X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוסיפה: במעקב שבוצע ע״י האגף לאפידמיולוגיה נמצאה ירידה במועילות החיסון של המחוסנים הוותיקים מ 95% ל-40% במניעת הדבקה האטרקציות הפתוחות יכללו בהקלות שיובאו לוועדת חוקה ביום חמישי הקרוב
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ומשרד הבריאות נענה לדרישת יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב לכלול את האטרקציות הפתוחות בהקלות שיובאו לוועדה ביום חמישי הקרוב. בהסכמה עם הממשלה ועדת החוקה אישרה את הארכת תקנות התו הירוק הנוכחי לשלושה ימים בלבד (יום חמישי, 7.10) עד הבאת ההקלות שהוסכמו הכוללות גם את הכניסה לספריות ולמוזאונים ולדרישת הוועדה יתווספו גם הקלות בעניין האטרקציות הפתוחות
במקביל, אישרה הוועדה את התקנות המסירות את איסור היציאה לברזיל, בולגריה וטורקיה וכן את קיצור תוקף תקנות הגבלת היציאה ל-3.10. יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "החל מאתמול בלילה אין מדינות אסורות ליציאה. טוב יעשה הציבור הרחב שיעקוב אחר מדינות באזהרת מסע לטובת בריאותו".
אילנה גנס, ראש מטרה שירותי בריאות הציבור: "יש כמה מדינות באירופה עם תחלואה גואה, בעיקר רומניה וסרביה, שיצאה לגביהן אזהרת מסע, אך נכון להיום ניתן לטוס לכלל מדינות העולם".
ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור משתתפת בדיון בוועדה והתייחסה לשינויים בהגדרת מחוסן מחלים: "במעקב שבוצע ע״י האגף לאפידמיולוגיה נמצאה ירידה במועילות החיסון של המחוסנים הוותיקים מ 95% ל-40% במניעת הדבקה. בקבוצת הגיל 60+ יש בעלי תו ירוק מינואר ורואים שבקבוצת הגיל שחוסנה בינואר, הסיכון שלה יותר גבוה לחלות משל אלו שחוסנו בפברואר, וכך הלאה, רואים את דעיכת החיסון. המחוסנים הראשונים היו חלק מההדבקות בגל התחלואה הרביעי. גם במוגנות מפני תחלואה קשה וקריטית חלה ירידה מ-95% ל-80%, כלומר הסיכון לחלות קשה עלה פי 4. גם בבדיקת נתוני התחלואה המיובאת מחו״ל שהייתה בעליה מתמדת בגל הרביעי, עד כדי 200 מאומתים שנכנסו מדי יום, נמצא ש-91% מהם היו מחוסנים בעלי תו ירוק מעל 5 חודשים".
