X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אנחנו לא אומרים שארונות הזזה הם הצעקה האחרונה או משהו כזה - כי וודאי שהם קיימים זה שנים רבות והיו צעקות רבות מאז שהובאו לשוק. אלא שבמקרים מסוימים, ארונות הזזה יכולים להיות "הצעקה המתאימה", הפריט המתאים לחדר. ובאילו מקרים ניתן לתעדף אותם?
ארונות הזזה: מה כל-כך יפה?
הבה נתחיל עם היתרונות הברורים של ארונות הזזה. ראשית, יש להם יתרון אסתטי מסוים. לא בגלל שהם אסתטיים יותר או פחות, או בגלל שהם בהכרח יפים ומושכים יותר. אלא פשוט כי הם לא נפתחים פנימה והחוצה, אלא לצדדים. מה זה אומר? ראשית כל, זה כבר אומר שמי שמתעדף את הסגנון הזה, יכול להרגיש איתו מאוד בנוח. מי שאוהב דלתות הזזה פשוט יעדיף אותן יותר באופן טבעי.
שנית, מדובר בדלתות שיכולות להיסגר באופן שלם יותר, מאשר "לבלוט קצת" מתוך הציר, או להישאר פתוחות במידת מה. אין בזה דבר רע, או לא מושך. אלא שכשמשווים בין ארונות עם דלתות הזזה לארונות עם דלתות הנפתחות פנימה והחוצה - אנחנו יכולים לזהות הבדל בנראות החיצונית. זה לא אומר שיש משהו טוב מהאחר, אלא שמי שאוהב ארונות הזזה, כנראה יעדיף את המראה שלהן על-פני מראה של דלתות "רגילות", אם כמובן הוא מתעדף אותו יותר.
ארונות הזזה: פרקטיות וייחודיות אפשרית
עוד ברובד האסתטי, ניתן לייצר דלתות של ארונות הזזה, מחומרים מאוד ייחודיים כמו זכוכית. נכון, אפשר לייצר גם ארונות "רגילים" עם דלתות זכוכית ואפילו דלתות מראה, ואין זו טריטוריה ייחודית או ייעודית לארונות עם דלתות הזה. אלא שכאשר משלבים דלתות הזזה עם חומרים ייחודיים, יש לזה סטייל מסוים. כאמור, לא בהכרח יותר או פחות טוב מדלתות רגילות - אך מי שאוהב, אוהב.
למעשה, אם אנחנו הולכים על התקנת מראה, על-גבי דלת הזזה - אנחנו יכולים לחסוך מידה מרובה של מקום. כמובן, אפשר להתקין אותה גם על ארון "רגיל". במקרה שמדובר על ארונות הזזה, מדובר על מראה זזה שאפשר אולי להסתיר כשרוצים, לחשוף שרוצים ובאופן כללי לשכפל את כנף הארון גם כדלת וגם כמראה, מה שיכול להיות יעיל בחדרים בהם רוצים לשלב פונקציות. למעשה, יש שיגידו שארונות עם דלתות הזזה יכולים להכיל יותר מקום מאשר ארונות עם דלתות רגילות. כך שאפשר שברובד הפונקציונלי, ישנם ארונות עם דלתות הזזה שיכולים להצטיין בחיסכון החלל.
ארונות הזזה: תנאי תאורה שונים
יש נקודה נוספת שאנחנו יכולים לציין, שיכולה להישמע קצת מצחיק. חלקנו וודאי מכירים את הניסיון לראות את הנעשה בתוך ארון הבגדים שלנו, תוך שהדלת הנפתחת למעשה חוסמת את האור הנכנס לחדר ולארון עצמו. הסיבה לכך היא כי הכנף יכולה להיות די גדולה, ובכך להצליל את פנים הארון. אולי בכך נראה פחות את הבגדים עצמם, או שאולי נביא ונחזיק מנורה בקרבת מקום. ובכן, ארונות הזזה לא אמורים להצליל את פנים הארון באותה דרך, כיוון שאין כנף שנפתחת החוצה וחוסמת את האור הקיים. על כן אפשר לראות יותר מן המתרחש בתוך חלל הארונות.
ארונות הזזה: תקלות והרכבה
ולבסוף, נרצה לציין שארונות עם דלתות הזזה יכולים להיות בטיחותיים יותר. לא בהכרח במידה בולטת, אך אם מסתכלים על צירים של "ארונות רגילים", אפשר להגיד, לפחות תיאורטית - שביכולתם להיחלש. ובכך תיאורטית אפשר להגיד שהארונות יכולים או לצאת מאיזון ולהצריך תיקון או פשוט לאבד באופן זמני את הכנף שלהם. גילוי נראות: לא ראינו את זה קורה ולא שמענו על תופעה כזו. כך או כך, בתוככי ארונות הזזה אין צירים שכאלה אלא דווקא מסילות, ועל כן התופעה, גם אם יכולה לקרות - לא תקרה בתוך ארונות כאלה. בכל מקרה, אם יהיה צורך, ניתן תמיד לקבל שירות של תיקון ארונות הזזה אם יש בהם תקלה. מעבר לזה, אפשר לקבל שירות ותמיכה במסגרת הרכבת ארון שכזה או כל סוג של ארון - כדי פשוט לקבל סיוע מקצועי בנושא.

תאריך:  26/09/2021   |   עודכן:  26/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il