X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יצא לכם לשמוע על השקעות אלטרנטיביות, אך אינכם יודעים מאיפה להתחיל? אנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה או חוסר ההבנה שלכם. הרי בסוף מדובר על תחום מאוד מסקרן, אך בו בזמן כזה שמביא איתו מידה מסוימת של סיכון. למזלכם, אינכם צריכים לבצע החלטות חסרות ביסוס בתחום כל-כך רגיש. הכנו לכם מדריך השקעות אלטרנטיביות, שבו תוכלו למצוא את כל המידע החשוב לכם. כך תדעו בדיוק איך תוכלו להשקיע בתבונה את הכסף שלכם, ולא פחות חשוב לראות ממנו תמורה. כל מי שמשקיע את הכסף בתחום כזה או אחר, ירצה להרוויח כמה שיותר.
מהן השקעות אלטרנטיביות?
בראש ובראשונה, כל מדריך השקעות אלטרנטיביות חייב להסביר מה זאת ההשקעה הזאת. השקעה אלטרנטיבית היא בעצם אפיק מסוים של השקעות שהן אינן נסחרות בבורסה. מדובר על כמות גדולה של השקעות, אך כאלה שאינן נסחרות בבורסה בשום צורה שהיא. מהסיבה הזאת תוכלו למצוא באפשרות הזאת המון סוגים שונים של השקעות. כל אחד יכול למצוא את ההשקעה שמתאימה עבורו. זאת שתאפשר לו להשקיע, ובו בזמן גם להרוויח כסף.
שלב ראשון - מהן המטרות שלכם?
כל מי שמשקיע בתחום כזה או אחר, חייב להגדיר לעצמו מטרות שלא משתמעות לשתי פנים. כל משקיע שלא מגדיר לעצמו מטרה ברורה, עלול למצוא את עצמו הולך לאיבוד. במסגרת מדריך השקעות אלטרנטיביות, ישנה חובה לבצע את הפעולה הזאת. היא זאת שתאפשר לכם לדעת כי יש לכם מקום מסוים שאליו אתם אמורים לכוון. כך לא תמצאו את עצמכם מתפזרים לכל עבר, ומאבדים את המומנטום שכבר היה לכם בידיים. מוטב כי תהיו ממוקדי מטרה, זה יאפשר לכם לדעת כי אתם עושים את הפעילות בצורה טובה.
שלב שני - מגדירים סכומי השקעה
אי אפשר להשקיע בהשקעות אלטרנטיביות ללא כל קו אדום. הרי בסוף לכל אחד יש סכום מסוים שאותו הוא מסוגל להשקיע. אנו מציעים לכם עוד לפני שתתחילו לבצע את ההשקעה, להגדיר לעצמכם קו אדום. כלומר, סכום מסוים של השקעה שאותו אתם לא יכולים לעבור לעולם. ברגע שיש לכם קו אדום, תדעו כי אתם נמצאים תמיד בבקרה. לא תגיעו למצב שבו תפסידו את כל הכסף שאותו חסכתם לאורך השנים.
שלב שלישי - בוחרים השקעה אלטרנטיבית
הדבר האחרון שתצטרכו לבצע במסגרת מדריך השקעות אלטרנטיביות הוא לבחור את ההשקעה. כמו שאמרנו, מדובר על לא מעט סוגים של השקעות שונות שאינן נסחרות בבורסה. תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע על-מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם משקיעים בתחום שלא מדבר אליכם בשום צורה. לאחר שתבצעו את ההשקעה, תוכלו לדעת כי אתם במקום הנכון. מקום שיעניין אתכם ובו בזמן יספק לכם את הרווח הרצוי.

תאריך:  26/09/2021   |   עודכן:  26/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il