עוד אמרה כי "כלל הגורמים העידו על דעיכת חיסונים. בגלל שאנחנו המדינה הראשונה המחוסנת לא הייתה מדינה נוספת להסתכל עליה. זה נתן לנו גם תחושה של כובד האחריות". ביחס לבוסטר אמרה ד"ר אלרעי-פרייס כי "אחרי מנה שלישית של החיסון חוזרים למוגנות ברמה של מנה טרייה ואף גבוה יותר. כשאנשים מקבלים בוסטר יש להם מוגנות של פי 10 במניעת הדבקה".
באשר לתחלואה החוזרת בקרב ילדים אמרה ד"ר אלרעי-פרייס כי "בבדיקת הסיכוי לתחלואה חוזרת בקרב ילדים- תחלואה חוזרת נמוכה ב-50% מאשר בקרב מבוגרים ולכן ניתן להשאיר להם תו ירוק גם אם חלפה חצי שנה. הסיכון שנלקח נמוך. ככל שהגיל עולה הסיכון לתחלואה עולה וכך גם לתחלואה חוזרת והסיכון של המתבגרים הוא הגבוה ביותר לחלות".
עוד אמרה כי "מחלימים יכולים לקבל חיסון כבר לאחר 3 חודשים, זה לא מזיק אך לא צריך לדחוף אותם לשם, הם יכולים להתחסן עד חצי שנה. מי שהחלים וקיבל מנת חיסון אחת לפחות ומי שהחלים לאחר שחוסן יש לו חצי שנה מהיום להשלים חיסון. מי שנמצא חיובי בבדיקה סרולוגית אנחנו לא יודעים מתי חלו ולכן מתייחסים אליהם כמחלימים ותיקים, למעט החרגת הילדים עד גיל 12".
קריב: "לכלול אטרקציות פתוחות בתיקונים שיובאו לוועדה בחמישי"
היו"ר ח"כ גלעד קריב התייחס לדרישתה החוזרת ונשנית של הוועדה בנוגע לשטחים פתוחים ואמר: "כשם שקיבלנו את הדין עם היפוך המגמה בחגי תשרי וכשניסינו לשכנע את הממשלה וגורמי המקצוע להחרגת מסעדות ואטרקציות בסוכות, בשל העלייה בתחלואה, הוועדה לאורך כל הדרך עמדה על הצורך להיות יותר גמישים עם המקומות הפתוחים. ברגע זה של לוח השנה מטרידה אותנו ההחלטה שלא לפתור את מצוקת האטרקציות הפתוחות. בעוד שמסעדות וחדרי כושר פועלים עסקית גם בחורף, יש פה מגזר שנושא על גבו חודשים את הנטל הכלכלי ויש עוד חלון זמנים צר עד לחורף בו יפסיקו האטרקציות לפעול.
"בסמכות שניתנת לי כוועדה, אני עומד על כך שהסנונית הראשונה של האטרקציות הפתוחות תיכלל בגל הראשון של ההקלות עם המוזאונים והספריות. הנושא חייב להיכנס בתיקונים שיובאו ביום חמישי. נבקש לוודא עד סיום הדיון, שביום חמישי ייכלל הנושא במשאל הטלפוני ואם הוא לא ייכלל, אמליץ לחברי הוועדה להסיר את הסעיף כולו".

