X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יציאה לחופשה השנתית הפכה בשנים האחרונות ליקרה יותר ויותר, בפרט עבור משפחות עם ילדים. מחירי בתי המלון, המסעדות, האטרקציות השונות ועוד הולכים ועולים מדי שנה ומשפחות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן לצאת לחופשה מהנה ומפנקת - בפרט במועדי החופשים מבתי-הספר והעבודה - אז המחירים הם הגבוהים ביותר בשנה. תכנון מקדים של החופשה והזמנה מראש, יכולים להוזיל משמעותית את העלויות ולאפשר לכל משפחה, זוג או קבוצת חברים/משפחות, לצאת לחופשה חלומית גם בלי לשבור את תוכניות החיסכון.
מחירים נוחים למקדימים להזמין גם במוקדי התיירות העיקריים - דילים לאילת
תכנון מקדים של חופשה, משמעותו סגירת בתי מלון, טיסות וכד', זמן רב יחסית מראש, בדרך-כלל כמה חודשים טובים מבעוד מועד. כאשר מתחייבים מראש ומוכנים כבר להזמין ולשלם, בתי המלון ושאר נותני שירותי התיירות מרוויחים מכך את הוודאות בנוגע להכנסות שיהיו להם בחודשים הקרובים, מה שהפך חשוב וקריטי במיוחד עבור בתי עסק רבים מאז התפרצותה של מגפת הקורונה.
לכן, כאשר מוכנים להזמין מראש, ניתן להשיג באינטרנט מחירים מצוינים עבור חופשות שלמות (בתי מלון בפנסיון מלא או חלקי, טיסות וכיוצ"ב), לא רק במקומות אזוטריים או כאלו בהם הביקוש אינו גבוה במיוחד. להפך, דווקא במוקדי התיירות ה"חמים" והמבוקשים ביותר, ניתן להשיג הנחות משמעותיות ומחירים אטרקטיביים מאוד כאשר מוכנים להזמין מראש.
בתקופה הנוכחית, כמו גם בעתיד הנראה לעין, יעדי התיירות ה"בטוחים" והעיקריים עבור רובנו הם בתוך ישראל, מפאת המגפה המשתקת את ענף התיירות בעולם כולו. גם כאן בארץ ניתן להשיג מחירים מעולים במוקדי התיירות העיקריים והמבוקשים ביותר. דוגמה טובה לכך היא דילים לאילת למקדימים להזמין - בבירת התיירות הדרומית של ישראל המהווה את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים בישראל לתיירים מהארץ ומהעולם גם יחד, ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים ביותר כאשר מוכנים להקדים ולהזמין כמה שבועות או חודשים מראש.
כאשר מתכננים מבעוד מועד, גם קל יותר לארגן חופש מהעבודה ומבית-הספר של הילדים, ולהתכונן לצאת לחופשה גם במועדים אשר אינם בדיוק החופשים הלאומיים בהם כולם מבקשים לנפוש ומחירי שירותי התיירות מרקיעים לשחקים...
גם דילים לים המלח ולמוקדי תיירות נוספים בארץ למקדימים להזמין
מלבד אילת ניתן למצוא כמובן יעדי תיירות אטרקטיביים נוספים בארץ בהם ניתן לנפוש במחירים נוחים ביותר. דוגמה מרכזית נוספת לכך היא המקום הנמוך בעולם - דילים לים המלח מאפשרים להזמין חופשה במחירים נוחים במיוחד, אם רק מתכננים כמה שבועות/חודשים מראש. חופשה שכזו תכלול כמובן את כל השירותים והפינוקים שהיינו רוצים למצוא בחופשה בים המלח, החל מבתי מלון יוקרתיים ומסוגננים במיוחד, דרך טיפולי ספא מפנקים לאורך היום, ארוחות גורמה, טיולים באזור וכל שאר מה שרוצים היינו למצוא בחופשה באזור זה.
כאמור, לא רק בדרום ובמדבר תוכלו לתכנן באופן יעיל ומשתלם את החופשה הבאה שלכם. גם במוקדים אטרקטיביים במרכז ובצפון הארץ. כל שצריך לעשות הוא להתגמש מעט ולהחליט מראש על מועד החופשה הבאה, במקום להשאיר את ההכרעה לרגע האחרון. נסו זאת ותתנסו בדרך חדשה ויעילה הרבה יותר לנפוש.

תאריך:  30/09/2021   |   עודכן:  30/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il