X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אורי מקלב, יעקב ליצמן, אמילי מואטי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
רק 3% מהתלמידים החרדיים בחינוך הממלכתי
פתיחת שנה"ל במגזר החרדי: כחצי מיליון תלמידים ב-6,917 מוסדות, ומתוכם 257,108 תלמידי יסודי מנכ"ל משרד החינוך: "אנו המשרד של כל ילדי ישראל. מוסדות החינוך יישארו פתוחים ללמידה פיזית, ללא תלות בצבע הרשות"
ח"כ שרן השכל, יו"ר הוועדה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת החינוך, התרבות והספורט דנה (יום ב', 16.8.21) בנושא פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב בחינוך החרדי. יו"ר הוועדה, ח"כ שרן השכל, אמרה בסיכום הדיון: "ועדת החינוך רוצה שיהיו כלים למצוינות לכל המגזרים בישראל וזהו דיון ראשון בסדרת דיונים שנבצע על החינוך החרדי. יש המון אתגרים שצצו בדיון ולא הספקנו להתעמק בכולם. כוועדה, היה מאכזב לגלות שיש מציאות של כיתות לימוד חסרות או תלמידות ותלמידים שאין להם כל בית ספר וזה בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו נהיה חייבים בהמשך בוועדה גם לראות חזון למערכת החינוך החרדית ולראות איך מטפלים בכל מיני כשלים".
ח"כ יעקב ליצמן אמר כי "יש בערד קהילה גדולה - 65% מתוכם זה ילדי גן. ערד לא פופולרית. אנשים לא באים. יש הגירה שלילית ולכן יש 73 גנים ריקים, אבל ראש העיר לא רוצה לתת לקהילה שלנו שחסר לה 7 כיתות; היום אנחנו באופוזיציה ואני אורח בלתי רצוי".
ח"כ אורי מקלב התייחס בדבריו להערכות מערכת החינוך החרדי לנגיף הקורונה ואמר כי הייתה הערכות בלתי רגילה גם של מערכות החינוך וגם של ראשי הרשויות עם בדיקות סרולוגיות. מקלב הודיע לחברי הוועדה כי אם יוחלט על התחסנות התלמידים בבתי הספר מערכות החינוך, ישתפו פעולה בצורה מלאה. כמו-כן, אמר כי הסיבה שהוא לא משתף פעולה עם המחוז החרדי, כי כל מה שהם רוצים זה לחסל את החינוך העצמאי, "אנחנו לא יכולים לשתף פעולה עם דבר כזה. אנחנו לא מפריעים למי שרוצה ללכת לשם אבל כל המערכת הזו של המחוז החרדי נועדה להפסיק את מוסדות המוכר שאינו רשמי וברגע שהם יכריזו אחרת אנחנו נשתף פעולה".
ח"כ יעקב מרגי אמר בדיון: "הגיע הזמן לומר את זה. לא לכולם יש מענה מרשתות החינוך - צריך לחזק את הממ"ח. יש צרכים שלהם לא דואגים. הגיע הזמן שיתייחסו אלינו בצורה רצינית. אני משתמש בממ"ח ואחזק את הממ"ח במשרד החינוך. יש לו בעיה של השקפת עולם וזה נכון. אבל אני לא היסטוריון ולא עוסק באיזו סיבה זה הוקם".
ח"כ יוסי שיין: "מערכת החינוך החרדית היא נדבך שעולה וגדל בצורה דרמטית - אנחנו כ25% מהחינוך. אנחנו מקבלים מערכת שנמצאת בתוך מערכת. יש כאן שינויים מבנים מתוך החברה. אני בא מתוך כבוד הדדי ובא לראות איך זה מתיישב. זה הנושא המרכזי בחברה החרדית. מספר המהנדסים או הרופאים מתוך החברה החרדית הוא מזערי. לימודי הליבה חייבים להיות חלק גדול מתוך המערכת".
ח"כ אמילי מואטי: "יש לנו הרבה כל כך הרבה מה ללמוד ממערכת החינוך החרדית אבל היא לצערי החצר האחורית של החברה הישראלית. תשלומי ההורים מוגבלים בכל מקום אבל במגזר החרדי משלמים הון שכ"ל. השכר של ההוראה היא פחות מ-50% מהמגזר הכללי".
ח"כ יעקב אשר: "יש דברים שצריך לטפל בהם טיפול מורכב ויש דברים שהם עזרה ראשונה. אין כל סיבה שיהי לרשות מוסדות ריקים ולא יינתנו למגזר החרדי. אני כראש עיריית בני ברק העברתי מוסדות שראיתי לנכון שאין בהם שימוש לטובת ציבור אחר. גם אם תניחו הסברים לצורך בהכתבה של חינוך כזה או אחר, החינוך המיוחד החרדי גם הוא מופלה בפערים ענקיים".
ח"כ משה גפני: "החינוך החרדי הוא חינוך עצמאי באידאולוגיה שלו. זה כך מקום המדינה ובן גוריון הבין את זה מצוין. הוא חינוך יוצא מגדר הרגיל. אנחנו מתנגדים לממלכתי חרדי כי הוא משמיט את היסוד שעליו עומד - חרדי וממלכתי מבחינה פדגוגית זה תרתי דסתרי. היינו יכולים להוריד מאיתנו הרבה אם היינו מסכימים ומקבלים את כל התקציבים. אבל אנו מוסרים את נפשנו כי יש לנו עצמאות פדגוגית. יש לנו מחיר על זה".
ח"כ משה (קינלי) טור פז: "בחינוך החרדי יש כבוד מאוד גדול למילה כתובה והלוואי ונחקה את זה. יש כבוד לאיש החינוך והמעמד. לוח החופשות הרבה יותר מתאים והלוואי ונוכל לקחת חלק מזה לשאר המערכת. יש עצמאות מנהלית - וזה לטובת החינוך החרדי. אבל כל הנושא הלימודי על כישורי חיים שהתקדמו במגזר הכללי, לא נכנסו במגזר החרדי וכן אין חינוך לשירות משמעותי על-פי אורח חייהם".
מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, אמר בדיון: "משרד החינוך הוא המשרד של כל ילדי ישראל. ואנו ערוכים ומתאומים בכל מוסדות החינוך שנפתחה בצורה מוצלחת ומרשימה ביותר. ביקרתי בשבוע שעבר וראיתי התנהלות למופת".
מנכ"ל המשרד התייחס להיערכות במצב קורונה ואמר כי "מוסדות החינוך יישארו פתוחים ללמידה פיזית, ללא תלות בצבע הרשות". סלוביק הציג את התוכנית לפתיחת בתי הספר גם במצב תחלואה שיכללו מבצע בדיקות סרולוגיות לפטורי בידוד, בדיקת אנטיגן לגילוי תחלואה, איתור ובידוד תחלואה ברשויות כתומות ושגרת למידה בטוחה וצמצום מגעים ע"י מעקב יומי וצפייה על מאומתי קורונה, עטיית מסכה, הקפדה על היגיינה אישית וניקיון המוסד החינוכי, אוורור כיתות ומרחבי הלמידה, חדרי מורים וכו', כניסה כפוף להצגת "תו ירוק" / הצגת תוצאות בדיקה שלילי, פעילות בלתי פורמלית ברשויות כתומות/אדומות יתקיימו בשטח פתוח ופרסום דגשים מיוחדים לאורחות חיים בפנימייה וישיבות".
רות אלמליח, מפקחת על יסודי במחוז החרדי המשרד החינוך הציגה את הנתונים לפתיחת שנה"ל: "חצי מיליון תלמידים נמצאים במוסד של רישיון משרד החינוך. ב6917 מוסדות; מתוך 257,108 תלמידי יסודי, 3% במסגרות ממלכתי חרדי. כל סטטוס לימודי הוא ערוץ נכון ולא משנה איך קוראים לזה . אנחנו מטפלים באותם אתגרים בכל מקום. המחוז ב"ה הלך וגדל - חוצים את חצי מיליון ואנו המחוז הגדול ביותר המשרד. אכן נעשתה טעות בגישה של הפתיחה של המחוז והממ"ח אבל היום אנחנו נמצאים כדי לתת את השירות".

