X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מינה את עו"ד יצחק יונגר לנאמן אשר יחזיק בזכויות הניהול של הקבוצה, יגבש עבורה תוכנית כלכלית ויפעל למציאת רוכש למועדון ""לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

איש העסקים משה חוגג הודיע כי הוא מתכוון למכור את קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים שהייתה בשנים האחרונות בבעלותו. בהודעה שפרסם מועדון הכדורגל נמסר כי על-פי החלטת חוגג ישמש עו"ד יצחק יונגר כנאמן אשר יחזיק בזכויות הניהול של הקבוצה, יגבש עבורה תוכנית כלכלית ויפעל למציאת רוכש למועדון.
"זכויות הניהול של בית"ר ירושלים יופקדו בידי עורך הדין יצחק יונגר, בתור נאמן. יונגר ישמש כנשיא המועדון, יגבש תוכנית כלכלית לקבוצה על-מנת שתפעל בתקציב מאוזן, ויפעל למיגור האלימות והגזענות. כמו-כן, יפעל הנאמן למציאת רוכש לקבוצה", נכתב בהודעה.
בפוסט שפרסם חוגג בפייסבוק כתב כי הוא לא מוכן להשלים עם הקללות של האוהדים כלפיו, כלפי אשתו וכלפי ילדיו. "לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי. אף פעם לא נרתעתי מלה פמיליה, נלחמתי באלימות ובגזענות ללא מורא ופחד, הבאתי שחקן מוסלמי ולא ויתרתי לרגע, גם לא היום, המאבק הזה לא פוסק וימשך גם בלעדיי", כתב.
עוד טען כי ההגעה לבית"ר עשתה לו לא מעט נזקים. "הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על-מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי, למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב".

תאריך:  09/09/2021   |   עודכן:  09/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משה חוגג הודיע: מוכר את בית"ר י-ם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
האיש, ששמו אסור בפרסום, מואשם ב-14 עבירות ביטחוניות חמורות    כתב האישום הוגש בינואר 2017 והמשפט מתמשך זמן רב בעיקר באשמת ההגנה
מירב ארד
על-פי ההחלטה 60% מכלל מכרזי השיווק של המדינה באזורי הביקוש יוקצו לדיור בר-השגה ועד 65% באזורי פריפריה    זכאי התוכנית שירכשו דירה באזורי עדיפות לאומית יקבלו מענק קבוע בגובה 40,000 דולר
מירב ארד
בית הדין לתחרות מחק ערר כנגד קביעת הממונה על התחרות כי ההסכם כובל וקבע כי ההסכם בין מטרו מוטור וימאהה פגע בתחרות    לאחר קביעת הממונה, החליטה מטרו מוטור לסיים את ההתקשרות עם חלק מיצרני רכבים תפעוליים וטרקטורונים אותם ייבאה. לאחר סיום ההתקשרות
מירב ארד
הוסיף:המסר לאירן חייב להיות חזק וברור. אירן גרעינית תוביל למרוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון, הדבר האחרון שכולם רוצים הוא לראות את הנשק הגרעיני נופל לידיים הלא נכונות"
איציק וולף
מנכ"ל משרד האוצר הודיע להנהלת אל-על כי המדינה מסכימה להעביר לחברת התעופה סיוע בסך של עד 50 מיליון דולר כפוף להעברת סכום כסף זהה על-ידי הבעלים, משפחת רוזנברג    תנאי סף נוסף: העברת 43 מיליון דולר נוספים על-ידי הבעלים כהלוואה בגין הסכם רכישת כרטיסים למערך אבטחת התעופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il