תאריך:  04/10/2021   |   עודכן:  04/10/2021
+משרד התחבורה יאכוף רק בנת"צ בין עירוני
21:08 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך יו"ר ועדת הכלכלה ביטון על סיכום עם שרת התחבורה, לפיו משרד התחבורה יאכוף נסיעה בנת"צים עירוניים רק בעוד שנה ורק ברשויות שיסרבו לעשות זאת בעצמן

[צילום: דוברות המשטרה]
+סקר דיירקט פולס: הליכוד מתחזק, בנט נחלש, סער נעלם
17:36 04/10/21  |  עידן יוסף

סקר דיירקט פולס, בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו נערכות היום: הליכוד 35; יש עתיד 19; שס 9; העבודה, הרשימה המשותפת, כחול לבן 8; הציונות הדתית, יהדות התורה 7; ישראל ביתנו 6, רע"ם 5; ימינה, מרצ 4; תקווה חדשה 0.

+ראש הממשלה יצא מהמליאה לפני הזמן והתבקש לשוב
17:30 04/10/21  |  עידן יוסף

מבוכה לנפתלי בנט: מיד לאחר נאומו של נתניהו, הוא יצא מהמליאה והתבקש לחזור ולהמתין עד יציאת הנשיא הרצוג.

+המוסד יצא למבצע גילוי מידע על רון ארד
16:44 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לוחמי המוסד יצאו בחודש שעבר למבצע כדי לאתר מידע על מקום הימצאו  ▪  ראש הממשלה בכנסת: "עשינו עוד מאמץ בדרך להבנה מה עלה בגורלו של רון ארד"  ▪  אירן בתגובה להאשמות על ניסיון החיסול בקפריסין: "חסרות בסיס"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+פורסמה תמונת סמלי השלטון במרפסת הכנסת
16:22 04/10/21  |  עידן יוסף

תמונת סמלי השלטון המסורתית במרפסת הכנסת פורסמה. בתמונה: נשיא המדינה, ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי, יו"ר הכנסת, נשיאת בית המשפט העליון וראש האופוזיציה.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+ההצעה לאופוזיציה הוגנת ביותר
16:11 04/10/21  |  מיקי לוי   |   לרשימה המלאה

נאום יושב-ראש הכנסת בפתיחת המושב השני של הכנסת העשרים וארבע (כנס החורף) [כ"ז בתשרי תשפ"ב, 03.10.2021]

+"הגיעה העת להפסיק את ההחרמה"
16:10 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

היו"ר מיקי לוי טוען כי האופוזיציה אינה נוהגת נכון בהחרימה את איוש ועדות הכנסת, והצדיק את ההצעות מצד הקואליציה, שעליה נמנה גם הוא  ▪  ח"כ דודי אמסלם: "תודה רבה שאתה מאפשר לנו לשבת כאן"

מיקי לוי והנשיא הרצוג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מיכאלי: מחר יוקם קבינט לשוויון מגדרי
15:28 04/10/21  |  עידן יוסף

"מחר יוקם, לראשונה במדינת ישראל, קבינט לשוויון מגדרי" - כך הכריזה בפתח ישיבת סיעת העבודה השרה מרב מיכאלי, שתעמוד בראשות הקבינט: "הוועדה תפעל לניסוח וליישום המדיניות".
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב: "הקורונה משתוללת, וקבינט הקורונה לא מתכנס. הטרור משתולל, והקבינט הביטחוני לא מתכנס. אבל חשוב להקים קבינט נוסף - קבינט לשוויון מגדרי, כנראה שזה הקבינט היחיד שיתכנס בממשלה הזו, וכנראה הקבינט היחיד שבו שרי הממשלה ישתתפו ולא ייצאו באמצע כדי לפגוש את אויבינו".

[צילום: מן הטלוויזיה]
+אושר מתווה הלימודים ברשויות אדומות
15:18 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החינוך אישרה: ברשויות אדומות הלימודים בכיתות ה' עד ז' יתקיימו בהתאם לחלופות שמטרתן צמצום התפשטות נגיף הקורונה  ▪  לבקשת יו"ר ועדת החינוך - הבחירה באפשרות של לימודים מרחוק תהיה חלופה אחרונה

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נתניהו: נחזור לשלטון בעוצמה בגלל שעטנז הממשלה ולכידות השורות באופוזיציה
14:48 04/10/21  |  עידן יוסף

ח"כ בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "אזרחי ישראל רואים עד כמה הממשלה הזאת גרועה. הם חושבים שהם בטוחים, אנחנו יודעים שהעולם עגול. כבר היינו באופוזיציה עם 12 מנדטים וחזרנו בעוצמה - כך יקרה גם הפעם. זה יקרה בגלל הכישלונות שלהם, בגלל המחדלים, בגלל השעטנז. כדי לעשות זאת נשמור על נחישות ולכידות השורות".

[צילום: דוברות הליכוד]
+"נצא מהקואליציה אם החרדים ייכנסו"
14:43 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

דוחה את הלחצים לצרף לקואליציה את שס ויהדות התורה, וטוען כי הדבר יוביל לשינוי הרכב הקואליציה ולחזרת בנימין נתניהו לשלטון  ▪  לפיד לחברי הקואליציה: לא לייצר מלחמות מיותרות, עוד לא העברנו תקציב

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+ראשי מפלגות האופוזיציה נועדים עם נתניהו
14:12 04/10/21  |  עידן יוסף

‏בלשכת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נערכת כעת ישיבת ראשי מפלגות האופוזיציה סמוטריץ', דרעי, גפני וגפני. ליצמן נפקד כי שוהה בארה"ב.

