X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כולל ארבעה מגרשים סמוכים, מכיל 247 יחידות דיור בשטח כולל של כ-24,141 אלפי מ"ר עיקרי הכולל כ-450 מ"ר שטחי מסחר וכן כ-7,595 אלפי מ"ר של שטחי שירות מחצית מן הדירות יושכרו בשכר דירה מפוקח והשאר - בשכר דירה על-פי תנאי השוק החברה מנהלת מו"מ עם הראל ביטוח להקמת תאגיד משותף ליזמות נדל"ן בפרויקטים שבהם עלות הקרקע גבוהה מ-350 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
חנן מור. מו"מ עם הראל ביטוח להקמת תאגיד משותף [צילום: יח"צ]

חברת הנדל"ן חנן מור זכתה במכרז לתכנון, הקמה וניהול של מתחם מגורים ומסחר להשכרה במתחם תל השומר דרום ברמת גן (רמת אפעל). החברה הודיעה (יום ג', 14.9.21) כי על-פי הערכתה, היתר בנייה צפוי להתקבל בתוך כשנתיים ממועד חתימת ההסכם בינה לבין רשות מקרקעי ישראל, והשלמת הפרויקט צפויה בטווח זמנים של בין שנתיים לשלוש ממועד קבלת היתר הבנייה.
אתמול (יום ב', 13.9.21) קיבלה החברה הודעה רשמית על זכייתה במכרז שפרסמה דירה להשכיר - החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה יחד עם רשות מקרקעי ישראל לתכנון, הקמה וניהול של מתחם המגורים לתקופה של כ-20 שנה. זאת, בתמורה ל-393 מיליון שקל. סכום זה לא כולל עלויות פיתוח בהיקף מוערך של כ-26 מיליון שקל של עלויות פיתוח.
הפרויקט אשר יוקם במתחם אחד, כולל ארבעה מגרשים סמוכים, מכיל 247 יחידות דיור בשטח כולל של כ-24,141 אלפי מ"ר עיקרי הכולל כ-450 מ"ר שטחי מסחר וכן כ-7,595 אלפי מ"ר של שטחי שירות. זאת, לפני תוספת זכויות או הקלות שבס, ככל שיתקבלו וללא שטחי המרתף. מחצית מכמות יחידות הדיור בפרויקט תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים בהתאם לתנאי רשות מקרקעי ישראל. המחצית השנייה תושכר על-ידי החברה בשוק החופשי.
חברת חנן מור דיווחה עוד לבורסה כי בימים אלה היא מנהלת משא-ומתן עם חברת הביטוח הראל להקמת תאגיד משותף שיעסוק ביזמות פרויקטים למכירה בתחום המגורים, שעלות הקרקע בהם גבוהה מ-350 מיליון שקל. על-פי התנאים הנוכחיים של המשא-ומתן, חנן מור תחזיק ב-70% בתאגיד והיא תספק שירותי איתור ובחינה של פרויקטים, שירותי ניהול והקמת הפרויקטים, שירותי ניהול תכנון ופיקוח, ושירותי ניהול ושיווק מכירות.

תאריך:  14/09/2021   |   עודכן:  14/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נציב הרשות הארצית לכבאות והצלה בישיבת ועדת ביטחון הפנים: "כבאות והצלה היא חלק בלתי נפרד מהחוסן של מדינת ישראל. כבאות והצלה צריכה להיות מוגדרת כגוף ביטחוני שאסור לשבות בו. צריכים לגייס עוד כ-1,200 לוחמי אש"
עידן יוסף
90 תקנים של מפקחי עבודה ועוזרי מפקחים טרם אוישו    3 מיליארד שקל המיועדים לגמלאות עובדים פלשתינים טרם הועברו לניהול מקצועי
עידן יוסף
בחוק המוצע קיים העדר התחייבות שנתית של המדינה להפריש כספים לקרן, לצד התשואות העודפות של קרנות הפנסיה    ח"כים קראו לעיגון בחוק של הפקדה קבועה ומוסדרת מצד המדינה, לטובת הקרן שתוקם לשם גיבוי תשואה ל-30% מסכום החיסכון בקרנות הפנסיה    כן עלו קריאות לקבוע כי שינוי עתידי במנגנון החוק ידרוש רוב גדול של חברי כנסת, והועלו שאלות לגבי הלו"ז
עידן יוסף
אושרה המשך חובת עטיית מסכה בהתקהלויות בשטח פתוח    בהיעדר שילוט בולט לעין- השוטר יחויב במתן אזהרה טרם קנס    הוארכה חובת בידוד להורה המטפל בילד מאומת; משרד הבריאות: "אם לא נראה הדבקה בקרב מטפלים המחוסנים בחיסון שלישי- נאשר פטור מבידוד"
איציק וולף
רשת קניוני ביג הגישה תביעה נגד חברת די אנד איי 2 בע"מ, נגד כידן דאהרי, נגד ירון אדיב ונגד חברת ישפרו חברה ישראלית להשכרת מבנים בע"מ    טוענת כי הנתבעים הפרו התחייבות שלהם לחתום על הסכם מכר להעברת הזכויות בישפרו סנטר מודיעין ובנכסים סמוכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il