X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: יח"צ]

[צילום: יח"צ]

לימודי ביטוח אלמנטרי הפכו בשנים האחרונות למקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. כיום רוב הביטוחים הנכללים בביטוח האלמנטרי, הם ביטוחי חובה. נניח ואתם מעוניינים לרכוש דירה, בשביל רכישת הדירה אתם כמובן צריכים משכנתא. הבנק לא יאשר לכם את המשכנתא, בלי ביטוח על הדירה. ביטוח משכנתא לדירה מורכב שני ביטוחים שונים, ביטוח מבנה וביטוח חיים. ביטוח המבנה כלול במסגרת הביטוחים האלמנטריים. ביטוח חיים הוא ביטוח נפרד. ביטוח המבנה קושר לפגיעה שמורידה את ערכו של הנכס. הביטוח מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה משריפה, פגעי מזג-אוויר, רעידות אדמה ועוד נזקים אחרים שנגרמו לרכוש או למבנה עצמו.
לימודי ביטוח אלמנטרי מכיל את כל ביטוחי הרכוש או את הביטוחים של פגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בהתאם לכך, כל מי שקונה דירה, רוכש רכב או כל מי שמעוניין לבטח את עצמו בביטוח תאונות אישיות, חייב לפנות לסוכן ביטוח אלמנטרי להסדרת העניין. לכן השוק שלכם הוא שוק עצום של לקוחות והתחרות על ליבם היא בהתאם. זהו שוק תחרותי מאוד ורק הטובים ביותר יכולים להרוויח סכומים משמעותיים על עמלות מהעסקות.
אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בתחום הביטוח והפיננסים. היתרון הגדול שלנו הוא השם שלנו שהולך ופותח לפניכם דלתות בעבודה. אבל אנחנו כמובן עומדים מאחורי השם שלנו ומספקים לסטודנטים שלנו חוויה לימודית ממדרגה ראשונה. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של רשות ניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור ארבעה מבחני יסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. ארבעת מבחני היסוד כוללים את הקורסים, יסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון. שני הקורסים המקצועיים הם, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. בסיום הלימודים אנחנו נעשה את מירב המאמצים לעזור לכם למצוא עבודה.
הכשרה כסוכן ביטוח אלמנטרי
במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים סוכני ביטוח לעבודה עם לקוחות. שני התחומים המרכזיים אצלנו במכללה הם, ביטוח אלמנטרי ופנסיוני. אנחנו שמים דגש מיוחד על איכות המרצים שלנו. מנהלי החברה שלנו הם מהמרצים המובילים של המכללה. הם מחוברים לשטח ויודעים באופן פעיל על כל המתרחש בכיתות הלימוד. אנחנו דואגים שכל החומר המועבר לסטודנטים יועבר בצורה אחידה, כל זאת ברמה הכי גבוהה שניתן. המרצים השונים אצלנו במכללה, עוברים הכשרה מעשית לעבודה. אנחנו עובדים אך ורק עם מרצים שעברו את ההכשרה בהצלחה.
במהלך הלימודים אנחנו מלווים את הסטודנטים שלנו לאורך כל הדרך. בכל שלב תוכלו לפנות אלינו לייעוץ והכוונה. הקשר האישי בין הסטודנטים לבין המרצים וצוות המכללה, הופך את המקום שלנו למקום מיוחד. אנחנו מאמינים בבניית אווירת לימודים איכותית ונעימה בה כל הצדדים מרוצים.
מכללת אורין שפלטר שמה לעצמה למטרה להכשיר סוכנים בקורס ביטוח אלמנטרי מהמדרגה הראשונה. הלימודים אצלנו במכללה, מכינים אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה. כיום אין צורך בתואר ראשון. לימודים מקצועיים הם הרבה יותר אפקטיבים ויעילים. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה.

תאריך:  06/10/2021   |   עודכן:  06/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il