X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מלאת מקום הממונה על התחרות אישרה להקים פלטפורמה למכירה קשת רוכשת כ-25% מ-RGE האישור ניתן לתקופת זמן מוגבלת של ארבע שנים, לאחריה יבחן ההסדר מחדש
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מ"מ הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן, אישרה (יום ה', 2.9.21) הסדר בין קשת ו-RGE להקים פלטפורמה שתמכור טלוויזיה רב-ערוצית כמו-כן קשת רוכשת כ-25% מ-RGE. האישור ניתן לתקופת זמן מוגבלת של ארבע שנים, לאחריה ייבחן ההסדר מחדש.
קשת היא מפיצה ומפיקה של ערוץ 12 ומחזיקה בבעלותה את חברת החדשות הישראלית בע"מ שמפיקה תכני חדשות ואקטואליה עבור ערוץ 12. בנוסף היא מפעילה את אתרי האינטרנט והישומונים "Mako" ו-"N12". RGE מפיצה ומפיקה ערוצים שונים שהמרכזיים שבהם הם ערוצי ספורט מובילים (ספורט 5) ותכני ילדים, בנוסף היא מפעילה את אתר האינטרנט "ספורט 5".
במסגרת העסקה מקימים הצדדים פלטפורמת שידור רב-ערוצית שתשדר על גבי האינטרנט (OTT), ותתחרה בפלטפורמות הטלוויזיה הרב-ערוצית - הוט, יס, פרטנר וסלקום. בנוסף רוכשת קשת 24.9% ממניות RGE.
הרשות מצאה שההסכם יביא להגברת התחרות בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית. עם זאת, בדיקת הרשות העלתה שהתכנים בהם מחזיקים הצדדים נחשבים כתכני עוגן שחיוניים לפעילותן של כלל הפלטפורמות. לכן הרשות בחנה האם סביר כי קשת ו-RGE ינסו לפגוע בפלטפורמות המתחרות באמצעות התכנים שהן מספקות להן.
כיום עיקר ההכנסות של קשת ו-RGE מתבססות על מספר המנויים של הפלטפורמות המתחרות, בין אם באופן ישיר בהתאם לחוזה ביניהן ובין אם באופן עקיף דרך הכנסות מפרסומות. הבדיקה העלתה שבטווח הזמן הקצר שלאחר הקמת הפלטפורמה החדשה, לא צפוי שינוי משמעותי במבנה ההכנסות של הצדדים למיזם ולא קם חשש של ממש לפגיעה בתכנים שיספקו קשת ו-RGE לפלטפורמות האחרות באופן שיפגע בתחרות ביניהן. לכך מצטרפות נסיבות נוספות המבטיחות כי התחרות בין פלטפורמות הטלוויזיה הרב-ערוצית לא תפגע, בין היתר נוכח הרגולציה הקיימת בתחום.
כמו-כן, ענף התקשורת מאופיין בדינמיות רבה, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת השינויים הרגולטוריים הצפויים בו, מה שמחזק את הצורך בבחינה מחודשת של ההסדר בטווח זמן קרוב יחסית.
לאור כל האמור, הפטור שניתן על-ידי הממונה להסכם (הקמת הפלטפורמה ורכישת המניות) ניתן לתקופה מוגבלת של ארבע שנים בלבד. לקראת תום תקופת הפטור יגישו הצדדים לממונה בקשה חדשה שתיבחן בהתאם לתנאי השוק באותו מועד, והממונה תוכל לאשר את הבקשה, לא לאשר אותה או להתנות את האישור בתנאים.

תאריך:  03/09/2021   |   עודכן:  03/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קשת ו-RGE יורשו למכור טלוויזיה רב-ערוצית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אחרי קמפיין הרשת נגד הוראות הפתיחה באש: קצין החינוך הראשי מותח ביקורת    הרמטכ"ל על תקרית הירי בלוחם מג"ב: "החיילים מצוידים בכל הכלים. מי שנמצא בסכנת חיים - רשאי לסכל את האיום"
עידן יוסף
אושרו תקציב המדינה והתוכנית הכלכלית לשנים 2021-2022    התקציב כולל תוספת של שני מיליארד שקל למשרד הבריאות לבסיס התקציב    שר האוצר ליברמן: "תם עידן הטירלול, חוזרים לנורמליות"
יפעת גדות
במאמר פורץ דרך שפורסם בכתב העת Science, צוות החוקרים מארה"ב ומהאוניברסיטה העברית הציגו מנגנון המסביר איך שינויי האקלים באזור הארקטי משפיע על קווי הרוחב הבינוניים באופן שלא הוצג בעבר    "מגמת העלייה באירועי חורף קיצוניים מתיישבת בקו אחד עם שינויי האקלים הידועים ואינה תירוץ לעיכוב ההפחתה בפליטת גזי חממה"
איתמר לוין
שופט הנוער שמואל לייבו: המדינה לא הצליחה להסביר מדוע העמידה לדין את נאשמי חתונת השנאה - ורק חלק מן המשתתפים - ולא עשתה דבר בתיקים אחרים של הסתה לאלימות    עומד במיוחד על ההימנעות מחקירתה של הח"כית לשעבר היבא יזבק    מביע חשש שהתנהלות גורמי החקירה תיצבע "באור בעייתי מאוד" לנוכח פתיחת הליכים נגד נוער הגבעות וחיבוק ידיים מול מי שמהלל שאהיד
איציק וולף
הסעיפים הנוגעים לסמכויות הקצה של רשות הרגולציה יופרדו מחוק ההסדרים ויחוקקו עד לסוף מושב החורף בהסכמת כל סיעות הקואליציה    חוק ההסדרים יכלול רק את עצם הקמת הרשות והסמכתה לייעץ למשרדי הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il