנות החדשות ייכנסו לתוקף כבר בשישי הקרוב    השבים מחו"ל בהם: מארה"ב, יוון וגרמניה, יחויבו בבידוד של 7 ימים כפוף ל-2 בדיקות שלילות    משרד הבריאות: מארה"ב חזרו מסוף יוני ועד סוף יולי 141 חולים
איתמר לוין
זה עוד לא כאן, אבל ממשלות כמו ארה"ב, צרפת, איטליה ובריטניה מחייבות במידה זו או אחרת התחסנות כתנאי לחזרה לעבודה ולכניסה למקומות ציבוריים
איציק וולף
קבינט הקורונה יתכנס בצהריים לדיון בהחמרת ההגבלות ועל הפרק צמצום התכנסויות ואיסור התכנסות של יותר מ-100 איש והחזרת חובת עטיית מסכות במרחב הציבורי    מספר החולים שבמצב קשה ממשיך לעלות ועומד על 221
איציק וולף
איחוד האמירויות העניקה אישור חירום למתן חיסונים נגד קורונה מתוצרת חברת סינופארם הסינית לילדים בני 3 עד 17
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il