X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עוברים דירה בקרוב? הובלות טיפים לאריזת דירה הם כל מה שאתם צריכים כדי להתכונן למעבר כמו שצריך. מעבר הוא אירוע מרגש ומיוחד. אתם עוברים למקום מגורים חדש, סביבה טובה יותר, משרד מרווח או מפעל עם כל האמצעים הטכנולוגיים החדישים לתפעול תקין. אבל מנת חלקו של כל מעבר הוא אריזה בטוחה של כל הפריטים שלכם. משפחות ויחידים אשר מתחילים בהכנות לקראת המעבר, מגלים שמדובר במבצע בלתי פשוט ושעליהם לעבוד לילות כימים כדי להוציא את המעבר מן הכוח אל הפועל.
מחפשים פורטל עם מובילים מומלצים צפו: גורילה הובלות.
שבעה טיפים מועילים שיעזרו לכם להתכונן למעבר בשלום
הסוד במעבר נכון ומועיל טמון באריזה נכונה של כל החפצים. קבלו טיפים לאריזת דירה שיעזרו לכם למצוא את הידיים והרגליים בין כל החפצים ויסייעו לעשות סדר בראש:
1. קודם כל, לזרוק
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני שאתם מתחילים בכלל להתעסק עם ארגזים ודבק הוא להיפטר מכל החפצים הבלתי רצויים. קיבלתם סט כלים לפסח ומעולם לא פתחתם אותו? אולי חברים טובים שלכם ישמחו לקבל אותו. ברגע שאתם נפטרים מכל החפצים הבלתי רצויים, יהיה לכם הרבה יותר קל לארוז.
2. מכינים ארגזים טובים
על-מנת לארוז את כל החפצים, חשוב להכין ארגזים איכותיים בעלי תחתית יציבה וחזקה. כך שלא תצטרכו לדאוג לכך שהתחתית תתמוטט תחת כובד משקלם של החפצים השונים. עבור חפצים שבירים מומלץ להכין מבעוד מועד גם אמצעי רפידה כמו מגבות או סמרטוטים.
3. התקדמו חדר, חדר
למען הסדר הטוב, מומלץ לארוז את החפצים חדר אחד חדר. למשל, ניתן להתחיל בחדר הילדים, ולאחר-מכן לעבור לחדר ההורים, הסלון, המטבח וכדומה. כך תוכלו לעקוב אחר מלאכת האריזה ולדעת היכן אתם נמצאים בכל עת.
4. רשמו את התכולה על כל ארגז
כאשר אתם אורזים את החפצים, הצטיידו בטוש טוב ובולט כדי לרשום את תכולת הארגז. הדבר יקל עליכם לעקוב אחר החפצים ולדעת מה כבר נארז ומה לא. כמו-כן, ניתן לעשות טבלה באקסל או בוורד הכוללת את פירוט התכולה, כך שתוכלו לעדכן אותה ולבדוק מה ארזתם.
5. ארזו נכונה את החפצים
במהלך האריזה מומלץ למלא את הארגזים עד הסוף, גם אם באמצעות מגבות או אמצעי ריפוד אחרים. הדבר ימנע מהחפצים שבתוך הארגז לנוע במהלך ההובלה. כמו-כן, כאשר אורזים חפצים כבדים מדיי, כדאי לפזר אותם בין הארגזים השונים על-מנת שהם לא ייקרעו.
6. השתדלו להוביל פרטים יקרי ערך בנפרד
מחשבים ניידים, תכשיטים יקרים או כלי זכוכית עדינים, את הפריטים היקרים לא מומלץ לארוז ולהעמיס על משאית ההובלה, אלא להוביל בנפרד משאר החפצים ובאופן עצמאי. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהחפצים לא ייפגעו במהלך ההובלה.
7. השתמשו בשקיות ואקום
שקיות ואקום מיועדות במיוחד לאחסון נכון של בגדים או שמיכות. באמצעותן ניתן להקטין את נפח האחסון באופן משמעותי ולפנות עוד מקום בארגז. כך שאם אתם חוששים מכך שלא יהיו לכם די ארגזים לאריזה, שקיות ואקום הן הפתרון.
לא מוכרחים לארוז לבד
ראינו רק כמה טיפים שימושיים שיכולים לסייע לכם בעת האריזה. רבים מגלים שעצם האריזה אינה קלה כמו שאולי הם חשבו בהתחלה, והיא מצריכה השקעת זמן ומאמץ. ובכן, אם אין לכם ניסיון באריזה, אינכם מוכרחים לארוז לבד. בדיוק בשביל זה חברת הובלות מקצועית מציעה שירותי אריזה מהשורה הראשונה. אורזים מנוסים ומיומנים מגיעים אליכם כדי לבצע את האריזה על הצד הטוב ביותר ולאזור לכם להתמודד עם החפצים השונים. הם יתנו לכם טיפים לאריזה טובה, יסייעו באריזת פריטים מורכבים וחפצים גדולים וגם יעניקו שירותי פירוק והרכבה במידת הצורך.
ניתן למצוא פה מבחר גדול של הובלות ומובילים בתל אביב.

תאריך:  06/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il