X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה הירוקה איתרה מתחם המכיל כמות גדולה של שמן משומש ללא היתר רעלים, רישיון עסק ותשתיות מתאימות נפתחה בחקירה פלילית כנגד מפעילי העסק
▪  ▪  ▪
קוביות ומכלי השמנים שהתגלו [צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה]

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ערכה בשבוע שעבר פעילות אכיפה ממוקדת בקיבוץ שמרת שבגליל המערבי. במסגרת החקירה, שבה נעשה שימוש באמצעי חישה שונים כולל רחפנים, אותר מתחם המכיל כמות גדולה של שמן משומש ללא היתר רעלים, רישיון עסק ותשתיות מתאימות. בפעילות השתתפו מפקחי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, גורמי מקצוע בתחום החומרים המסוכנים ממחוז צפון של המשרד להגנת הסביבה ושוטרי המדור להגנת הסביבה במשטרת ישראל.
הפעילות לוותה בצו חיפוש חתום בידי בית המשפט, ובמסגרת החיפוש במתחם תפסו הכוחות מסמכים ועיכבו לחקירה את שני מפעילי העסק. חביות וקוביות שאותרו בשטח נדגמו על-ידי דוגמי מעבדה לבחינת הרכב החומר.
תופעת העיסוק הפיראטי בשמנים משומשים ובממסים לצורך מיהול דלקים באופן בלתי חוקי ומסוכן, הוגדרה כיעד אכיפה מרכזי של המשטרה הירוקה. פעילות זו מצטרפת לשורה של מבצעים ופעולות אכיפה מגוונות שערכה המשטרה הירוקה בשנה האחרונה בתחום זה.
בצד מפגעים הנוגעים לאיכות הירודה של התוצרים, מתחמי מיהול דלקים פיראטיים מייצרים מפגעים סביבתיים: מפגעי אוויר כתוצאה מסכנת שריפה וכן כתוצאה משימוש בדלקים באיכות נמוכה. עיסוק זה מייצר גם מפגעים בתחום החומרים המסוכנים וזיהום הקרקע כתוצאה מהיעדר תשתיות כלשהן. תופעה זו מהווה כר פורה להתנהלות עבריינית בכל החוליות בשרשרת המעורבים - ספקי הממסים המהווים חומרים מסוכנים, משנעי ומפעילי מתחמי אחסנת ומיהול הדלקים.
בסוף מאי בער ממושכות מתחם דלקים פיראטיים במושב כלנית תוך יצירת עננת עשן עצומה. במתחם אוחסנו על-פי החשד חומרים מסוכנים ושמנים. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פתחה בחקירה פלילית כנגד מפעילי העסק ומעורבים נוספים.
המשרד להגנת הסביבה ימשיך לפעול כנגד עבריינים סביבתיים וימצה עימם את הדין במטרה לשמור על הסביבה.

תאריך:  20/09/2021   |   עודכן:  20/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחקרו באזהרה מפעילי עסק פיראטי בשמנים משומשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משרד האוצר פרסם תזכיר חוק המבקש לתקן את חוק הביטוח הלאומי באופן שימנע מסרבני חיסונים ומסרבני בדיקות קורונה לקבל דמי אבטלה במשך 90 יום במקרה שבו פוטרו מעבודתם בגלל סירובם להתחסן או להיבדק    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר נגד התכנון לייקר את ביטוח הבריאות הממלכתי לסרבני חיסונים: עם כל הרצון שכולם יתחסנו, העיקרון הבסיסי בחוק ביטוח בריאות ממלכתי הוא זכאות ללא התניות"
איציק וולף
ח"כ מירי רגב, שהתפקדה להסתדרות הכללית, מצהירה כי היא לא עוזבת את המערכת הפוליטית אך מבהירה: "מה יהיה בעוד חמישה או עשרה חודשים? בעוד שנתיים או שלוש? אני לא יודעת להגיד לך, כרגע אני בתוך הליכוד"    "אני בעד תחרות חופשית ואני בעד ועדי עובדים. אני לא חושבת שזה אחד שסותר את השני. עובדים צריכים לקבל את הזכויות שלהם, אבל זה לא אומר שצריך להיות חזיר"
איציק וולף
רווחי חברת Top Glove, היצרנית הגדולה ביותר בעולם של כפפות הלטקס, ירדו ב-48% לעומת השנה שעברה    בחברה מציינים את מבצעי החיסונים כגורם לחזרה לביקושים נורמליים אחרי שבשנת 2020 שבה פרצה מגפת הקורונה נרשמו ביקושי שיא    "כמו בכל עסק, יש לך עליות וירידות ואתה לא יכול לצפות שרווחי הענק יימשכו לאורך זמן ממושך מאוד"
מירב ארד
ההחלטה תיכנס לתוקפה מיד    הצגת תוצאת הבדיקה, היא בנוסף למילוי הצהרת נוסע נכנס כנדרש
מירב ארד
‏מחרתיים תתקיים ועידת דרבן בעצרת האו"ם בניו-יורק ותציין 20 שנה לוועידה האנטי-ישראלית    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן: " 31 מדינות יחרימו את האירוע המביש לציון הוועידה האנטישמית, יותר מפי 2 ממס׳ המדינות שהחרימו בעבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il