החזרה ללימודים בחינוך החרדי / סקירה
יוצגו בקצרה במסמך זה נתונים על החינוך החרדי בשנה"ל תש"ף ומידע על ההנחיות הנוגעות לחזרה ללימודים בחינוך החרדי ועל יישומן. נציין כי משרד החינוך לא השיב על פנייתנו בעניין ההנחיות לחזרה ללימודים בחינוך החרדי ויישומן (7 עמ')
דוח מבקר המדינה - החינוך החרדי והפיקוח עליו / דוח שנתי 70 ב
במרץ - אוגוסט 2019 בדק משרד המבקר היבטים בחינוך החרדי ובפיקוח עליו. נבדקו הנושאים האלה: תמונת מצב - היעדים וההישגים הלימודיים של התלמידים החרדים; עו”ה במגזר החרדי - נתונים שיש למשרד החינוך, העסקה, הכשרה והשתלמויות; ספרי הלימוד במגזר החרדי בתחומי הליבה; היקף לימודי היסוד בחינוך היסודי החרדי; הפיקוח הכולל והבקרה על בתי הספר היסודיים החרדיים; הפיקוח והבקרה על בתי הספר היסודיים החרדיים במעמד “פטור” - המלמדים לימודי ליבה בשיעור של 55% )מוסדות “פטור”(; והפיקוח המינהלי והפיננסי על בעלויות ועל מוסדות חינוך.(1,70 עמ')
תאריך:  16/08/2021   |   עודכן:  16/08/2021
+ח"כ גלעד קריב פונה לבי"ח שיבא בשל החרפת תסמיני קורונה
09:36 17/08/21  |  איציק וולף

יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט, ח"כ גלעד קריב, פונה הלילה לבית החולים שיבא תל השומר לאחר שחלה החרפה בתסמיני הקורונה שממנה הוא סובל. הוא נעזר בחמצן וחש בטוב, ונמצא בהשגחה במחלקת קורונה. הפינוי נעשה לאחר התייעצות עם רופא הכנסת.
"ח"כ קריב מודה לצוותים הרפואיים וקורא לציבור הצעיר שלא להקל ראש במחלה ולגשת להתחסן", לשון ההודעה שנמסרה מטעמו.

+"לאמץ לגליזציה במודל הקנדי"
00:55 17/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול, למשרדי הממשלה: גבשו מדיניות ברורה בנוגע לרפורמה המוצעת בשוק הקנביס  ▪  עו"ד עמית מררי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "ספק אם יש הצדקה להמשך המדיניות בה נוקטת המדינה כיום"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נזקי הקורונה: אחד מחמישה ילדים סובל מחרדה
00:46 17/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

משרד החינוך השיג תקציב להרחבת המענה הפסיכולוגי להתמודדות תלמידים עם הקורונה - אך כלל לא בטוח שיהיו פסיכולוגים לגייס  ▪  30% מהתקנים של הפסיכולוגיים החינוכיים אינם מאוישים. השירות המרכזי ניתן לגילי 15-5, ולשאר הגילים רק במידת האפשר

מיכל שיר סגמן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ועדת החינוך אישרה את תקנות הקורונה
00:18 17/08/21  |  עידן יוסף

ועדת החינוך אישרה את תקנות הקורונה (הגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חינוך והוראות נוספות). התקנות שנועדו לחול בשנת הלימודים הקרובה ונכנסו לתוקפן כבר ביום חמישי, 13.8.21, קובעות מספר הוראות כגון: עטיית מסיכה החל מכיתה א'; דרישה ממפעיל חיצוני (מדריך תל"ן) במוסד חינוך להציג למנהל המוסד תו ירוק, או תוצאה שלילית בבדיקה שבוצעה 72 שעות לכל היותר לפני כניסתו למוסד. לגבי טיולים עם לינה: בחינוך הבלתי פורמלי - חובה להציג תו ירוק או תוצאות בדיקת קורונה שלילית. ההנחיה חלה על העובדים, המדריכים ועל התלמידים. בטיול הכולל לינה המיועד לתלמידים מטעם בית ספר לא נקבעה חובה להציג בדיקה או תו ירוק, אלא נקבעו מספר הנחיות כגון קיום הטיול באותן הקבוצות הקבועות שבהן לומדים התלמידים בשגרה ושמירה על מרחקים בין קבוצה לקבוצה.
עוד אישרה הוועדה את המתווה של הפעלת הפנימיות בשני מסלולים: מסלול פתוח ומסלול סגור. מסלול פתוח בקבוצה של עד 36 תלמידים ללא הגבלה על-כניסה ויציאה מלחוץ לשטח הפנימיה ומסלול סגור בקבוצות של עד 50 תלמידים שיחולו עליהם הוראות נוספות על-מנת לשמור על בריאותם. "אחרי שבועיים שהם תלמידים שוהים בפנימייה ללא יציאה הם יכולים לאחד לקבוצה גדולה ויש הגבלות על-כניסה ויציאה. הכוונה היא שלא תגיע לקבוצה הגדולה תחלואה מבחוץ. ההבלות חלות גם על צוות ההוראה", הסבירה עו"ד אסתי ורהפטיג ממשרד הבריאות.
ועדת החינוך דרשה ממשרד הבריאות להחריג בתקנות הקורונה שיוגשו לוועדת החוקה, ילדים ופעוטות מבדיקות תכופות לצורך כניסה למוסדות תרבות ולבריכות שחייה.

