X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם יש לכם רכב, אתם ודאי יודעים כמה הוצאות כרוכות בזה, החל מהרכישה עצמה, דרך התדלוק ועד הטיפולים. לא קל להוזיל את ההוצאות הכרוכות בהוצאת רכב, אבל זה לא בלתי אפשרי. אחת ההוצאות הגבוהות והקבועות היא ההוצאה על ביטוח רכב - וכאן מי שמשקיע מדי פעם זמן בסקר שוק, יכול דווקא לחסוך. השוואת ביטוח רכב היא השוואה שחובה לבצע בכל פרק זמן, גם אם חברת הביטוח מציעה לחדש את הפוליסה באופן אוטומטי.
כיום קיימת תחרות עזה בין חברות הביטוח, ובניגוד לעבר, הביטוח הרבה יותר מותאם לנהג ולהרגלי הנהיגה שלו, כך שנהג ותיק וזהיר או נהג שנוסע מעט יכול לשלם פחות מנהג לא זהיר או מנהג שנוסע הרבה.
השוואת ביטוחי רכב - למה חשוב לשים לב?
אולם, לא רק המחיר קובע. זה נכון כמעט בכל מוצר, ובטח כשמדובר בביטוח רכב. ביטוח לרכב, יש לזכור, מורכב מכמה רבדים, אשר הבסיסי וההכרחי שבהם הוא ביטוח חובה. עם זאת, מאחר שביטוח חובה נותן כיסוי חלקי ביותר ולא מכסה מצבים של גניבה, פריצה או פגיעה ברכוש - רוב הנהגים בישראל רוכשים גם ביטוח מקיף. פוליסת הביטוח אומנם תקנית וחייבת לכלול סעיפים מסוימים, אבל כל חברות הביטוח נוהגות להציע גם הרחבות שהופכות את הביטוח למקיף עוד יותר. לכן, השוואת ביטוחי רכב צריכה להביא בחשבון את כל הכיסויים שאתם רוצים.
כך למשל, בעת השוואת ביטוח מקיף לרכב, כדאי לעיין בסעיפים שנוגעים לכיסוי שמשות ולמראות, לרכב חלופי, לשירותי גרירה ועוד.
כיום, יש חברות ביטוח שמציעות מסלולים שמאפשרים לבטל או לצמצם את ההשתתפות העצמית ומסלולים שמקנים הנחה שהולכת ועולה ככל שהקילומטראז' השנתי הולך ויורד (דוגמא). השוואת מחירי ביטוח רכב חייבת לקחת בחשבון את החבילה כולה. כלומר, הכיסויים והשירות שאתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים.
האם הפוליסה שלכם באמת מכסה אתכם?
כאשר מדובר בביטוח, המבחן האמיתי מתרחש ברגע האמת. אם חס וחלילה אדם נקלע לתאונה, אם הרכב שלו נגנב וכן הלאה - או אז הוא מוצא את עצמו מתמודד עם חברת הביטוח. הרגעים הללו הם רגעים קשים פיזית, נפשית וכלכלית - וחשוב להגיע אליהם מוכנים עם פוליסת ביטוח כמה שיותר טובה. לכן, כבר בשלב השוואת ביטוח הרכב, חשוב לא להסתכל רק על שורת המחיר, אלא גם על כל השורות שלפניה.
בסופו של דבר, לעיתים קרובות מי שמשלם מעט גם מקבל מעט. אם למשל הפוליסה שלכם לא כוללת רכב חלופי ולכן אתם משלמים פחות, אל תתפלאו אם במקרה שהרכב ייגנב או יינזק קשות, תאלצו לשכור רכב או לנסוע בתחבורה ציבורית.
איך משווים ביטוחי רכב?
השוואת ביטוח רכב היא השוואה שמומלץ להשקיע בה זמן ולבצע בצורה מסודרת. אפשר להיעזר באתרים שונים, אבל לעיתים המידע שהם מציגים חלקי. הדרך היעילה ביותר היא לבצע את ההשוואה הזאת באמצעות טבלה מסודרת שבה תכניסו את כל המרכיבים החשובים, את מחיר ביטוח החובה, מחיר הביטוח המקיף, מחיר ההרחבות ומה הן כוללות. כדאי לבדוק בכל חברה אילו מסלולים מיוחדים היא מציעה. כאשר הטבלה תהיה מונחת מול עיניכם, ייתכן שתגלו שהחברה שתכננתם לבחור בה יקרה יותר מחברה אחרת שלא חשבתם עליה ולהפך - או שתגלו שהפוליסה שתכננתם לרכוש אינה כוללת את כל הכיסויים שדרושים לכם. מה שבטוח, תוכלו לקבל החלטה מושכלת, ובאותה הזדמנות גם להכיר טוב יותר את סעיפי הפוליסה שלכם. בסופו של דבר, ביטוח לרכב הוא לא עניין שכדאי להקל בו ראש, גם אם הבחירה בחברה המתאימה לכם דורשת השקעה של זמן.
היכנסו למידע נוסף בנושא סקירת השוואת ביטוח רכב שתעזור לך לבצע את הבחירה הנכונה כדי לנהוג בראש שקט.

תאריך:  26/09/2021   |   עודכן:  26/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il