X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לביטחון פנים הצהיר באירוע של משטרת ישראל כי יעניק גיבוי לשוטרים המעורבים באסון מירון "הטעות והעוול שנעשו על-ידי ועדת אגרנט, שהחליטה לבחון רק את צבא ההגנה לישראל, ולא את הדרג הפוליטי, ובוודאי לא גורמים נוספים - טעות זו אסור שתישנה"
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לידיעת עמר בר-לב
אדוני השר, שתי נקודות לתשומת ליבך.
1. ועדת נאור היא ועדת חקירה ממלכתית, שזה אומר: היא עצמאית לחלוטין בעבודתה ובמסקנותיה. אין שום משמעות למה שאתה מוכן או לא מוכן שהיא תעשה או לא תעשה.
2. בתור בנו של מי שהקים כרמטכ"ל את קו בר-לב והיה שר בממשלת המחדל, חיים בר-לב המנוח, דומני שמוטב שלא תשתמש בהשוואות לוועדת אגרנט.

השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, הצהיר כי ייאבק על-מנת שוועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירון לא תבחן רק את הדרג המקצועי, אלא גם את הדרג הפוליטי.
"כבוגר ועדת אגרנט שהוקמה לאחר מלחמת יום הכיפורים לבחון את מחדלי המלחמה, אני מבטיח לכם, מפקדי סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, ולכל המפקדים והשוטרים באשר הם: הטעות והעוול שנעשו על-ידי ועדת אגרנט, שהחליטה לבחון רק את צבא ההגנה לישראל, ולא את הדרג הפוליטי, ובוודאי לא גורמים נוספים - טעות זו אסור שתשנה. אני אעשה ככל שביכולתי למנוע שעוול שכזה ישנה", אמר (יום א', 5.9.21) באירוע שהתקיים במשרד לביטחון פנים לרגל השנה החדשה.
לדבריו, באסון במירון היו מעורבים גורמים רבים ובהם, מלבד המשטרה, גם גורמים פוליטיים, עמותות פרטיות, מהנדסים ופקחי בטיחות, מד"א וגופים נוספים. "דעו לכם, אני עומד כאן לצידכם, לגבות אתכם בכל אשר יידרש, עד שהאמת והאחריות המלאות תחשפנה לעיני כל", אמר.
השר בר-לב גם התייחס לאירועי שומר החומות ולמהומות במגזר הערבי ברחבי הארץ וטען כי המשטרה הצליחה לדכא את המהומות תוך ימים ספורים תוך מינימום פגיעות בנפש. "ממשלת ישראל הופתעה, משטרת ישראל הופתעה, שירות הביטחון הכללי הופתע, כמו גם כל אזרחי המדינה. למרות כל זאת הצליחה משטרת ישראל, תוך ימים ספורים, עם מינימום פגיעות בנפש, להשתלט על אירוע שהיה בעצימות גבוהה מאירועי אוקטובר 2000", אמר.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לא אתן שוועדת מירון תהפוך לאגרנט"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
משטרה אומללה עם אידיוט בראש!! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  5/09/21 19:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אסון מירון
איציק וולף
רב-פקד שמואל פיאמנטה, שהיה ממונה על הרישוי והאבטחה במתחם קבר רשב"י מטעם המשטרה בל"ג בעומר האחרון, טוען כי אם לא תהיה הסדרה של שטח המתחם ואם לא יבוצע גידור של כולו - לא ניתן יהיה להבטיח מניעת צפיפות ואסון כפי שאירעו שם השנה
איתמר לוין
ב-2019 נכחו בהדלקות 20,000 איש - במתחמים המיועדים לכל היותר מ-13,000 איש    המשטרה מעולם לא בדקה מהו מספר האנשים המירבים היכולים להיכנס להר כולו    טובול מזהיר מפני אסון בקבר הרשב"י בשל מספר האנשים הנדחסים אליו    "בעיית הבטיחות והעומס ליוותה אותנו יותר ויותר מדי שנה"
איתמר לוין
איש לא היה מוכן ליטול אחריות על ההילולה מבחינת מגבלות הקורונה, ולכן לא הוצאו תקנות שאפשרו להחריג אותה מהמגבלות הכלליות    ההילולה הקטלנית התקיימה על-פי סיכום של פורום שרים ובכירים, נעדר סמכות חוקית    אש: היה לנו ברור שאם לא נגיע לפשרה, המסר לציבור יהיה שכולם מוזמנים להגיע
איתמר לוין
העדים היום: מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, אשר ידבר על ההחלטה לקיים את ההילולה למרות מגבלות הקורונה; ושני קציני המשטרה הממונים בצורה ישירה על ניהול ההילולה
איתמר לוין
מנהל מחוז הצפון במרכז טוען, כי הדרישה הייתה בלתי הגיונית ועמדה בניגוד להגדרת תפקידו בידי הממשלה    אומר שניהול האתר ביום-יום מצוי בידי ועדת החמישה, למרות שהתקציב שייך למרכז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il