+ארבע ועדות זוטרות הוצעו לאופוזיציה
13:30 04/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ ניר אורבך: לאופוזיציה הוצע ראשות ועדות שיעסקו בניצולי שואה, קידום חברתי, נוער בסיכון, ובטיחות בדרכים  ▪  ועדת הכנסת קבעה כי הדיון שייערך היום בהודעת ראש הממשלה, ובהצעה להביע אי-אמון בממשלה, יהיה דיון סיעתי משולב ולכל סיעה הוקצו ארבע דקות

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ליברמן מסרב לחזור בו מההתבטאות המריצות
13:03 04/10/21  |  עידן יוסף

‏"אני רוצה לדעת אם להזמין לך מריצה לבחוץ" - שר האוצר ליברמן סירב להענות לדרישתו של ח"כ ינון אזולאי לוותר על האגו ולחזור בו מההתבטאות בעניין המריצות: "אמירה אומללה, אמירה אנטישמית. לא שוכחים לך את זה".

+ליברמן הציג את התקציב: "נעמוד ביעדים שהצבנו"
10:36 04/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר האוצר בוועדת הכספים: "מובא אליכם התקציב הכי חברתי שאי פעם שאושר בכנסת"  ▪  הדגיש: נצטרך לתת מענה לקבוצות בחברה הישראלית שמקופחת, נוכח הסכמים קיבוציים שפג תוקפם ב-2019 אבל במקביל הבטיח לעמוד ביעדי הגרעון והצמיחה

שר האוצר ליברמן בוועדת הכספים [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עפר שלח / Ofer  Shelah  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הסיכוי לתחלואה חוזרת בקרב ילדים נמוך ב-50% מאשר בקרב מבוגרים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
התעשיינים ונציגי יבואנים מבקשים להחריג מרפורמת היבוא ברזל לבניין, דודי שמש ועוד    משרד האוצר: בכל מוצר יש סיכון - מה שמקובל בעולם צריך להיות מקובל בישראל    יו"ר ועדת הכלכלה ביקש מציגי הממשלה לוודא שיצרנים ישראלים לא יופלו לעומת היבואנים וכן ביקש לרכז את כל הבקשות להחרגות ולהשיב להן לקראת ההצבעות בדיונים הבאים
עידן יוסף
ועדת הכספים החלה לדון בפרק המקדם שכירות מוסדרת וארוכת טווח בחוק ההסדרים    הדיון התמקד בהסרת חסמים להרחבת פעילות קרנות הריט המאפשרות השקעה בנכסי נדל"ן לציבור הרחב, וזוכות להטבות מס במסגרת החזקת נכסים המיועדים לשכירות לטווח של 20 שנה    יו"ר הוועדה, דרש ממשרד האוצר וממשרד הבינוי והשיכון להעמיד את נתוני הקרנות בפני הוועדה כדי לבחון את כדאיותן הכלכלית
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק לפיה המכון לרפואה משפטית יפעל בכל שעות היממה, לרבות שבתות ומועדי ישראל    שר הבריאות הורה על היערכות ליישום
עידן יוסף
מנכ"ל משרד הכלכלה: "עד 2065, ללא צעדי מדיניות משמעותיים לשילוב האוכלוסייה החרדית והערבית בשוק העבודה, ההכנסה הממוצעת מעבודה לנפש תרד ב-23.6% ותירשם פגיעה של 25% בגידול בתוצר"    ועדת הכספים דנה בתקציב משרד הכלכלה והתעשיה לשנים 2022-2021
עידן יוסף
השר לשירותי דת, מתן כהנא: "לא מעוניין במסלול ששלושה רבנים יקבעו סטנדרטים. ניאלץ לעשות זאת כי הרבנות לא משתפת פעולה"    ח"כ וולדיגר: "הבן שלי בחר להתחתן באולם שמגיש אוכל של רבנות ואני רגועה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il