X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ספינת הטילים "עצמאות" מדגם "סער 6" היא השלישית מבין ארבע שהוזמנו במהלך החודשים הקרובים, יושלם תהליך התקנת מערכות הלחימה על גבי הספינה במספנת זרוע הים בחיפה שיאפשרו את הפעלתה המבצעית
▪  ▪  ▪
[צילום: דו"צ]

בבסיס חיל-הים בחיפה, עגנה (יום ג', 10.8.21) ספינת הטילים "עצמאות" מדגם "סער 6". היא התקבלה בטקס חגיגי לאחר מסע מגרמניה שנמשך כשבועיים. צוות לוחמי הספינה אשר שבו עם הספינה ארצה שהו תקופה ממושכת במספנות בגרמניה.
אח״י ״עצמאות״ היא השלישית מבין ארבע הספינות מדגם "סער 6" שעתידות להצטרף לצי הישראלי. הגעתה מהווה אבן דרך משמעותית בחיזוק חוסנה של מדינת ישראל. הספינות יהוו נדבך מרכזי במערך הגנת מרחב המים הכלכליים ומשאבי האנרגיה של מדינת ישראל.
במהלך החודשים הקרובים, יושלם תהליך התקנת מערכות הלחימה על גבי הספינה במספנת זרוע הים בחיפה שיאפשרו את הפעלתה המבצעית.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שכיבד את הטקס בנוכחותו, אמר: ״בשבועות האחרונים, היינו עדים לניסיון של אירן לפגוע במטרות ישראליות גם דרך הזירה הימית. זה לא רק עניין ישראלי. העולם כולו ראה את תוצאות התוקפנות של אירן באזרחים בלתי מעורבים - חפים מפשע. רק בסוף השבוע האחרון ראינו שוב את הפעילות של אירן ושלוחותיה בגבול הצפון. אם מישהו בלבנון חושב שהוא יכול לאיים עלינו – הוא טועה טעות מרה. יש לנו כוחות ביטחון מעולים וצה"ל חזק. לא נסכים בשום אופן למציאות של חיים תחת ירי ומי שינסה לפגוע בנו בכל מקום, בזירות קרובות ורחוקות, במישרין או בעקיפין, יחוש את כוחנו ועוצמתנו״.
מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט, בירך: ״אח״י עצמאות נכנסה היום בשערי נמל חיפה וכמו שתי אחיותיה לסדרה ׳סער 6׳, מהווה ביטוי מוחשי לעוצמה ימית ותרומה מהותית לביטחונה של מדינת ישראל. יום חג הוא לנו, ומלבד הגאווה וזקיפות הקומה - זהו יום בו נהירה לכולנו האחריות הרבה הרובצת על כתפינו. אני סמוך ובטוח כי נעמוד בה היטב".

תאריך:  10/08/2021   |   עודכן:  10/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אומרים כי יש לעשות זאת "בכל הדרכים התקינות העומדות לרשותנו, בדרך הפוליטית, בדרך המשפטית ובדרך הציבורית"    על הממשלה: "פועלת להחדרת הפוסטמדרניזם ולהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה"
עידן יוסף
עידן יוסף
נדחתה בקשת משרד הבריאות להקטנת תפוסה במקומות הומים, אך תוגבל התקהלות 50 איש במקום סגור ו-100 במקום פתוח    ראש הממשלה החליט כי העיקרון המנחה יהיה תו ירוק על כל ענפי המשק - מגיל 3; ובדיקות המוניות בכל הארץ במטרה לזהות חולים מאומתים ולהוציאם לבידוד, כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה
עידן יוסף
שר הביטחון אומר בסיור בפיקוד הצפון כי חיזבאללה פועל בשליחות אירן וכי ישראל מוכנה לסייע ללבנון, אך לא תאפשר לטרגדיה הלבנונית לחצות את הגבול    "מה שהיה הוא לא בהכרח מה שיהיה"
עידן יוסף
יו"ר השדולה למען שמירת השבת מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה לפעול מול רשמת האגודות השיתופיות לפירוק אגודות שיתופיות המפעילות קווים פיראטיים בשבת    כן דרש לאכוף מול שבוס ונוע תנוע את החוק ולמצות עימן את הדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il