+קרן העושר: השומה תעמוד על 75% מהסכום שבמחלוקת
23:58 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה את החוק המבקש למסות את תאגידי משאבי הטבע בישראל לעניין הקרן לאזרחי ישראל במסגרת מחלוקת, לקריאה שנייה ושלישית - לדרישת הוועדה הוכנסו מספר שינויים בחוק  ▪  רשות המיסים: התחולה של החוק היא לגבי צווים שטרם יצאו

ג'ידא רינאוי-זועבי, ולדימיר בליאק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מספיקות שתיים-שלוש התנסויות בגיל 17-14 כדי להתמכר לניקוטין
23:13 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה להתמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בישיבה הראשונה של הוועדה: מעכשיו לצעירים בישראל יש בית ווועדה שתבחן את כלל הטיפול בהם  ▪  רשות הצעירים במשרד לשוויון חברתי: 83% מהצעירים אומרים שאין מי שמשמיע את קולם ו-40% מרגישים שהמדינה לא מספקת להם מידע מועיל בתחומים מרכזיים  ▪  הרשות לביטחון קהילתי: עלייה בשימוש של מתבגרים בגז קצפות

טלי יוגב מהרשות לביטחון קהילתי [צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: דוברות המשטרה]
+מתווה שדה בריר יחכה לעוד תסקיר בריאותי
23:11 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בתום דיון בנושא מכרה הפוספטים, קראה ועדת הפנים לממשלה לגרוע את התוכנית מהתמ"א עד שיתקבל תסקיר בריאותי והסכמת השר הממונה על הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב  ▪  השרה להגנת הסביבה: "למה אנחנו צריכים לכלות את משאבי הטבע של ישראל בשביל רווחים לכיל?"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+"ניאבק להוציא מחוק ההסדרים את גיל הפרישה לנשים"
20:55 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה נגד העלאת גיל הפרישה  ▪  השרה מרב מיכאלי: "לא באתי למכור לכם שהגענו לתוצאה הטובה ביותר. אנחנו הבאנו נקודת פתיחה טובה בהרבה ממה שהיה קודם ועכשיו לכנסת יש עבודה"

מרב מיכאלי ועאידה תומא סלימן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק 3% מהתלמידים החרדיים בחינוך הממלכתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
יו"ר הוועדה להתמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בישיבה הראשונה של הוועדה: מעכשיו לצעירים בישראל יש בית ווועדה שתבחן את כלל הטיפול בהם    רשות הצעירים במשרד לשוויון חברתי: 83% מהצעירים אומרים שאין מי שמשמיע את קולם ו-40% מרגישים שהמדינה לא מספקת להם מידע מועיל בתחומים מרכזיים    הרשות לביטחון קהילתי: עלייה בשימוש של מתבגרים בגז קצפות
עידן יוסף
בתום דיון בנושא מכרה הפוספטים, קראה ועדת הפנים לממשלה לגרוע את התוכנית מהתמ"א עד שיתקבל תסקיר בריאותי והסכמת השר הממונה על הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב    השרה להגנת הסביבה: "למה אנחנו צריכים לכלות את משאבי הטבע של ישראל בשביל רווחים לכיל?"
עידן יוסף
יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה נגד העלאת גיל הפרישה    השרה מרב מיכאלי: "לא באתי למכור לכם שהגענו לתוצאה הטובה ביותר. אנחנו הבאנו נקודת פתיחה טובה בהרבה ממה שהיה קודם ועכשיו לכנסת יש עבודה"
עידן יוסף
ועדת החוקה תפקח על התפתחות הישומון המחליף את איכוני השב"כ    הצעת חוק שתוגש בימים הקרובים תרחיב את השימוש ביישומון לא רק למגיעים מחו"ל, אלא גם לחייבי הבידוד בארץ
מירב ארד
ביקשה לבחון שוב את רשימת המדינות שמהן לא נדרשים שבים מחוסנים בבידוד, לאור נתונים שהוצגו בפני הוועדה על-ידי מתנגדי הצו    המדינות שלא ידרשו בידוד: אוסטריה, אוסטרליה, הונג קונג, הונגריה, טאיוואן, מולדובה, ניו-זילנד, סין, סינגפור וצ'כיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il